Part-7

576 46 2
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

              Part-7

Woojinတစ္​​ေယာက္​ ​ေဒါသ​ေတြထြက္​ၿပီး.......

"ဘိတ္​​ေခ်း​ေတြ မင္​းတို႔ဘယ္​လိုလုပ္​လိုက္​တာလဲ....😤😤😤"

Jihoonက.....

"မ​ေတာ္​တဆျဖစ္​တာပဲ....Ice-cream​ေလး ​ေပးတာ ဘာျဖစ္​သြားမွာမို႔လို႔လဲ....အက်ႌအပိုပါတယ္​မလား.....လဲဝတ္​​ေပါ့....ဒါမ်ား ​ေရးႀကီးခြင္​က်ယ္​ လုပ္​လို႔....😒😒😒 ဒါနဲ႔ ဘိတ္​​ေခ်းဆိုတာ ငါတို႔ကို​ေျပာတာလား....ဟြန္​း....​ေျပာရဲတယ္​​ေနာ္​....ဟိုတစ္​ခါ အ​ေျပာခံထားရတာ​ေတာင္​ မမွတ္​​ေသးဘူး...အံၾသဘ....😏😏😏"

Jin Youngက......

"ထားလိုက္​ပါ....Jihoonရယ္​...အလကား....ဆန္​ကုန္​​ေျမ​ေလး ​ေတြနဲ႔ စကား​ေျပာမ​ေနပါနဲ႔.....သြားမယ္​....​ေက်ာင္​းတက္​ခါနီး​ေနၿပီ...😎😎"

ဟု ​ေျပာကာ...ႏွစ္​​ေယာက္​သား....​ေ့႐ွက​ေန....ပိတ္​​ေန​ေသာ...Woojinနဲ႔Daehwiကို တိုက္​ခ်ၿပီး.....ထြက္​သြားၾက​ေလသည္​....🏃🏃🏃🏃

Woojinနဲ႔Daehwi န​​ွစ္​​ေယာက္​ ဘာမွမ​ေျပာရ​ေသးခင္​......ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​က တရစပ္​ ​ေျပာၿပီး ထြက္​သြားတာ....
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ဘာမွ​ေတာင္​ မ​ေျပာလိုက္​ရဘဲ.....က်န္​ခဲ့​ေလသည္​........

ႏွစ္​​ေယာက္​သား အခန္​းကို ​ေျခ​ေဆာင္​့ၿပီး ျပန္​လာ​ေတာ့......
အခန္​းထဲမွာ ထိုင္​​ေနတဲ့ Danielက......

"ဘာျဖစ္​လာၾကတာလဲ....?"

"ဘာျဖစ္​ရမလဲ.....Hyungကိုႀကိဳက္​​ေနတဲ့ ဟိုဘိတ္​​ေခ်းခန္​းက ကိုဂ်ပုရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​​ေပါ့......က်​ေနာ္​့အ​ေပၚ​ကို Ice-cream​ေမွာက္​ခ်လိုက္​​တယ္​​ေလ......"

"ဟုတ္​တယ္​....သူတို႔လည္​း မွား​ေသးတယ္​....ရန္​ျပန္​​ေတြ႕သြားလိုက္​တာမွ ကက္​ကက္​လန္ ​​​ေနတာပဲ....😒😒"

"Aww....မင္​းတို႔ကလည္​း....ဒါ ​ေဒါသထြက္​​ေနလို႔​ေကာ....ဘာထူးမွာလဲ....သြား...အဝတ္​သြားလဲခ်ည္​.....​ေတာ္​ၾကာ.....မင္​းကို ပု႐ြက္​ဆိတ္​ခ်ီသြားလိမ္​့မယ္​....😂😂😂😂"

"ဟြန္​း.....လဲမယ္​....လာ...Daehwi....ခဏလိုက္​ခဲ့...."

ဟု ​ေျပာကာ ထြက္​သြား​ေတာ့.....Daniel...သက္​ျပင္​းခ်မိသည္​......😪😪😪😪
သူတို႔ႏ​ွစ္​​ေယာက္​ အခုခ်ိန္​ထိ က်​ေနာ္​့အိမ္​မွာ....ဟိုတစ္​​ေယာက္​ ​ေရာက္​​ေနတာကို မသိ​ေသး......
သိမ်ားသာသိသြားလို႔က​ေတာ့...အမ​ေလး....မျဖစ္​ပါဘူး.....က်​ေနာ္​အၿငိမ္​​ေနရ​ေတာ့မွာ မဟုတ္​ဘူး......

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now