Part-14

577 37 1
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

              Part-14

Ongတစ္​​ေယာက္​ Phoneလက္​ခံၿပီး​ေတာ့ ​ေျပးလိုက္​တာ.....​ေဆးရံု​ေရာက္​တဲ့အထိ.......

​ေကာင္​တာ​ေရာက္​​ေတာ့.......

"ဟို....Accident ျဖစ္​ၿပီး ​ေရာက္​လာတဲ့ လူနာ...ဘယ္​မွာလဲဟင္​.....😳😳"

"ဟိုဘက္​မွာပါ......."

"Nae......"

သူ​ေျပာတဲ့အတိုင္​း ​ေျပးလာ​ေတာ့.....အခန္​း​တစ္​ခု​ေ့႐ွကိုအ​ေရာက္​......ဖြင္​့ထားတဲ့တံခါး​ေပါက္​က​ေန ျမင္​လိုက္​ရတာက......

ကုတင္​​ေပၚမွာ ပတ္​တီးအ​ေဖြးသားနဲ႔ လဲ​ေလ်ာင္​း​ေနတဲ့ Guan Lin.....သူ႔​ေဘးမွာ​ေတာ့....Daniel,Sungwoon,Jihoonနဲ႔Jin Young....😳😳😳😳

သူဝင္​လာၿပီး ........

"မင္​းတို႔ ဘယ္​တုန္​းက​ေရာက္​​ေနၾကတာလဲ......"

"ငါတို႔ အခု​ေလးတင္​ ​ေရာက္​တာ.....မင္​းက​ေရာ...."

"ငါ့ကို ​ေဆးရံုက ဖုန္​းဆက္​လို႔....."

"Aww...Guan Lin....Ong​ေရာက္​​ေနတယ္​​ေလ....."

Guan Linက ဟိုဘက္​လွည္​့​ေနရင္​းက​ေန......

"ျပန္​လႊတ္​လိုက္​ပါ...Hyung....က်​ေနာ္​ သူ႔ကိုမ​ေတြ႔ခ်င္​ဘူး...😕😕"

"Guan Lin......"

"က်​ေနာ္​ ​ေတာင္​းပန္​တယ္​....ျပန္​ပါ​ေတာ့....."

Ong....ဘယ္​လိုမွ​ေျပာမရတဲ့အဆံုး ​ေခါင္းငိုက္​စိုက္​က်သြား​ေလသည္​.....😔😔😔😔

ဒါ​ေတာင္​.......

"သူ႔ကို ​ေသခ်ာ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ထားပါ....ငါ​ေနာက္​​ေန႔ထပ္​လာခဲ့မယ္​......"

​ေျပာၿပီး ျပန္​လာခဲ့သည္​..........

အခန္​းထဲမွာ က်န္​ခဲ့​ေသာ Guan Linတစ္​​ေယာက္​ ဝုန္​းခနဲ႔ထထိုင္​ကာ......

"Hyungတို႔.....က်​ေနာ္​ မ​ေနႏိုင္​ဘူး.....သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလး​ေတြ႕ရဖို႔ ဒိ​ေလာက္​​ေစာင္​့​ေနရတာကို....😭😭😭😭ခုန​ေတာင္​ ​ေျပာ​ေနရင္​းနဲ႔ ​ႀကိတ္​မွိတ္​ထားရတာ...😭😭"

Sungwoonက.....

"အမယ္​....ရမလား သူ႔ကိုမွတ္​​ေလာက္​​ေအာင္​ ပညာျပရမယ္​....ဟန္​​ေဆာင္​တာကို ပိရိစမ္​းပါ.....မင္​းအ​ေပၚခ်က္​ခ်င္​းပစ္​က်လာ​ေစရမယ္​.....စိတ္​ခ်......😒😒"

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now