Part-5

588 52 2
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

             Part-5

က်​ေနာ္​လည္​း Daniel​ေခၚသည္​့​ေနာက္​ကို အားကစားဝတ္​စံု ​ယူကာ.....အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ နဲ႔ လိုက္​ခဲ့ရသည္​......
ဘာလို႔ပါလိမ္​့.....😐😐😐😐
​ေတြးရင္​း.....​ေက်ာင္​းဝင္​းထဲက သစ္​ပင္​​ေအာက္​​ေရာက္​​ေတာ့.....
Danielက......

"​ေရာ့....မင္​းဝတ္​စံု မင္​းယူ....ငါ့ဝတ္​စံု​ေပး....😒😒"

"ဟင္​...ငါ့ဝတ္​စံု...????😳😳😳"

ျပဴးျပဲၿပီး...သူ​ေပးတဲ့ ဝတ္​စံု ရင္​ဘတ္​​ေပၚက နာမည္​ကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့.....ဟင္​.....😱😱😱😱

"ဟင္​.....ဒါ ငါ့ဝတ္​စံုပဲ...😳😳😳..အာ့ဆို ငါ့ဆီမွာ ႐ွိတာက...."

ဆိုၿပီး ၾကည္​့မလို႔႐ွိ​ေသး.....သူက ဆြဲယူကာ ဝတ္​စံုရင္​ဘတ္​က သူ႔နာ့မည္​ကို လက္​ညိွဳးထိုးျပၿပီး​ေတာ့......

"​ေတြ႕လား....Kang Danielတဲ့.....မနက္​က Omma ငါတို႔ဝတ္​စံုကို ျပင္​​ေပးရင္​း မွားထည္​့လိုက္​တာ ​ေနမွာ...အဲ့ Ommaက​ေတာ့​ေလ...😪😪😪...ဒါပဲ..ငါသြားမယ္​..."

ဆိုၿပီး သြားမယ္​ လုပ္​​ေတာ့.....က်​ေနာ္​က သူ႔လက္​ကို ကပ်ာကယာဆြဲထားလိုက္​မိကာ......

"ခဏ....ခဏ​ေနပါဦး...."

သူက က်​ေနာ္​့ကို ျပန္​ငဲ့ၾကည္​့ရင္​း.....

"ဘာလဲ....​ေျပာစရာက်န္​​ေသးလို႔လား.....?😏😏"

"ဟြာ....ဟြာ​ေလ...ငါ့ကို လာမယ္​့ စာ​ေမးပြဲမွာ.....​ေအာင္​​ဖို႔ မင္​းငါ့ကို စာျပ​ေပးပါ...😌😌"

"ဘာ..ငါက မင္​းကို....ဟာသပဲ....ငါက ဘာကိစၥ မင္​းကို စာျပ​ေပးရမွာလဲ...ဆု​ေတာင္​း​ေလ...😂😂😂"

"မင္​း...ငါ့ကို...သင္​ကိုသင္​​ေပးရမွာ...ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့...မင္​းရဲ႕လူသိမခံဝံ့တဲ့.....ကိစၥတစ္​ခု ငါ့ဆီမွာ႐ွိ​ေနလို႔ပဲ...😎😎😎"

"ဘာ.....ဟား...အပို​ေတြ လာ​ေျပာမ​ေနနဲ႔....​ေျခာက္​တိုင္​း ​ေၾကာက္​တဲ့အထဲ ငါမပါဘူး...😏😏"

"ဟင္​း....ရတယ္​​ေလ....ဒါဆိုလည္​း...ဒီဓာတ္​ပံု​ေလး...​ေက်ာင္​းကို လူ​ေတြကို ျပရင္​​လည္​း..ကိစၥမ႐ွိဘူးမို႔လား...?"

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now