Part-4

632 56 3
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

               Part-4

Sungwoo တစ္​​ေယာက္​ ​ေၾကာင္​ၿပီး ၾကည္​့​ေနမိသည္​မွာ သူတို႔အိတ္​​ေတြကို သူသယ္​ၿပီး အိမ္​ထဲ ဝင္​သြားတဲ့အထိ ျဖစ္​​ေလသည္​........
သူ႔အ​ေမက.....က်​ေနာ္​့ကို...အိမ္​ထဲ ဆြဲ​ေခၚမွ သတိရ​ေလသည္​......

"သား....လာ​ေလ....အိမ္​ထဲဝင္​ရ​ေအာင္​....."

"Nae....."

ဆိုၿပီး အိမ္​ထဲဝင္​မိ​ေတာ့သည္​.........
႐ွက္​လိုက္​တာ.....သူနဲ႔​ေတြ႔မွာ စိုးလို႔ ​ေ႐ွာင္​​ေနပါတယ္​ဆိုမွ တည္​့တည္​့ကို လာတိုး​ေတာ့တာပဲ.....😪😪😪
စိတ္​ညစ္​ပါတယ္​.....​စိတ္​ထဲက ​ေတြး​ေနရင္​း....သူ​ေနရမယ္​့အခန္​းသို႔ ​ေရာက္​​ေသာ အခါ......အန္​တီက.....

"သား....ဒါ သား​ေနရမယ္​့ အခန္​းပဲ....သား...Danielနဲ႔ အတူတူ​ေပါ့....."

"ဪ...ဟုတ္​...ဟုတ္​.....အဲ....ဗ်ာ....ဗ်ာ....ဘယ္​.....ဘယ္​....ဘယ္​သူနဲ႔အတူတူ....?😳😳😳"

"သားNielနဲ႔​ေလ.....သားတို႔က....​ေက်ာင္​းအတူတူ....အတန္​းအတူတူပဲမလား......အဲဒါ​ေၾကာင္​့....အဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ပါ.....မႀကိဳက္​လို႔လား...သား...အဆင္​မ​ေျပဘူးလား....."

"ဗ်ာ.....အဲ...အဲလိုမဟုတ္​ပါဘူး....အံၾသသြားလို႔ပါ...."

"ဪ....အင္​း​ေပါ့.....သား အထုပ္​​ေတြ ခ်ၿပီးရင္​ ​ေအာက္​ကို ဆင္​းလာခဲ့​ေနာ္​....အန္​တီ​တို႔နဲ႔သစ္​သီးစားရ​ေအာင္​...."

"Na...Nae..."

အမ​ေလး.....ဘုရား...ဘုရား....သူ...သူနဲ႔..တစ္​ခန္​းထဲလား.....ငါ့ႏွယ္​....​ေတြ႔မယ္​့​ေတြ႔​ေတာ့လည္​း...ဒဲ့ႀကီးပါ့လား.....😱😱😱
​ေတြးရင္​း ​ေအာက္​ကို ဆင္​းလာ​ေတာ့......သူက လူႀကီး​ေတြႏွင္​့ တစ္​ဝိုင္​းတည္​း ထိုင္​ကာ စကား​ေျပာ​ေန​ေလသည္​......အမယ္​....သူက လူႀကီး​ေတြ​နဲ႔​ေတာ့ အဆင္​​ေျပသားပဲ....ဟြန္​႔...ငါတို႔က် မတူသလို မတန္​သလိုနဲ႔.....​ေတြးရင္​း မ်က္​ႏွာကို မဲ့လိုက္​မိစဥ္​...သူက ကိုယ္​့ဘက္​ကို မ်က္​လံုးအ​ေရာက္​နဲ႔ တိုး​ေတာ့ မ်က္​ႏွာကို ကပ်ာကယာျပင္​ရလိုက္​ရသည္​......
အန္​တီက က်​ေနာ္​့ကို ​ေတြ႔​ေတာ့.....

"သား...လာ...ထိုင္​​ေလ...လာ..."

ဆိုၿပီး သူ႔​ေဘးနားကို အတင္​းထိုင္​ခိုင္​း​ေလသည္​......
သူက မၾကည္​သလိုၾကည္​့ရင္​း...ဟိုဘက္​ကို တိုးသြား​ေလသည္​......အမ​ေလး...ႀကီးက်ယ္​လိုက္​တာ....😒😒😒😒
သူ႔အနားမ်ား ထိုင္​ခ်င္​လို႔ထိုင္​တာက်.....အဲ့အခ်ိန္​မွာ က​ေလးမ​ေလး တစ္​​ေယာက္​ အ​ေပၚထပ္​က ဆင္​းလာ​ေလသည္​.....က်​ေနာ္​့ကို ျမင္​​ေတာ့ မ်က္​လံုးဝိုင္​းဝိုင္​း​ေလး​ေတြနဲ႔ ၾကည္​့ၿပီး တျဖည္​းျဖည္​းျပံဳးလာကာ...က်​ေနာ္​့အနားကို ​ေရာက္​လာ​ေလသည္​......

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now