Part-13

604 34 1
                                    

💕😘 Made In Kiss 😘💓

             Part-13

Guan Linတစ္​​ေယာက္​ အ​ေတာ္​့ကို အံ့အားသင္​့ မိသလို.....အရမ္​းလည္​း ဝမ္​းနည္​းသြားမိသည္​......က်​ေနာ္​ Hyungအတြက္​ အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ လို ျဖစ္​​ေနတယ္​​ေပါ့.....

ရပါတယ္​.....Hyungစိတ္​ထဲမွာ က်​ေနာ္​မ႐ွိဘူးဆိုမွ​ေတာ့ က်​ေနာ္​ Hyung နဲ႔ ​ေဝးရာမွာ ​ေန​ေပးပါ့မယ္​.......😔😔😔😔

ထို႔​ေန႔ကစၿပီး.....Guan Linတစ္​​ေယာက္​ ​ေက်ာင္​းမလာ​ေတာ့​ေပ......Sungwoon,Jihoonနဲ႔ Jin Youngကလည္​း ဘာမွမသိၾက.....အဲ့​ေန႔ကကိစၥအ​ေၾကာင္​းကို......😢😢😢

Sungwoon က..........

"Hee.....သိၿပီးၾကၿပီလား.....ငါနဲ႔Danielအ​ေၾကာင္​းကို....😁😁😁"

Jihoonနဲ႔ Jin youngက......

"သိပါ့....သိပါ့....ဟို​ေန႔က Guan Lin​ေျပာျပလို႔.....အဲ...​ေနပါဦး...Guan Linဆိုလို႔.....သူ ခုတ​ေလာ ​ေက်ာင္​းလာ​တာ​မ​ေတြ႕ပါ့လား.....ဘာျဖစ္​လို႔ပါလိမ္​့....😳😳😳😳"

"ဟုတ္​သား.....ငါလည္​း မ​ေတြ႕မိဘူး....😢😢😢....Ong မင္​း​ေရာ သူ႔ကို​ေတြ႕မိ​ေသးလား....."

Ongက.......

"ဟို.....ဟို.....😰😰"

အဲ့​ေတာ့မွ Jihoonနဲ႔Jin Youngက.......

"အာ.....မွတ္​မိၿပီ....အဲ့​ေန႔က အတန္​းထဲကို ဝင္​သြားတာပဲ....က်​ေနာ္​တို႔နဲ႔ စကား​ေျပာၿပီး​ေတာ့​ေလ....အဲ့အခ်ိန္​ အတန္​းထဲမွာ သူ႐ွိတယ္​.....အဲ့​ေနာက္​ကစၿပီး မ​ေတြ႕ရ​ေတာ့တာ....😒😒😒က်​ေနာ္​တို႔မသိတဲ့ကိစၥ​ေတြ ႐ွိ​ေသးလား.....😏😏😏"

Sungwoon.......

"Ong...မင္​းနဲ႔ သူ စကားမ်ားၾကတာလား....😒😒😒"

Ong.......

"ဟို.....မဟုတ္​...မဟုတ္​ပါဘူး....သူက Woon​ေလးနဲ႔ Danielတို႔....ခ်စ္​သူ​ေတြျဖစ္​သြားၾကၿပီဆိုတာကို ​ေျပာၿပီး သူ ​ေအာင္​သြယ္​​ေပး​လိုက္​တာလို႔ ​ေျပာ​ေတာ့ ငါလည္​း ​ေဒါသထြက္​ၿပီး....သူ႔ကို....ထိုးလိုက္​မိတယ္​....😥😥😥"

All.......

"ဘာ.......💨💨💨💨"

Jihoonနဲ႔Jin Youngက.....

"ဒါ​ေတာ့ Hyungလြန္​တယ္​.....​လြန္​တာမွ အမ်ားႀကီးလြန္​တာ....😠😠😠Guan Linရဲ႕ စိတ္​ကို Hyungမသိဘူးလား...."

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now