Part-8

576 52 0
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

            
                Part-8

Ha Sungwooတစ္​​ေယာက္​....Nielဆြဲ​ေခၚရာ​ေနာက္​သို႔ ယက္​ကန္​ယက္​ကန္​ ႏွင္​့ ပါသြား​ေလသည္​.......

အ​ေပၚထပ္​ အခန္​းထဲလည္​း​ေရာက္​​ေကာ Nielက.....

"ခင္​ဗ်ား...ဘယ္​လိုလုပ္​လိုက္​တာလဲ.....က်​ေနာ္​့မွာ....​ေက်ာင္​းကလူ​ေတြ မသိပါ​ေစနဲ႔လို႔ ​ေျပာထားတယ္​ မလား....?😠😠"

"ဟာ.....ငါလည္​း တမင္​သက္​သက္​ ​ေျပာတာမဟုတ္​ပါဘူးကြာ.....စာအုပ္​ကို ထုတ္​လိုက္​တာ...မင္​းနဲ႔ငါ စာသင္​ရင္​း အိပ္​​ေနတဲ့ပံု ကို ႐ိုက္​ထားတဲ့ ဓာတ္​ပံုက ထြက္​က်လာတယ္​​ေလ...😪😪😪"

"အဲ့ဓာတ္​ပံုက ခင္​ဗ်ား လြယ္​အိတ္​ထဲ ဘယ္​လို​ေရာက္​​ေနတာလဲ....ၿပီး​ေတာ့ အဲ့ဓာတ္​ပံုကို​ေရာ ဘယ္​သူ႐ိုက္​တာလဲ...😢😢😢ခင္​ဗ်ား ႐ိုက္​ထားတာလား...😒😒😒"

"ဟာ.....ဘယ္​လိုလုပ္​႐ိုက္​လို႔ရမွာလဲ.....ငါလည္​း အိပ္​​ေနတဲ့ဟာကို...😏😏...ဘယ္​သူျဖစ္​မလဲ....မင္​းစဥ္​းစားမိတဲ့သူ ႐ွိလား...😒😒"

"ဘယ္​သူလဲ.......?????....ဟာ....ဧကန ၱ....😳😳"

အဲ့အခ်ိန္​မွာ Niel Ommaက အခန္​းထဲဝင္​လာကာ.......

"သားတို႔...ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ...​ေအာက္​မွာ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက ​ေစာင္​့​ေနၾကတယ္​​ေလ....အားနာစရာႀကီး...☺☺"

Nielက.....

"Omma....သားတို႔ စာသင္​ရင္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ပံုကို ဓာတ္​ပံု႐ိုက္​လိုက္​​ေသးလား....."

"အင္​း​...႐ိုက္​လိုက္​တယ္​​ေလ...ဘာလို႔လဲ.....😁😁"

"ဟာ....Omma...ဘာလို႔႐ိုက္​တာလဲ......သားတို႔က ​ေက်ာင္​းကလူ​ေတြကို မသိ​ေစခ်င္​ပါဘူးဆိုမွ....ၿပီး​ေတာ့ သူ႔စာအုပ္​ထဲ အဲ့ဓာတ္​ပံုကို ဘာလို႔ညႇပ္​ထည္​့​ေပးလိုက္​တာလဲ.....😖😖"

"ဘာလို႔လဲ...သားရဲ႕...အမွတ္​တရျဖစ္​​ေအာင္​လို႔​ေလ.....အတူတူ​ေနၾကတာ သိသြား​ေတာ့​ေရာ...ဘာျဖစ္​လဲ....ခုမသိလည္​း ​ေနာက္​တစ္​ခ်ိန္​ခ်ိန္​​ေတာ့.....သိသြားၾကမွာပဲ​ေလ......ကဲ...ကဲ..အပို​ေတြ​ေျပာမ​ေနၾကနဲ႔...လာ...​ေအာက္​ဆင္​းၾကမယ္​....သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ ​ေအာက္​မွာ ​ေစာင္​့​ေနၾကတာ...အားနာစရာ...😋😋😋"

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now