Part-16

554 36 1
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

              Part-16

Daehwiကို လူသံုး​ေယာက္​​ေလာက္​က ဝိုင္​းထားတာကို ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​.......

ဒီ​ေကာင္​​ေတြက ဘာ​ေတြလဲဟ......

Jin Youngတစ္​​​ေယာက္​ အနားကို သြားလိုက္​ၿပီး.......

"Daehwi......ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ...."

Daehwi ခုနက​ေတာ့ ငို​ေတာ့မလို မ်က္​ႏွာနဲ႔ ကယ္​တင္​႐ွင္​ႀကီး​ေပၚလည္​း​ေပၚလာ​ေရာ.......
Jin Young​ေနာက္​ကို ​ေျပးဝင္​ကာ........

"ငါ...သူတို႔ကို ဘာမွမလုပ္​ဘူး​ေနာ္​.....သူတို႔ကလာၿပီး ငါ့ဆီက ပိုက္​ဆံ​ေတာင္​း​ေနတာ......"

Men......

"ဟို​ေကာင္​...မင္​းကဘာလဲ...ဝင္​ၿပီး ကယ္​တင္​႐ွင္​လုပ္​ခ်င္​တာလား......ကိုယ္​့လမ္​းကိုယ္​သြားစမ္​းဘာကြာ......မဆိုင္​ရင္​ ဝင္​မ႐ႈပ္​နဲ႔......"

Jin Young.....

"မဆိုင္​ဘူးလို႔ ဘယ္​သူက​ေျပာတာလဲ.....ဆိုင္​တယ္​....ဒါက က်ဳပ္​​ေကာင္​​ေလး....ဘာလို႔ သူ႔ကို လိုက္​​ေႏွာင္​့ယွက္​​ေနတာလဲ.....သူမ်ားဆီက ပိုက္​ဆံလိုက္​​ေတာင္​း​ေနရ​ေအာင္​...ခင္​ဗ်ားတို႔ ဘာသာ႐ွာစားပါလား.....ဘာလဲ....​ေျခ​ေတြလက္​​ေတြ က်ိဴး​ေနလို႔လား....."

Men........

"ဘာ​ေျပာတယ္​ကြ....မင္​း......"

"လူလို​ေျပာလိုက္​တာ​ေလ......ဘာလဲ.....နားမလည္​ဘူးလား....ခင္​ဗ်ား...လူမဟုတ္​ဘူးလား....."

"မင္​း....."

ထိုစဥ္​.........Jihoonဆီက Phoneဝင္​လာသည္​ကို.......

"Hyung......"

Jihoon......

"ဘာ.....Hyung...ဟုတ္​လား...မင္​း​ေဆးစားမွားထားတာလား..."

Jihoonဘာ​ေျပာ​ေျပာ သူက​ေတာ့........

"ဟုတ္​လား....Hyung...ဒီနားမွာ ကင္​းလွည္​့​ေနတာလား....​ဪ.....ဒီကို ခဏ​ေလာက္​လာခဲ့ပါ့လား....ဒီမွာ​ေလ...က်​ေနာ္​့ကို အႏိုင္​က်င္​့​ေနတဲ့ လူ​ေတြ႐ွိလို႔.....ဟမ္​....သူတ္​ု႔ကို ဓာတ္​ပံု႐ိုက္​ထားရမယ္​...ဟုတ္​လား....Nae...Nae...Hyung.....ခဏ​ေလး...."

ဆိုၿပီး Phoneကို နားမွခြာကာ......ဓာတ္​ပံု႐ိုက္​မလိုလုပ္​လိုက္​​ေတာ့...........ဟိုလူသံုး​ေယာက္​.....​ေျပးလိုက္​တာမွ တန္​း​ေနတာပဲ........

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now