Part-17(Final Part)

1K 58 5
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

Part-17(Final Part)

Ong.....အခန္​းထဲဝင္​​ေတာ့ Guan Linက....သူ႔ဘက္​ တစ္​ခ်က္​မွ မၾကည္​့.....

အဲ့တာနဲ႔.....​ေဒါသထြက္​ၿပီး...ယူလာတဲ့ ဆန္​ျပဳတ္​ဗူးကို....စားပြဲ​ေပၚ​ေဆာင္​့ခ်လိုက္​​ေလသည္​......

ဘာ​ေကာင္​လဲ...အဲ့​ေကာင္​က....ဘာမို႔လို႔....ငါဝင္​လာတာ​ေတာင္​ သူက တစ္​ခ်က္​မၾကည္​့တာလဲ......​မာနထိခိုက္​လိုက္​တာ......

"ဒုန္​း....."

ဆိုၿပီး ​ေဆာင္​့ခ်သံထြက္​လာ​ေတာ့မွ.....ႏွစ္​​ေယာက္​သား...လူခ်င္​းခြာၿပီး.....အဲ့Doctorက....

"ကဲ....ငယ္​​ေလး...သြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​....​ေတာ္​ၾကာ.....မင္​း​ေကာင္​​ေလး....ငါ့ကို.....အၾကည္​့​ေတြနဲ႔ မီး႐ိႈ႕သတ္​​ေတာ့မယ္​...."

ဆိုၿပီး...ရီ​ေျပာၿပီး.....Guan Lin​ေခါင္​းကို ပုတ္​ကာ ထြက္​သြား​ေလသည္​......

Guan Linက​ေတာ့.ျပံဳးၿပီး က်​ေနာ္​့ကို ၾကည္​့​ေန​ေလရဲ႕.....

ဘာလဲ...သူ​ေတာ့ ႏွစ္​​ေယာက္​က......

ဆန္​ျပဳတ္​ဗူးကို ဖြင္​့ကာ....သူ​ေဘး​နား သြားထိုင္​ၿပီး..ခြံ႕မယ္​ လုပ္​​ေတာ့......

Guan Lin......

"ဘာလို႔မ်က္​ႏွာက ဆူပုတ္​​ေနတာလဲ....."

Ong.......

"ခုနတစ္​​ေယာက္​က....ဘယ္​သူလဲ....မင္​းနဲ႔ဘာလို႔ အဲ​ေလာက္​နီးကပ္​​ေနရတာလဲ......အဲလို​ေနစရာလိုလို႔လား....."

"ဘာလဲ....သဝန္​တိုတာလား....hyung...."

"ဘယ္​သူက သဝန္​တိုလို႔လဲ....."

"အဲတာဆို....မတိုဘူး​ေပါ့...ရတယ္​​ေလ....မစား​ေသးဘူး...အဲ့ဒါကို....ခုနDoctorကို သတိရလို႔....Phoneဆက္​လိုက္​ဦးမယ္​......"

"ဘာ....ဘာ...မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က Phone no​ေတာင္​ ​ေပးထားတာလား....."

"အင္​း​ေလ....အဲ့​Doctor ကိုကိုက....သူ႔ကိုသတိရရင္​ ဆက္​ရ​ေအာင္​......တဲ့....​ေပး​ထားတာ...."

"ဘာ....မဆက္​ရဘူး....မဆက္​နဲ႔......"

"Hyungပဲ...မတိုဘူးဆို.....အဲ​ေတာ့ ဆက္​မယ္​​ေလ..ဘာလို႔လဲ....."

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now