Part-3

726 70 10
                                    

💕😘Made In Kiss😘💕

              Part-3

Sungwoo မ​ေန႔အျဖစ္​ကို​ေတြးရင္​း ႐ွက္​​ေနမိသည္​မွာ......
အခုထိပင္​ျဖစ္​သည္​......လူ​ေတြအမ်ားႀကီး ​ေ့႐ွမွာ.......
အမ​ေလး....႐ွက္​လိုက္​တာ​ေနာ္​....😰😰😰😰
ဟူး........ဒီ​ေန႔လည္​း Appaကို ​ေျပာရမွာ ႐ွက္​လို႔သာ......​ေက်ာင္​းကိုထြက္​လာရသည္​........ဘယ္​လိုမ်က္​ႏွာနဲ႔ ​ေက်ာင္​းထဲကို ဝင္​ရပါ့မလဲ.......😪😪😪😪

​ေတြးရင္​း ​ေလ်ွာက္​လာ​ေတာ့........ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ ဆံု​ေနၾက​ေနရာမွာ ​ေတြ႕​ေလသည္​........
က်​ေနာ္​လည္​း သူ႔တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ၾကားဝင္​ၿပီး......ႏွစ္​​ေယာက္​စလံုးရဲ႕ လက္​တစ္​ဖက္​ဆီကို ဆြဲခ်ိတ္​ရင္​း.....

"​ေဟ်ာင္​့​ေတြ....ငါ ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ.....😥😥"

လို႔ ​ေျပာ​ေတာ့....Jihoonက.....

"အမယ္​....​ေပးတုန္​းက​ေတာ့ ဒီ႐ုပ္​မဟုတ္​ပါဘူး....😒😒"

"ဟာ....အဲ့တုန္​းက​ေတာ့ သိမွမသိတာ...အခုဟာက....လူ​ေတြ အမ်ားႀကီး​ေ့႐ွမွာ.....ဟာႀကီးကို....😔😔😔"

"အမ​ေလး.....အဲ​ေတာ့​ေရာ ဘာျဖစ္​လဲ....သူမ်ား​ေတြ လည္​း....အျငင္​းခံဖူးၾကတဲ့ သူ​ေတြ ႐ွိမွာပဲ.....လူတိုင္​းျဖစ္​ဖူးတဲ့ ကိစၥပဲဟာ.....ဘာမွ ႐ွက္​စရာမ႐ွိဘူး.....လာ....သြားမယ္​...."

Jin Youngကလည္​း.......

"အင္​း​ေလ....ဘာျဖစ္​လဲ....လာ....."

ဆိုၿပီး က်​ေနာ္​့ကို ဆြဲ​ေခၚသြားတာ......က်​ေနာ္​့မွာ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ၾကား ယက္​ကန္​ယက္​ကန္​ နဲ႔ ပါသြား​ေလသည္​......
​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေတာ့....အကုန္​လံုးက က်​ေနာ္​့ကို....အထူးအဆန္​းသဖြယ္​.....လိုက္​ၾကည္​့​ေနၾက​ေလသည္​....
က​်​ေနာ္​့မွာ ႐ွက္​လြန္​း၍......ထြက္​​ေျပးမယ္​လုပ္​​ေတာ့....
ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​က က်​ေနာ္​့ကို တစ္​​ေယာက္​တစ္​ဖက္​ က်​ေနာ္​့လက္​ကို ဆြဲထားသည္​မွာ.....လႈပ္​လို႔​ေတာင္​ မရ....😪😪😪😪

အတန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့......Ongက က်​ေနာ္​့အနား​ေရာက္​လာကာ........

"Woon​ေလး...အဆင္​​ေျပရဲ႕လား.....သူမ်ား​ေတြ လိုက္​စ​ေသးလား.....ဘယ္​သူ​ေတြလဲ...ကိုယ္​သြားဆံုးမ​ေပးမယ္​....😠😠😠😠"

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now