Part-15

570 41 1
                                    

💕😘Make In Kiss😘💕

             Part-15

Guan Lin.........

"Hyung.....ဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​.....😳😳😳"

Ong......

"ခုန​ေျပာတာ မၾကားလိုက္​ဘူးလား.....ငါ မင္​းကို ခ်စ္​​ေနမိၿပီထင္​တယ္​လို႔......​ေျပာတာ...😏😏😏"

"ဟား.....ထင္​ရံုပဲလားဗ်.....က်​ေနာ္​အခုဒီလိုျဖစ္​ရတာ ဘယ္​သူ​ေၾကာင္​့လို႔ထင္​လဲ.....😒😒"

"သိတယ္​....အဲဒါ​ေၾကာင္​့ ငါ​ေတာင္​းပန္​တယ္​.....ခုခ်ိန္​ထိ​ေတာ့ မ​ေသခ်ာ​ေသးဘူး......😪😪😪"

"ဘာဗ်...မ​ေသခ်ာလို႔ မရဘူး​ေလ.....ရတယ္​....ကိစၥမ႐ွိပါဘူး က်​ေနာ္​ကလည္ ​ေနာက္​​ေဆးရံုဆင္​းၿပီးရင္​......တျခားကိုထြက္​သြား​ေတာ့မွာဆို​ေတာ့.....😊😊😊"

"ဘာ....မင္​း.....တျခားကို....ဘယ္​...ဘယ္​ကိုလဲ.....😱😱"

"မသိဘူး​ေလ...ommaနဲ႔appaက ဘယ္​ကို​ေခၚသြားမလဲမသိ​ေသးဘူး.....မ​ေျပာတတ္​ဘူး...အ​ေဝးႀကီးလည္​း ျဖစ္​ရင္​ျဖစ္​မွာ​ေပါ့....😊😊"

"ဟာ...အ​ေဝးႀကီးကို ဘာသြားလုပ္​မွာလဲ....ဒီမွာပဲ​ေန....ဒီမွာက ​ေကာင္​းတာ​ေပါ့.....မသြားနဲ႔....မသြားလို႔ရတယ္​မလား....😰😰😰"

"ဟြန္​း....ဒါ​က​ေတာ့....ခင္​ဗ်ားအ​ေပၚမူတည္​တယ္​​ေလ.....😊😊😊"

"ငါ့အ​ေပၚ..?....ဟုတ္​လား....ဘာမူတည္​တာလဲ.....😥😥"

"ဟာ....ခင္​ဗ်ား​ေဝးလိုက္​တာဗ်ာ....😒😒ခင္​ဗ်ားရဲ႕ ထင္​​ေနတဲ့ကိစၥကို ​ေသခ်ာ​ေအာင္​ အရင္​လုပ္​......အဲဒါဆို ​ေနာက္​ဆက္​တြဲရလဒ္​က ​ေျပာင္​းလဲခ်င္​​ေျပာင္​းလဲသြားႏိုင္​တယ္​....😊😊😊"

"အဲဒါက မင္​းမ႐ွိရင္​ မ​ေနႏိုင္​ဘူး ဆိုတာ​ေတာ့ ​ေသခ်ာ​ေပမယ္​့....မင္ကို ခ်စ္​မခ်စ္​ဆိုတာက​ေတာ့....😢😢😢"

"Aww....ဟုတ္​လား...ရပါတယ္​...စဥ္​းစား​ေပါ့....က်​ေနာ္​ထြက္​သြားၿပီးမွ အ​ေျဖထြက္​လာရင္​​ေတာ့....က်​ေနာ္​လည္​း မတတ္​ႏိုင္​ဘူး....😊😊😊"

​ေျပာၿပီး ဆန္​ျပဳတ္​ပန္​းကန္​ကို သူ႔ဘာသာဆြဲယူၿပီး သူ႔ဘာသာ​ေသာက္​​ေန​ေလသည္​.........

Ongက​ေတာ့...စိတ္​႐ႈပ္​သြားဟန္​ျဖင္​့.....ဆံပင္​ကိုထိုးဖြကာ....😪😪😪😪

💕😘Made In Kiss😘💕Where stories live. Discover now