41. GDY TY TEŻ JESTEŚ GWIAZDĄ

5.1K 147 14
                                    

(Suga, RM, Jimin, Taehyung)

Twoja kariera szła wspaniale! Najpierw podbiłas polski rynek a parę miesięcy później cały świat śpiewał pod nosem twoje kawałki.

SUGA

Dziś jeden z twoich ważniejszych występów, występ w Korei. Co prawda ten występ jest czymś wielkim tylko dla ciebie bo przecież podbiłaś już nawet USA i Japonię ale do Korei... Zawsze miałaś sentyment. Wcisłas się w długą czerwoną, obcisłą sukienkę i wyszłaś ze swojej garderoby, w holu stali duże lustro a wokół kręciło się mnóstwo ludzi.

-Dasz radę! - Powiedziałaś do swojego odbicia. - Przecież.. Przecież co może się stać? - Nikt nie zwracał na Ciebie większej uwagi a ty przeciez właśnie mówiłaś sama do siebie. - Nic nie może wybić cię z rytmu! - Gdy spojrzałas w lustro jeszcze raz dostrzegłas dwie pary oczy wpatrujące się w twój monolog. Dobrze znałaś te oczy.

-Taka gwiazda jak ty się stresuję? - Chłopak wstał z krzesła i podszedł bliżej ciebie.

-YOONGI! ZNACZY... OPPA... ZNACZY...

-Spokojnie... - Powiedział zdziwiony kładąc dłoń na twoim ramieniu.

-Po prostu... Mi... Mi...

-Mi też miło ciebie poznać. - Uśmiechnął się.- Jesteś bardzo spięta, może się wyrwiemy?

-Mam występ i to za godzinę...

-Tu niedaleko jest restauracja, nie jakiś wysokich lotów ale ja bym coś zjadł. - Złapał cię za rękę co zaraz postawiło cię do pionu, dosłownie siłą wyciągnął cię do restauracji.

-To.. To głupie... Ja muszę się pomalować... Zrobić włosy...

-Zaczniesz jeść?

-Musze jeszcze tyle zrobić!

-JEDZ!

-Dobrze... - Wsadzila do ust kawałek...chuj wie czego, było pyszne ale... - Musze iść! Na prawdę muszę sie pomalować!

-Po co?

-Jak to... Jak to po co? Mam występ,to jest niedorzeczne! Powinnam już się szykować!

 Jak to po co? Mam występ,to jest niedorzeczne! Powinnam już się szykować!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Przecież wyglądasz pięknie. - Czułaś jak twoje oczy wychodzą z orbit a on widząc to zaczął dusić się ze śmiechu.

Reakcje BTS na...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz