2.

634 41 26
                                    

Ćao svima! Kao što ste mogli da vidite u 1. delu priče ima dosta psovki,jer ovo će biti priča kao što ste videli u opisu malo kako da kažem "provokativna"
U ovom delu ima dosta bezobraznih stvari,sad ako nećete to da čitate slobodno preskočite. 🤔
_______________________________________

Hvala Vam što čitate moju priču! 🤗
_______________________________________

* Šta on to tačno želi da uradi sa Jiminom? Neće ga valjda povrediti,zar ne? Onda mu je prišao,šapnuo mu je nešto,delovalo mi je previše
uplašeno. *
"Razumeo si,zar ne?"
"D..Da..."
"Hajdemo Jungkook." (Uhvatio me je za ruku i povukao,Taehyung me je svo vreme gledao dok smo odlazili,gadio mi se..)
"Čekaj...pusti me (Otrgnuo sam se iz njegove ruke) jel si dobro? Jimin šta se dešava?"
* Zastao je. Okrenuo se prema meni oči su mu bile pune suza. Ispričaću ti jednog dana Jungkook,jer ako iko sazna,ubiće me. *

Taehyung POV:

"E,jel poneo neko?"
"Jesmo brate,ali ima samo za jednu...* - Seungri.
"Kako bre samo za jednu? Majmune,zar nisi rekao da ćeš da poneseš više? - JB.
"Šta se ti mešaš koje pičke materine?" - Seungri.
* Onda su tu počeli da guraju jednog drugog *
"Dosta ajde! Ponašate se kao neki slepci. Nego,šta mislite o onom novom liku? Jungkook beše?"
"Interesantan neki lik." - BamBam.
* Nasmejao sam se na to što je BamBam rekao. Uzeo sam upaljač iz zadnjeg džepa i paklicu cigara i izvadio jednu cigaru da zapalim.
"E,moram da idem ja. Ćale će da mi sere nešto i ovako je već 3:35."
"Važi brate." - JB.
Iskreno vam kažem voleo sam na neki način svoj jadni život. Tu su bile kurve koje su me želele,naravno videlo im se u očima koliko me žele,hah.
Došao sam kući. Iz spavaće sobe se čulo vrištanje. Naravno,moj otac svako veče dovodi neke kurve.
Otišao sam gore u svoju sobu,zalupio sam vrata. Uzeo sam telefon gledao šta ima po instagramu.
Ušao sam na njegov profil.

 Ušao sam na njegov profil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Grizao sam sebi usnu,sviđa mi se na neki način

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Grizao sam sebi usnu,sviđa mi se na neki način. Onda sam pripalio ponovo jednu cigaretu,uzeo sam pikslu i ležao na krevet i bio "primoran" da slušam vrištanje one kurve koju moj otac kara... Smučilo mi se.

Jungkook POV:

Probudila me je nečija poruka. To je bila mama.
"Kookie,kako si? Jel uspevaš da se snađeš u novoj školi? Ljubimo te i volimo! ❤
Nisam joj odgovorio. Samo sam se nasmejao i vratio telefon na stolčić. Bilo je već prilično kasno,a nisam želeo da je uznemiravam. Sišao sam dole do kuhinje da uzmem čašu vode,bio sam žedan.
* Onda je neko iznenada
upalio svetlo. *
"Jao...uplašio si me Jungkook...Šta je bilo? Jel je sve okej?" - Lana.
"Jeste,nego sam sišao dole da popijem vodu,bio sam žedan...pogledaj šta uradio,razbio sam čašu..."
"Nema veze,ja ću to da pokupim. Ti idi da spavaš!"
"Uh. Dobro onda."

* Sutra ujutru *

Dan kao i svaki drugi. Ušao sam u školsko dvorište i čuo neke devojke kako pričaju.
"Jao šta misliš jel će i Tae da bude na žurci?"
"Nadam se. On nikad ne propušta tako nešto. Volela bih da mogu da mu samo dodirnem usnu."
"Da...blago onim devojkama što ima za veče...ima ih barem na 3-4. ko zna šta im sve radi..uf..."
Slušao sam i nisam mogao da verujem koliko gluposti. Ali dobro i ne čudi me,ponašanje mu je takvo.
Ušao sam u učionicu i i video Jimina kako mi maše,seo je sa mnom u prvu klupu. Seo sam pored njega.
Pričali smo,sve dok čas nije počeo. Onda je ušla profesorka.
"Dobro jutro deco! Danas će časovi biti skraćeni. A sad da vidimo ko nije tu. Pretpostavljam da nije Taeyhung!"
"Tu sam kučko. Valjda vidiš."
* Svi su se okrenuli ka njemu i gledali ga.*
"Izađi napolje odmah!"
"Sa zadovoljstvom i ovako me smaraš."
* Izašao je napolje i zalupio vrata. *

Jimin POV:

Uzeo sam telefon u ruke imao sam poruku od Taehyung-a.
"Dođi do ugla,moram nešto da ti dam."
"U redu..."

* Došao sam do ugla gde se nalazio Taehyung,gledao sam ga u njegovu prelepu usnu i grizao sam sebi...*

"Uzmi malo,biće ti bolje i dođi večeras do mene. Moramo da rešimo nešto."
"Uzeo sam...u glavi je počelo da mi se vrti i bilo mi je mutno pred očima...jedva sam se dovukao do svoje kuće. Otvorio sam vrata i pao sam u hodnik. Dobio sam temperaturu...

* Uveče oko 23:40 neko je kucao na vratima. Jedva sam sišao dole do vrata.
"Ajde jebote koliko ti treba da otvoriš. I što si tako bled?"
"Uopšte mi nije dobro...Šta je ono bilo što si mi dao?"
"Lek brate. A sad vodi me, gde misliš da je najbolje i pokaži mi šta si naučio u protekle 2 godine."
*smejao se*
"Ne mogu...T...Tae...uopšte se ne osećam dobro..."
* Gurnuo sam ga na pod i okrenuo ga i izvadio sam moj kurac i gurnuo u njegovo jadno dupe. *
"Tae...n...nemoj. Boli me,ahh..."

"Tako si jadan Jimin,može bilo ko da te kara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tako si jadan Jimin,može bilo ko da te kara. Postao si mi dosadan."
"Ja tebe volim Tae i ne mogu protiv toga..." *plakao sam.*

vkook ff | Navučen sam na tebeWhere stories live. Discover now