Jungkook POV:
Celo veče smo se mazili,grlili,pričali svakakve gluposti,neke teme koje nemaju veze sa vezom. Bio sam presrećan. Onda je Taehyung ustao u sedeći položaj,pogledao sam ga.
"Jel sve okej?"
"Mhm...nego sam nervozan nešto." (Iz jakne je izvadio neku kesicu sa belim prahom.)
"Šta radiš to?!"
"Ništa,ovo je za opuštanje...Oćeš da probaš?"
"N..ne.."
"Ne moraš,ko te jebe."* Ustao je i došao do stola i posuo beli prah po stolu i povukao u svoju norzdrvu *
Autor POV:
Crvenokosi momak je osećao veliko zadovoljstvo,dok je beli prah bio posut po stolu i ušmrkavao polako u svoju nozdrvu.
Zahvalio se na stolicu i polako gledao u svog "voljenog". Crnokosi momak ga je gledao sa razočarenjem na licu...Ustao je polako sa kreveta i otišao na terasu. I uhvatio se za glavu,crvenokosi momak je došao do njega i gledao ga,oči su mu bile crvene,nos takođe. Crnokosi momak nije znao šta da misli više. Hoće dečka koji je normalan,a ne da se drogira,i ranije je znao da se Taehyung drogira,u početku mu nije smetalo,ali vremenom je počelo.
Osećaj je predivan,moraš da probaš,bićeš opušten,veruj mi.
Crnokosi momak je gledao u njegova prelepa usta,dok ga je crvenokosi momak polako mazio po njegovom hladnom obrazu. Zapalio sam cigaru i seo za sto.
Taehyung POV:
Veruj mi. Pratio sam svaki njegov pokret,i onda sam ga nagovorio da uzme.
Seli smo obojica za stolom,posuo sam prah po stolu,izvadio sam novčanicu iz novčanika koju sam ranije uzeo od svog ćaleta.* Flashback *
Dok Jungkook nije došao,ja sam lagano ustao sa kreveta i video kako moj matori leži na krevetu, i pored njega naravno prazne flaše...
Uzeo sam iz njegovog novčanika neku lovu,koju je verovatno ranije zaradio na svom bednom poslu.Otac je radio kao obezbeđenje,pa je dobijao dnevnicu,nikada nije stigao da troši,ili pre što bi on uspeo da zaviri u svoj novčanik,uglavnom bio je polu-prazan. Naravno za to sam bio ja kriv,ali on to nikada nije primećivao. Iskreno se nadam da nikada neće ni provaliti da mu fali nešto love.
Otišao je na posao treća smena,mislim uglavnom radi treću smenu...* End of flashback *
Taehyung POV:
Kao što sam rekao,uzeo sam novčanicu i presavio je na pola,po presavijenom delu sam posuo beli prah i ušmrkao u nozdrvu. Napravio sam još jednu crtu za Jungkooka.
Povukao je,dovoljno brzo da mu krene krv iz nosa.
Verujem da mu se razbistrilo pred očima."Šta je...ovo?!"
To je samo KOKAIN.
YOU ARE READING
vkook ff | Navučen sam na tebe
Fiksi PenggemarJeon Jungkook je bogati dečko koji se tek preselio u Daegu živeo je sam roditelji su mu bili živeli u Americi. Vremenom njegov život će se promeniti u totalnu katastrofu kada upozna dečka Kim Taehyung koji je zavistan od droge i seksa i misli da mož...