Autor POV:
Vreme je bilo očajno. Ulice Seoul-a su bile mokre,samo po neki prolaznik koji je žurio svom toplom domu. Dva momka su ležala na krevetu nagi. Mazili su se,i češkali međusobno.
Mrtva tišina je bila. Niko nije želeo da pokrene bilo kakav razgovor.
Onda je crvenokosom momku zazvonio telefon."Čekam te u parku."
Ustao je sa kreveta i krenuo da se oblači. Crnokosi momak je pratio svaki njegov pokret.
Jungkook POV:
Taehyung se telefonom dopisavao sa nekim i svaki put gledao na sat. Primetio sam da je osmeh na njegovom licu izveštačen.
"Gde ćeš?" (Gledao sam ga zabrinuto,bio sam previše zaljubljen u njega.)
"M? Idem do parka."
"Jel se vraćaš?"* Došao je do mene i poljubio me nežno. To je bio najlepši poljubac.*
Izašao je napolje i zalupio vrata. Nisam znao šta da mislim. Tako da sam pozvao Jimina.
I ispričao sam sam mu koliko srećan sa njim. Zvučao sam tako jadno i kao neka zaljubljena tinejdžerka.
On me samo slušao,bio je srećan zbog mene.
Bar mi je tako izgledalo...Taehyung POV:
Jebem ti ovu usranu kišu. Sad je baš našao kad se da se nađemo,ali ipak to je 10g kokaina.
"Jel si doneo?" BamBam.
"Evo ti."
"I šta ćeš sad?" BamBam.
Misliš sa malim?"
"Aha."
"Da ti kažem nisam baš razmišljao o tome,ali biću sa njim neko vreme,treba mi zbog novca. Pa ću posle da ga odjebem."
"Jao,Taehyung...opasan si."Jungkook POV:
Ležao sam na svom krevetu i mazio prazno mesto,gde je bio ležao moj voljeni. Imao sam glupi osmeh na licu.
Gledao sam u plafon i prisećao sam se događaja od sinoć.
Nasmejao sam se nekako tupavo. I stavio jastuk na glavu.Ustao sam sa kreveta i krenuo u kupatilo.
Ušao sam u tuš kabinu i pustio vodu da ide. Mislim da sam se zaljubio...previše...Taehyung POV:
Gledao sam u ogledalo. Izgledao sam kao da me je poplava izbacila,ali to me nije sprečilo da izađem u najbolji striptiz bar ovde u Seoulu.
Otišao sam do ormana i gledao šta da obučem. Stvari su padale po podu... Nisam bio baš uredan,majka me nije učila tome. Majka? Kurva.
Mrzeo sam je iz dubine duše.Obukao sam neku belu majicu sa nekim crnim natpisom i teksas farmerke.
Još jednom sam se pogledao u ogledalo i prošao prstima kroz kosu.
Sišao sam dole do dnevne sobe i video ćaleta kako leži na trosedu. Flaše su bile prazne. Naravno.
Uzeo sam mu iz jakne pare i izašao.
Posle nekih 15 minuta došao sam do striptiz bara.
Unutra je bila ludnica. Sve devojke su bile pijane...Otišao sam do šanka i video da jedna devojka sedi sama. Prišao sam joj.
"Zašto tako lepa devojka sedi sama?"
* Pogledala me je*
"Taehyung,a zašto tako lep dečko luta po ovakvom klubu?"* Prvo bi je bilo čudno kako mi zna ime,ali ja sam ovde stalni gost ovde,tako da. *
"Biću u wc-u." (Namignula mi je)
* Nasmejao sam se i otišao do wc-a. *Bila je naslonjena na kabinu i pričala telefonom,dobližio sam joj se,i krenuo da je ljubim po vratu. Stavila mi je ruke oko vrata.
Kresnuo sam je i izašao napolje. Izašao sam iz kluba i uputio sam se kući.
Sutra treba da idem u školu,a ne ide mi se.
Telefon mi je zavibrirao. To je bila poruka od Jungkooka."Jedva čekam da te vidim."
Prevrnuo sam očima i stavio telefon u džep.
YOU ARE READING
vkook ff | Navučen sam na tebe
FanfictionJeon Jungkook je bogati dečko koji se tek preselio u Daegu živeo je sam roditelji su mu bili živeli u Americi. Vremenom njegov život će se promeniti u totalnu katastrofu kada upozna dečka Kim Taehyung koji je zavistan od droge i seksa i misli da mož...