Aaylin2

1.3K 36 26
                                    

1-Wattpad'a nasıl başladın?

-Wattpad'e Twitter'da takip ettiğim bir hesabın hikaye yazmaya başlamasıyla tanıştım.

2-İlk kurguna başlarken konuyu seçmekte zorlandın mı?

- Evet:) İlk kurguma başlamadan önce aklıma gelen birçok konu vardı. Onların arasından seçim yapmak, nasıl ilerleyeceğimi düşünüp kurguyu oturtmakta zorlandım. 

3-Wattpad'da DefÖm adına kitap yazmaya nasıl karar verdin?

- Uzun zamandır hikaye yazmaya ara vermiş biri olarak Kiralık Aşk izlerken kafamda oluşmaya başlayan kurguya 'Dur!' diyemedim sanırım. Gördüğüm en naif aşklardan birine sahip oldukları için de karakterlerimi Defne ve Ömer olarak seçmeye karar verdim. 

4-Hiç sıkıntıya düşüp tıkandığın zaman oldu mu?

- Hikaye yazmadığım anlarda bile beynimin arka odalarında dönen çarklar bazı küçük sahneleri oluşturuyor ve onlar aklıma geldikçe not alıyorum. O yüzden henüz tıkanmadım, umarım tıkanmam da:)

5-Kitaplarında oluşturduğun başarıyı bir şey ile eşleştiriyor Musun?

- Kitaplarımda çok ütopik karakterler yok. Karakterlerin kendileri, ilişkileri, arkadaşları, yaşadıkları her gün her yerde görebileceğimiz kişiler ve olaylar. Hatta bazı olayları kendimiz bile tecrübe olabiliriz. Sanırım bu 'normallik' okuyucuyu yakalıyor.

6-İnsanların senin başarını tebrik etmeleri nasıl bir duygu?

- İnsanların başarımı tebrik etmesi hala çok alışabildiğim bir şey değil. Övgüleri hala utangaçlıkla karşılıyorum sanırım. Ama kendinden bir şeyler kattığın, uğraştığın işin karşılık alması ve beğenilmesi inanılmaz bir tatmin duygusu oluşturuyor insanda. Ve tabi ki çokça mutluluk:)

7-Wattpad'da hangi tarz kitaplar okursun?

- Okuduğum hikayeler aslında son zamanlarda oldukça azaldı. Orijinal konuları olan, okuyucunun zekasıyla dalga geçmeyen, özenli ve kurgusu oturmuş hikayeleri okumayı tercih ediyorum. 

8-En büyük destekçin kim oldu?

- En büyük destekçim başından beri okuyan okuyucularım oldu :)

9-Wattpad'da ya da yayımlanmış kitapların yazarlarından örnek aldığın veya aldıkların var mı?

- Wattpad'de yayınlanan kitaplardan örnek aldığım yok aslında. Ama okuduğum ve çok sevip saygı duyduğum yazarlar var. Hepsinin tarzı farklı olsa da genel olarak hepsini örnek alıyorum.

10-Wattpad'de en sevdiğin Deföm kurgularının isimlerini söyler misin?

10- Kiralık Aşk öyle bir diziydi ki birçok yetenekli arkadaşla tanışmamıza vesile oldu. Beğendiğim çok sayıda kurgu var aslında. Ama haksız rekabet yaratmayayım, bende kalsın isimleri:)


Sevgili Aylin, seninle iletişim halinde olmak büyük zevkti. Başarılarının devamını diliyoruz! 

-KralikciToplulugu

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin