4.podkapitola

511 45 11
                                    

!O DVA TÝDNY POZDĚJI!

"Noahu, ty hovado!"..seděl vedle mě v lavici a právě si krkl. " Sorry " řekl a já se zasmála. 

Už je to něco přes dva týdny co hubnu s mou "kamarádkou" ANNOU. Mám 10 kilo dole a cítím se mnohem lépe. Dokonce si toho lidé i všímají. 

A to ještě neví, že je to teprve začátek. 

Ovšem ve vztahu s Jackem se nic nezměnilo. Nepromluvil se mnou od toho incidentu na hřišti. Jenom po mě hází smutné pohledy. Nejradši bych Finnovi rozbila ten jeho pěknej xicht. 

Když už je řeč o něm, nic se nezměnilo. Jeho partička se mi furt vysmívá a dělá mi naschvály Noah se mě vždycky snaží zastat, ale je to zbytečný, protože vždycky smetou i jeho. 

Občas mám ale pocit, že když se Noahem smějeme, tak nás Wolfhard pozoruje. Ten kluk je fakt creepy. 

Konečně skončila hodina a s ním i můj den promarněný ve škole. S Noahem si jdeme ke skříňkám pro věci.

 " Tak dneska u nás? " usmála jsem se a zabouchla skříňku.

 " Jo, budu tam v 5. Těším se " Noah si nasadil batoh a obejmul mě. "Já taky" objetí sem mu opětovala. V tom jsem uviděla jsem se zase kouká.

Wolfhard. 

Stál u své skříňky a pozoroval nás s úšklebkem ve tváři. Když zjistil, že se na něj koukám taky, pohled hned odvrátil a odešel pryč.

" No tak se uvidíme " odtáhla jsem se od Noaha a spěchala před školu, kde mě má vyzvednout máma. 

Rychle jsem prošla kolem party kreténů a nastoupila do auta.

" Megan, dneska nebudu přes noc doma. Mám hodně práce. Večeři si udělat zvládneš, ne? " vysypala na mě máma. " J-o " zakoktala jsem. Takže budem s Noahem sami u nás doma? 

Pro sebe jsem se zaradovala a koukla se z okna. Počkat? To je Wolfhard? A líbá se, se Sadie? Myslela jsem, že chodí s Millie. 

Je nechutnej. 

" Tak já jedu. Nedělej žádné kraviny! Nikoho mi nevoď do domu. " okřikla mě máma a vystartovala pryč.

Rychle jsem vpadla do domu a vytočila Noahovo číslo. 

 M: Noahu? 

 N: Megan? 

M: Mamka nebude doma až do zítra!.. vyjekla sem a dala vařit vodu na čaj.

N: Fakt? Takže nějaká páteční party? ..zaradoval se

M: Myslíš, party ve dvou? 

N:  Vezmu nějakou flašku!  

M: C-o? 

M: Noahu?

Než sem stihla zaprotestovat, položil mi to. 

Zalila jsem si čaj a šla do pokoje. Jídlo jsem si nebrala, na co taky. 

Sedla jsem si za počítač a zkoumala obrázky hubených holek. Byly teprve 3 hodiny a Noah chodí vždy aspoň s 20 minutovým zpožděním. Rozhodla jsem se, že si zacvičím. 

...

Ležím ve vaně a přemýšlím.  

Proč  Finn tak divně kouká, když jsem s Noahem? Proč si tak u sebe drží Jacka? Proč šikanuje jeho partička zrovna mě a nikoho jiného na škole?  

To, že podvádí Millie, se nedivím, ale zrovna Sadie? Je moc milá a hodná na to, aby s ním něco měla. Teda aspoň to o ní říká Noah. Se mnou nikdy nemluvila. 

Z přemýšlení mě vyrušil zvonek. 

Koukla jsem na hodiny. " 5? Noah jde na čas? sakra! " zanadávala jsem a vyskočila z vany. 

S ručníkem kolem těla jsem utíkala po schodech dolů otevřít.

" Ale Meg, ty na to jdeš rychle.." Noah si mě prohlédl od hlavy a k patě. 


Bacha. Že by Moah?😂 🤣  

Doufám, že se vám kapitola líbí. 😘

 😘

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat