:ÚZKOST:

496 40 7
                                    

Finn

Se slzami v očích jsem doběhl do hotelového pokoje, kde už netrpělivě čekali kluci. "Brácho, už jsem se lekl, že-" Jack se zarazil když uviděl moje lesknoucí se slzy. "Něco se stalo?" chytl mě za paži, ale já se mu ihned vysmekl "Tvoje ségra je prostě kurva" řekl jsem mu zdálo se s klidem, ale měl jsem co dělat, aby mi z očí nevytekl vodopád zasraných slz. "Finne,není to její chyba." špitl Noah a já začínal být pěkně nasranej. "Na koho seš ty vůbec straně? Máš být šťastnej že šukáš Millie a o mě se nestarat!" zvýšil jsem hlas a chystal se mu jednu vrazit. Jack mi ale opět stiskl paži. "Ty na mě vůbec nešahej buzerante! Běž si dát se svou sestřičkou trávu, potřebujete se oba uklidnit!"praštil jsem mu vší silou dlaněmi do hrudi, abych ho odstrčil a potom jsem zmizel do svého pokoje. Nezapomněl jsem prásknout dveřmi. 

Lekl jsem si na postel a koukajíc se na bílý strop nechal slzy volně stékat po mém obličeji. 

Po chvíli jsem propadl spánku, ani nevím jak. 

Megan

Domů jsem šla pěšky. Ruce v kapsách, hlava skloněná a v hlavě jedinou větu, kterou jsem před chvíli slyšela od kluka, který mě šikanoval, líbal a teď vlastně nevím co po mě chce a on to podle taky vůbec neví. 

Zastavila jsem se před vchodovými dveřmi a utřela si pár neposedných slaných slz. 

O pár sekund už ležím vykoupaná ve své posteli, sama doma. Otočím se na bok, abych viděla z okna.

Právě začalo sněžit. Nemělo by být tohle období před vánocemi plný lásky a pohody? V mém životě asi ne, hups. 

Vzala jsem do ruky mobil a byla jsem rozhodnutá napsat Finnovi. Už, už jsem chtěla psát, ale zrovna mi přišla jiná zpráva,a já tajně doufala, že je to právě on.

'ASA<3' moc se omlouvam, můžu zitra prijit?

Povzdechla jsem si. Asu mám ráda, hodně. Navíc bysme si měli promluvit o tom co se to dneska dělo. 

->'ASA<' muzeš. 

Rychle jsem naklikala do klávesnice a přiložila si mobil na hruď. Po pár zívnutích jsem se konečně poddala spánku. 

>              >                >

Finn

Vstal jsem na mě příliš brzo. Dneska tady máme ještě jeden koncert. Kdybych věděl co mě tady čeká, nikdy bych sem nejel, ikdyby to měla bejt ledajaká příležitost. 

Dal jsem si kolem sebe župan a vešel na balón do studeného ale slunného rána. Zapálil jsem si cigaretu a sledoval zasněžené ulice Vancouveru. "Už jsi vzhůru?" přišel zamnou Jack už se zapálenou cigaretou. "Mm" zamrmlal jsem. "Koukni, to, že jsem o tobě včera řekl že seš..buzerant, nemyslel jsem to tak. Seš skvělej kámoš, bezohledu na všechny tyhle věci.." pokrčil jsem rameny a potáhl si. Jack příkývl, ale pak svraštil obočí. "A ty ostatní věci si myslel vážně?" .." Co myslíš?" zamračil jsem se a koukl se mu do jeho ospalého obličeje. "Že je Megan děvka?" típl cigaretu o popelník a věnoval mi divný pohled. Udělal jsem to stejné a na sekundu se zamyslel. "Je čas zapomenout a už se nevracet k minulosti. Měl bych se znova najít nějakou jako Millie a na nějakou lásku se vysrat" počkal sem něž Jack přešel z balkonu dovnitř a pak ho zabouchl. "Ty ji miluješ?" vyhrkl ze sebe Jack a já polkl. "Já nevím" řekl jsem nejistě, ale pak zatřepal hlavou. "Megan odešla kvůli mě Finne. Prostě to byl rok. Ani si ji nenapsal, tak se dala dohromady s někým jiným. Nezapomněla na tebe chápeš? Neudělala to ani schválně."vychrlil ze sebe a soucitně se na mě koukl jeho hnědýma očima. "Jak to můžeš vědět?" odfrkl jsem si a koukl se na moji neustlanou postel. "Je to moje sestra?" byla to řečnická otázka a já ani nevěděl co bych měl říct. "Jdu ještě spát" sedl jsem si na postel a počkal než za sebou Jack zavře dveře. 

Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat