Protočila jsem oči a zarazila jsme se, když jsem zjistila, že Noah nepřišel sám.
"Přivedl jsem hosta. Snad ti to nevadí.." pokrčil rameny a vešel dovnitř. "Ahoj. Jsem Sadie " usmála se zrzka ve dveřích a podala mi ruku. " Megan " pousmála jsem se a za její napřáhnutou ruku jsem ji vtáhla dovnitř.
" Party může začít! " zařval Noah a vytáhl flašku vodky. " Seš blázen? " vykulila jsem oči.
" Jo, to je " zakroutila hlavou Sadie. " Máte džus? Bude to chutnat líp.." vzala flašku Noahovi a usmála se na mě. " Jo, jasný. V lednici " ukázala jsem. Ach bože, je nám 15 a budeme mít vodku s džusem. " Hej Meg, půjdeš se obléct nebo tady budeš celou dobu jen v ručníku? Ne, že by mi to vadilo.." Noah se ke mě přiblížil až na takovou vzdálenost, že jsem cítila jeho mentolový dech. Zadívala jsem se na jeho rty. " ne..teda jo..jdu se převlíct" po chvíli jsem se vzpomatovala a odešla do pokoje.
Stoupla jsem si před zrcadlo a povzdychla. Ze skříně si vybrala černé leginy s vínovou košilí.
Když jsem přišla dolů, Sadie a Noah už seděli u televize a vybírali film. Na konferenčním stolku byl velký džbán s džusem a předpokládám, že je v něm celá flaška té vodky.
Sedla jsem si mezi ně a do mé ruky hned přistála plná sklenička. " A do dna " mrkla na mě Noah a Sadie se na mě se zájmem koukla.
Trochu jsem si lokla. Není to tak hrozný. Nikdy dřív jsem alkohol nepila. Máma mi ani nikdy nedala ochutnat vína, protože se prý alkoholem ničí mozkové buňky.
Co už.
. . .
U Filmu jsme vypili celý džbán. Teda, pili jsme hlavně my dva s Noahem.
" Sadie? " položila jsem hlavu na její rameno. Noah mi ležel na klíně. " Ano? " zasmála se. " Proč si se líbala s tím kusem hovna Finnem?" uchechtla jsem se. " Mm.." Sadie se zadívala na své nohy. " Počkej! Ty máš něco s Wolfhardem?" narovnal se Noah a koukl na Sadie. Udělala jsem to samé. " Nemám. Jen.." koukla se na mě. " Zařídil mi lístky na koncert Calpurnie pro mojí ségru a já mu za to slíbila, že se s ním budu líbat.." přenesla pohled ze mě na Noaha. " Jak velkorysé " řekl Noah a lekl si zpátky.
Chvíli jsme dělali blbosti, tancovali a fotili se.
" Sakra, budu muset jít.." Sadie se zahleděla do mobilu " Tak se uvidíme v pondělí, čau děcka " zamávala nám a nastalo ticho.
Koukla jsem se na prázdný džbán. A pomyslela jsem si Kolik to asi mělo všechno kalorií?
" Meg? " usmál se na mě opilecky Noah. " Mm? " opřela jsem se do sedačky. " Víš..chtěl bych ti něco říct.." koukl se na své spojené ruce v klíně.
A kurva. Už se se mnou nechce bavit.
"Jo?" polka jsem. " Líbíš se mi.." řekl a koukl se mě. Byl úplně v hajzlu.
" Ale Noahu, seš opilej.." zazubila sem se a rozcuchala ho. Noah se usmál a pevně mě objal.
" Pojď. Jdem spát.." odtáhla jsem se od něj a chytla ho za ruku. " Počkej, to tady mám spát?" vykulil oči. "Proč, ne?" zasmála jsem se a táhla ho nahoru.
" Můžeš spát tady.." řekla jsem a rozdělala svůj rozkládací gauč. Noah se něj hned rozvalil a já se zasmála. Je roztomilej.
" Jdu se převlíct " vzala jsem si oblečení a šla do koupelny.
...
Když jsem přišla Noah seděl za notebookem a něco si četl. " Co děláš, pako? " zasmála jsem se a zavřela notebook. "Proč ti nějaká holka píše, co máš přes den jíst? A proč máš uložený fotky takových vyhublých holek?" zamračil se, ale v jeho očích byla vidět starost. Jakoby z něho ten alkohol najednou vyprchal.
"To..já.." zakoktala jsem. Co mám sakra říct?!
" Meg, seš hezká taková jaká si. Nemusíš hubnout, jasný? A už vůbec ne takto nezdravě.." chytl mě za ruce Noah a koukl si mi hluboko do očí.
" Dobře.." šeptla jsem.
I když jsem věděla, že nepřestanu. Můj vnitřní hlas mi říká, ať to nevzdávám.
Pro Jacka.
" Tak jdem spát.." uchechtl se Noah a znova sebou praštil na gauč.
" Dobrou "
" Dobrou noc.." zamumlala sem.
Ty vole. A jdu spat😂 😴
ČTEŠ
Smells like a teen spirit
FanfictionStupínky lásky: 1. setkat se pouze 2. tváří v tvář si být 3. srdce slyšet znít 4. přiznat se k chvění 5. v náhlém políbení obejmout se dlouze 6. jednu touhu mít 7. jedním snem se zpít 8. bez konce se slít 9. nerozlučně žít 10. spolu k hrobu jít.