:AŽ TO BUDE ZÁKONNÉ:

484 34 6
                                    

Megan

Finn klečel na podiu a nepřestával se mi koukat do očí. Z těch slov co zpíval, se mi hnaly slzy do očí. Pocity v mé hlavě křičely jeden přes druhého a tak jsem tam jen stála, jako opařená a sledovala jeho hýbající se rty ze kterých vycházeli upřímná souvětí jako 'Pokaždé, když se usmívám, mám se fajn, jde to vidět? Protože jsem opravdu vyděšený, příliš se bojím, že tě  zase nechám jít'  

Chtěla jsem ho tak moc obejmout. 

V tom mě někdo pevně ztiskl za zápěstí a táhl pryč. Spatřila jsem černé, krátké vlasy, které patří Asovi.

Fuck. Zapomněla jsem, že má přijít. 

Mlčky jsme nastoupili do jeho auta, Asa nastartoval a ujížděl pryč. "Kdo je tvůj kluk? Já nebo ON?" koukl po mě, ale pak zase hned vrátil pohledem na zasněženou silnici. "Ty. Samozřejmě, že ty Aso" šeptla jsem poraženecky. 

Právě jsem se zachovala jako sobec? Jako před rokem. Jako ten kluk , který mi před chvílí vyznal city v písničce, kterou sám napsal, a snaží se svoje chování napravit.

Zakroutila jsem hlavou a vystoupila z auta, protože jsme zastavili před naším domem. Asa šel dovnitř samozřejmě semnou.

Finn

S klukama jsme vyšli na čistý, studený vzduch, který jsme hned zmařili kouřem z cigaret. "Dej mi taky Jacku" procedil mezi zuby Noah a já se na něj překvapeně koukl. "Nečum tak blbě"ušklíbl se potáhl si z cigarety, načeš se hned zadusil. S Jackem jsme se uchechtli a já pomalu vtáhl škodlivé látky do plic. "Na, všechno bude zase dobrý, až se vrátíme do Wayn" podal mi flašku Noah. Ani nevím kde ji vzal, ale s radostí jsem ji přijal a pořádně si lokl, až jsem ucítil štiplavou tekutinu v krku, polila mě úleva. 

Po pár dalších loknutí se mi začal motat svět, tak jsem se rozhodl, že to půjdu vytancovat na after party. Ani jsem se kluků neptal. Prostě jsem šel.

Chytil jsem za ruku první holku s docela dobrým zadkem a začal se na ní lepit. Ona samozřejmě spolupracovala a s radostí se mi vrtěla v klíně. 

Pár týpků mi nabídlo trávu, kterou jsem také s radostí přijal, netušíc kde se tu vzala. 

Těch pár hodinách tancovaní se zdálo, že se mi alkohol v krvy ještě víc rozšířil, nemluvě o účincích trávy. Motal se semnou svět a já myslel jen na to, jak se asi dostanu k domu Megan. 

Rozrazil jsem dveře a vyšel ven. Ucítil jsem vločky sněhu na mých lících a zamračil jsem se. Byly a moc studené. "Finne! Kam to jdeš?" uslyšel jsem podnapilý hlas Jacka. "Aaale, projít se" zahulákal jsem, což mi přišlo strašně vtipný, takže jsem se i rozesmál na celé kolo. "Mám jít s tebou brácho?" slyšel jsem blížící se kroky. "Ne" zarazil jsem se a pak se znova do široka usmál. "Hned tu jsem" mrkl jsem na něj a rozešel jsem se směrem, kterým si myslím, že je Meganin dům. 

Megan

S Aslou ležíme v mé posteli a koukáme na film. 

Jsem nervózní.

Pořád sleduju telefon, kdyby mi napsal Noah, nebo třeba i Finn. "Děje se něco Meg?" Asa zavřel laptop a přiblížil se ke mě. 

"N-nic. Má mi napsat Maddie" zalhala jsem. Už se ve mě kvůli tomu nehromadí žádné výčitky. "Podívej Megan..Chtěl jsem ti říct, že tě opravdu moc miluju.." chytil mě za ruku a koukl se mi do očí. "To-to, ti neřeknu zpět" vyhrkla jsem za sebe necitlivě, načeš jsem si rychle překryla rukou ústa. "Cože?" Asa se zvedl z postele. "Jak nemůžeš? To mě osm měsíců taháš za nos?" zatnul pěsti a já se posunula na posteli co nejvíc k zdi. "Ne-e Aso. Mám tě ráda, ale..nerozumíš tomu" zakroutila jsem hlavou. "Rozumím. Prostě ses vyspala s tím kokotem Wofhardem.." řekl až s podezřelým klidem a svoje ruce v pěst uvolnil. Zamračila jsem se a překřížila svoje ruce, na znamení nesouhlasu. "Nevyspala Aso. Nejsem děvka!" vymrštila jsem se postele a šla blíž k němu. "To je vpohodě Megan. Taky jsem se vyspal s někým jiným" chytl mě za ramena a pousmál se. 

Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat