Megan
"Megan! Oběd!"
"Za sekundu jsem tam!" zařvala jsem mimo telefon, který jsem držela v ruce.
Ležím na posteli a volám se svou kamarádkou Maddie.
ME: Budu muset končit. Můžem jít na po obědě na ty brusle?
MA: Jasně, že jo. Za hodinu se stav. Zatím kočko
Típla jsem to a zaradovala se. Na bruslích jsem nebyla leta. Slezla jsem z postele a šla k zrcadlu, kde jsem zkoumala každou část mého tělo.
Můžu o sobě říct, že jsem opravdu hubená. Máma i Maddie říkají, že bych měla přibrat, ale já se cítím konečně hezká. Usmála jsem se na sebe a letěla do kuchyně, kde jsem zasedla k jídelnímu stolu naproti Shawnovi.
"Tak co, jak se těšíš na dnešní večer?" rozzářily se oči Shawnovi a já se na něj nechápavě koukla. "Večer? Co je večer?" ... "Jdeme přece na ten koncert Megan. To zařizování stálo Shawna hodně úsilí." pohladila máma Shawna po ramenu a dala mu pusu na tvář. "Ale stálo to za to. Ti kluci jsou skvělý!" řekl Shawn a úsměvem na rtech si dal do úst hranolku. "Jo, málem jsem zapomněla.." plácla jsem se do čela. "Ale za hodinu mám sraz s Maddie a jdem na brusle, jo?" koukla jsem se na velké hodiny, co vysely na zdi v kuchyni a začala co nejrychleji hltat. "Oh, aha.." zatvářil se smutně Shawn. "Doufal jsem, že mi pomůžeš kluky vyzvednout na letišti" koukl se na mou mámu, která znejistila.
Jsou divní.
Když jsem si je oba začala měřit pohledem, začali se opět věnovat jídlu. "Mm, tak co kdyby jsme jeli i s Maddie na letiště a pak bys si nás hodil na bruslení?"
"Souhlas!"
. . .
Když jsme přijížděli k letišti, už tam stála hromada fanoušků. Tedy spíš, fanynek. Protočila jsem oči a vystoupila z auta. "Maddie a Megan, běžte koupit tři kávy,kluci budou určitě unavení.." řekl Shawn, dal nám peníze a my si to namířily do letištní haly hledat posranej Starbucks.
"Dal nám víc, koupíme si taky" zatvářila jsem se ďábelsky a objednala pět Mocca Latte.
"Díky Meg" zašvitořila Maddie a koukla se do davu fanynek. "Asi už přiletěli.." řekla jsem a rozhlížela se po Shawnovi.
"Ty vole.." Maddie se zadusila a málem pustila kafe. "Co?" zamračila jsem se a nepřestala se rozhlížet, dokud jsem Shawna neviděla s třema klukam, jdoucíma k našíim autům. "Není to Finn Wolfhard?!" vypískla Maddie a vystartovala k našemu autu.
Zůstala jsem stát jak přimrzlá.
To přece není možný.
Vzpamatovala jsem se a rychle běžela za Maddie. "Co blbneš? To nemůže být on" konečně jsem ji chytla, jenže takovým způsobem, že jsme obě spadly na zem. Maddie se ale rychle zvedla a zadívala se na kluky, kteří už nastupovali to druhého auta. "Oh, tak ne. Byl jen hodně podobný" pokrčila rameny a já si oddechla.
"Tak jo, hodím vás na ty brusle, slečny" nastoupil do auta Shawn. "Jo, ty kávy jim dám potom" vzal mi je z náruče a konečně jsme se rozjeli.
"Co to je za skupinu Shawne?" řekla jsem, trochu roztřepaným hlasem. Pořád se nemůžu vzpamatovat z toho, že jsem si na sekundu myslela, že je tady Finn.
"Calpurnia"
"Co? Ta s-" přerušila mě Maddie. "Já věděla, že je to Finn! Půjdem na jeho koncert Meg? Prosím!" začala žadonit a já jsem měla chuť otevřít dveře a vyskočit ven z auta.
ČTEŠ
Smells like a teen spirit
FanfictionStupínky lásky: 1. setkat se pouze 2. tváří v tvář si být 3. srdce slyšet znít 4. přiznat se k chvění 5. v náhlém políbení obejmout se dlouze 6. jednu touhu mít 7. jedním snem se zpít 8. bez konce se slít 9. nerozlučně žít 10. spolu k hrobu jít.