:VANCOUVER:

481 36 6
                                    

Megan

Už je to něco přes rok co jsme se s mámou odstěhovaly za Shawnem do Vancouveru. Je to tu úžasný, až na ty krutý zimy co tu jsou celkem často. Jako například teď, když je měsíc před vánocemi. 

Právě sedím u nás ve vile na pohovce v objetí svého přítele. 

S Asou jsme se seznámili na natáčení. Jelikož se Shawnem trávím hodně času v natáčecím studiu.

Ano.

Finn už je pryč a s ním i nespočet probrečených nocí.

 Díky Asovi zapomínám na jeho tmavé oči, ve kterých jsem se kdysi topila, černé havraní vlasy, do kterých  jsem chtěla zamotat svoje prsty při každé příležitosti, a na neodolatelné rty, kterými mě něžně líbal. 

Finn

"Dělejte kluci. Znova.." otočil jsme se na ty dva smějící se idioty.

Právě jsme ve zkušebně a děláme na nové písničce. Vlastně teď hrajeme úplně něco jinýho něž před rokem. Možná to bude i tím, že tu už není Wyatt, odstěhoval se. Místo něj je tu teď Noah. 

Takže já,Jack a Noah. 

Calpurnia. 

Za ten rok jsme se hodně proslavili a já jsem za to neskutečně rád. 

Miluju hudbu, celej rok jsem si vybíjel zlost a smutek na psaní a skládání písniček. 

O Megan.

O tom jak mi chybí, o tom co se nikdy nemělo stát.. Někdy jsou to až tak depresivní písničky, že udivuju sám sebe.

Říkáte si co Jack a Noah? Jack se hodně změnil. Vlastně, už to není vůbec on. Kouří, hulí, vyšukává holky.. řekl, že mi odpouští a o jeho přiznání se bavit nechce. Přijal jsem to, jsem rád, že jsem ho neztratil, ať už dělá cokoliv. 

Přece jenom, já samotnej nejsem svatej. 

A Noah? Začal chodit s Millie. 

Upřímně, jsem rád, že jsem se jí zbavil. I když mi někdy v posteli chybí, víte jak to myslím. Udobřili jsme se a přijali ho do kapely. 


"Jo, Noahu, rušíš.." Jack do něj strčil a oba se nahlas zasmály. Protočil jsem očima a začal zpívat: 


A gray shadow and a dark face over you shone the halo

black clouds and dark robe and raven is the messenger of bad news

what you did not find before, and the big lust better sleep in you, so tell who would stand by me.

Who would want the fire to flames.


"Finne, někdo ti volá!" vlítl do zkušebny táta. "bože" odložil jsem kytaru a vzal si od něj telefon.

F: Prosím? 

S: Čau Finne. Tady Shawn. Shawn Levy! 

F: Oh, ahoj Shawne! Něco se děje?

Koukl jsem se na kluky, kteří mě meřili pohledem. 

S: Chtěl jsem ti něco nabídnout. Ty a tvoje kapela spějete na vrchol a já bych vám chtěl nabídnout vystoupit tady ve Vancouveru. Co na to říkáš? 

F: Ježiši! Jasně, nabídku přijímáme! 

S: Paráda! Pošlu ti ještě potřebné informace. Zatím se měj!

"Co přijímáme Wolfharde?" zvedl obočí Jack. 

Píchlo mě u srdce. 

Když mi tak někdo řekne, vždycky si vzpomenu na Megan, která mě takhle otravně oslovovala pořád. 

"Neříkej mi tak" procedil jsem mezi zuby a Jack zvednul ruce na obranu. "Byl to Shawn. Nabídl nám vystupovat ve Vancouveru!" křikl jsem a zvedl ruce nahoru, jakože na oslavu. "Děláš si prdel? To je boží!" vykřikl Noah a začal tancovat po místnosti. Jack ale nic neříkal, jen se na mě koukal se zamyšleným výrazem.

"No, já už budu muset jít dom " najednou se vzpamatoval, vzal si kytaru na záda a kráčel ke dveřím. "Počkej.." chytal jsem ho za rameno. "Máš cígo?" ušklíbil jsem se a Jack úsměvem příkývl.

I s Noahem jsme ho šli doprovodit a cestou kouřili. Pomáhá to, už se necítím jak ve vařící vodě nebo v natlakované nádobě, jako většinu času. 

Když jsem dokouřil, poprosil jsem Jacka ještě o jednu, kterou jsem hned strčil do úst a Jack mi připálil. Noah pokroutil hlavou a sklopil pohled. Nikdy nekouřil a asi ani nebude.

 "Wow, Finnland se nám nějak rozkouřil" rozcuchal mi vlasy Jack a já jen protočil oči zároveň s vyfouknutím kouře. 

Možná teď  začne něco úplně nového a já budu muset být někým novým. 

Těším se. Těším se na Vancouver. 



Tak cooooo? Jde to?😂Dneska je to víc z pohledu Finna, přístě zas víc z pohledu Megan. 🤓


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat