7.podkapitola

567 43 11
                                    

Pořád jsem hypnotizovala Finnův komentář a přemýšlela, jak to vůbec myslel. V tom mi přišlo upozornění, že fotku okomentoval Noah. 

Noahschnapp jo, Finne, užil. A jak sis ty užil polibek od Sadie? 

Wow. 

Zvonil mi mobil a já uviděla, že mi volá.

M: Noahu, nepřehnal si to trochu? 

N: Co jako? Jako něco mezi námi? 

M:  Ne, ta odpověď na komentář Finna. A co mezi námi?..znejistěla jsem

N: Ani náhodou. Víš jaká bude prdel, až v pondělí uvidíme naštvanou tvář Millie?..uchechtl se

M: A taky Finna a Sadie.. Zničí tě...dodala jsem 

Chvíli jsme mlčeli.

M: Hele, Noahu? 

N: Nic jsme spolu neměli Meg. 

M: Jo, já jen..

N: Vpohodě. Musím jít. Uvidíme se. 

M: Čau 

Hovor jsem ukončila a mobil si položila na hruď.

Docela mě mrzí, že Noah nic nezkusil. Mám ho ráda, jako kamaráda, jako nejlepšího kamaráda, ale jaké by asi bylo se s ním líbat? Poprvé a naposled jsem se líbala v 5. třídě. Bylo to nechutný, všude samí sliny a tak, však to znáte. 

Chvíli jsem ještě přemýšlela a pak propadla hlubokému spánku. 

. . .

Celou sobotu jsem prospala. S mámou jsem nepromluvila ani slovo a zprávy od 'ANNY' s jídelníčkem, který obsahuje jen vodu ignoruji.

Teď je neděle večer. Sedím za oknem a pozoruju zářící hvězdy. Vyrušilo mě zaklepání na dveře. 

"Megan?" opatrně vešla do pokoje máma a sedla si vedle mě. " Chtěla bych se ti omluvit.." pohladila mě po zádech a koukla mi do obličeje. 

Je to nezvyk. Máma se mi snad v životě neomluvila a ani si nijak neprojevujeme lásku. Nepamatuji si, kdy mne naposled pohladila. 

" Já taky mami. Neměla jsem sem nikoho brát. Ale s Noahem nic nemám, je to můj nejlepší kamarád. " zamrkala jsem a máma se pousmála. " Víš Megan..Ale já někoho mám. Teda..s někým chodím." sklopila hlavu máma a já udiveně zvedla obočí. "Chtěla bych ti ho dnes představit. Pozval nás na večírek. Není to obyčejný muž, ale myslím, že se ti bude líbit." řekla máma a já přikývla na souhlas. " V 6 přijď zamnou, ano? Obleč si nějaké pěkné šaty." mrkla na mě a odešla z pokoje. 

Už je to dlouho co táta odešel a kvůli tomu vlastně já bydlím s mámou a Jack s tátou. Doteď odděleně, ale teď jsme zase zpět ve Wayn a máma si našla novýho chlapa a ještě k tomu o něm mluví jako o supermanovi. No, snad ten večer nějak přežiju. 

Nejdřív jsem se šla vysprchovat a vysušila jsem si vlasy. Poté, nastalo dilema s oblečením. 

Tyhle modré? Ne, moc krátké. Zlaté? Ne, v těch jsem tlustá. Bílé? Ne. 

Asi po půl hodině jsem našla přijatelné šaty. Byly jednoduché, trochu širší 'sukně', na úzká ramínka a celé červené. Vlasy jsem si vyžehlila, sepnula do vysokého culíku a vzala si lodičky stejné barvy jako šaty, na kterých se při první příležitosti rozmáznu na zem. 

V 6 jsem došla za mámou a ta mě, hádejte co? Namalovala. Nikdy mi to tak neslušelo, to musím říct. " Taxík je tu, můžeme vyrazit " tleskla máma a vzala nám tašky. Je to totiž v hotelu a přespíme tam. Usmála se na mě a jely jsme.  

Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat