"Jacku?"vykřikli jsme zároveň s Finnem a rychle si stoupli.
Doprdele, doprdele, doprdele.
"Já myslel..že, ho nenávidíš a ty jeho!" okřikl nás Jack a slzy se mu hrnuly z očí. "T-taky, že jo?" řekla jsem nejistě a Finn se na mě hodil nechápavý pohled. "Jacku, omlouvám se.." položil mu na rameno ruku Finn. Já je jen z povzdálí sledovala. Jack se chvíli koukal na Finna uplakanýma očima a pak přemístil pohled na mě. "Jak si to mohla udělat Megan? Cucat se s Finnem! Já s tebou nemůžu ani promluvit a on může všechno tohle?" rozhodil rukama a já sklopila hlavu. "Ty mě od ní držíš dál a já si jako kokot myslím, že mě chceš mít prostě, jen pro sebe.." to poslední slovo zašeptal a já zvedla rychle hlavu a koukla na nechápající Finna.
"Jsi můj nejlepší kamarád Jacku a omlouvám se, že jsem ti zakazoval bavit se s Megan" řekl pomalu Finn a já čekala, co se bude dít dál. "Ne! Já snášel tohle všechno, jenom proto, že nechci být jen kamarád Finne! Miluju tě!" zakřičel Jack a znovu se mu spustily slzy.
"P-prosim?" zakoktal Finn, ale to už se Jack po nás zmateně rozhlédl a utekl pryč.
"Panebože.." plácla jsem se do čela a dlaněmi sjela po svém obličeji. "Wyatt mi něco takového říkal, ale já tomu nevěřil.." zakroutil hlavou Finna a prohrábl si vlasy.
Najednou, jakoby mnou projel blesk. Bylo to jako slowmotion, všechno plyne kolem Vás. Myslela jsem na všechno, co se stalo hned od prvního dne co jsem přijela do zasranýho Wayne.
"Tady máte učebnice a..."..."Váš bratr je Jack grazer?"
"Ani jsem se nepředstavil. Jsem Noah.."
"S takovou tlustou nánou se tahat nebudeš!"
"Tvůj jídelníček obsahuje dvě jablka+ 3 a více litrů vody.."
"Ahoj. Jsem Sadie.."
"Sadie? Proč ses líbala s tím kusem hovna Finnem?"
"Meg? Líbíš se mi.."
"Tak takhle by to nešlo mladá dámo. Tolik pracuji, abychom se měly dobře a ty se mi odvděčíš divokým večírkem a kurvením?"
"Shawne, ráda bych ti představila mou dceru Megan.."
"Megan, ne, nebreč. Vysvětlím ti to!"
"Jsem hodně vybíravý, co se týče, chození s holkou.."
"Já to napravím, Megan.."
"Zasraná anorektička.."
"Noah se s tebou kamarádí jen proto, aby Finn žárlil.."
"Finnovi se líbíš Meg.."
"Mám tě políbit Megan?"
"Meg?" zvýšil hlas Finn a já se musela hluboce nadechnout. Byl zase opravdu, opravdu blízko mě a koukal mi do očí. Mohla bych takhle stát a dívat se mu do očí celou věčnost, ale Jack je můj bratr a já to všechno posrala.
Tím, že jsem se sem přestěhovala.
"Finne" trochu jsem ho od sebe odstrčila, zamračil se. "Skončili jsme.." koukla se znova do jeho očí.
Zaleskly se. Svoje rty od sebe odlepil tak, aby mezi nimi byla malá mezírka a poté si olíznul rty.
"Neodcházej. To vyřešíme." zase ten jeho chraplavý, zlomený hlas.
Zakroutila jsem hlavou a co nejrychleji šla pryč.
- - -
Hned jak jsem přišla domů, spustilo se mi z očí snad milion zadržovaných slz. "Megan? Co děláš tak brzy doma? Odpadla vám hodina?" volala na mě máma z obýváku. Došla jsem za ní s uslzenýma očima.
"Co se stalo Megan?" chytla mě za ruku a posadila si mě na klín. Začala jsem zase brečet a pevně ji obejmula. "Psst, to bude dobrý. Řekni mi co se stalo.." houpala semnou máma, jako když jsem byla malá. Nic jsem jí neřekla, ani neřeknu. Určitě o Jackovi nic neví, ani o tom, že mě tady na škole někdo šikanoval, vlastně neví nic a je to tak lepší.
"Zlato.." pohladila mě máma po vlasech "Mm?" zamrmlala jsem a odtáhla se od ní. "Budeme se stěhovat." řekla a bylo vidět, že nečeká kladnou reakci. "K Shawnovi, do Vancouveru" upřesnila a já vykulila oči. "Já, vím, že to nahned a že tady máš kamarády, ale-"
"Už se těším do Vancouveru, mami" usmála jsem se na ni. Máma mi úsměv opětovala a znova si mě vtáhla do objetí.
Že by konec?🤯<3
ČTEŠ
Smells like a teen spirit
FanfictionStupínky lásky: 1. setkat se pouze 2. tváří v tvář si být 3. srdce slyšet znít 4. přiznat se k chvění 5. v náhlém políbení obejmout se dlouze 6. jednu touhu mít 7. jedním snem se zpít 8. bez konce se slít 9. nerozlučně žít 10. spolu k hrobu jít.