3. podkapitola

512 46 5
                                    

Když jsem došla konečně domů, po tom, když jsem asi třikrát zabloudila do jiné ulice,jsem hodina batoh na sedačku a utíkala do kuchyně, dát si něco dobrého. 

V mrazáku jsem našla mou oblíbenou pizzu. Sním klidně i 2, když mám chuť. 

"S takovou tlustou nánou se bavit nebudeš.." 

"Kliď se odtud, nebo dostaneš špeku!" 

"Jo ještě při pohledu na ni přiberu..fuj!" 

Vybavila jsem se nadávky, které jsem před chvílí slyšela a zamračila jsem se. 

" Tak tahle teda ne Megan! " zvolala jsem a pizzu hodila do koše. Potom jsem prohledala všechny poličky a vyhodila z nich různé sladkosti a pochutiny, které jím každý den.

Když se sebou něco udělám, Jack se se mnou bude moct bavit. Nebude se za mě muset stydět a nebude muset poslouchat Finna. 

Zvládnu to! Zhubnu! 

Vyběhla jsem do pokoje a bez váhání jsem zasedla k notebooku. 

'Jak rychle zhubnout' 

Ihned mi to vyhledalo plno odkazů a stránek. Uviděla jsem nějaký blog a diskuzi a hubnutí. 

Okej. Proč ne. Pomysle jsem si a rozklikla stránku. 

'Vítej na mém blogu. Tady ti hubnutí půjde jako po másle! Stačí mě následovat.'

Usmála jsem se a začala si číst diskuze. Všechno holky se tam navzájem podporovaly, bylo to super.

A ty obrázky? Ty holky byly tak krásně hubené a mhohem hezčí než ta krátkovlasá holka co pořád courá s tím kusem hovna Finnem. Někdy teda až moc, ale i tak. 

'Začátek cesty'

Rozklikla jsem a přede mnou se objevil facebokový profil nějaké holky.

" ANNA " přečetla jsem nahlas její jméno.

V tom na mě vyskočilo okénko chatu. 

Protože už je večer, začneš zítra! 

Tvůj jídelníček obsahuje dvě jablka + 3 a více litrů vody.

Cvičení je samozřejmost. Nejmíň hodina, zlatíčko! 

Nezapomeň se zvážit, ať se můžeš radovat ze svých shozených kil! 

Kdykoliv mi můžeš napsat, jsem tu po tebe. 

Tvoje ANNA. <3  

Ok. Začnu zítra. 

" Megan, jsem doma! Přinesla jsem tvé oblíbený lasagne, pojď dolů! " 

Hned jsem běžela dolů za mámou a pomohla jí nachystat večeři na talíře.

" Tak co škola? " máma přesunula pohled z mobilu na mně. " Fajn.." zamumlala sem a dojedla poslední sousto. Mňam. 

Potom sem se šla osprchovat.

Nechtěnou náhodou jsem uviděla svoje tělo v zrcadle, když sem odcházela z koupelny. 

" Ještěže už zítra začnu " 

Rychle jsem se osprchovala a šla spát. 


Ok, musela jsem to načít 🤪 😵snad se vám bude kapitola libit.



Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat