9.podkapitola

552 42 7
                                    

Probudí mě klepání na dveře. "Megan, zlato. Musíš do školy" uslyšela jsem mámin hlas. "Vážně?" zamrmlala sem a otočila se na druhý bok. "Ano,dělej. Shawn tě zaveze." bouchla dveřmi a já se leknutím posadila. 

Takže to nebyl jen sen. Opravdu jsm včerabyli na večírku, kde byl i Finn a líbali jsme se. A teď mě odveze Shawn Levy, mamčin přítel a režisér do školy kde HO potkám. Potkám vlastně i Noaha a Sadie a..Millie. 

Kurva.

Ještě na chvíli jsem zabořila hlavu do polštáře a pak neochotně vstala. Vykonala jsem ranní hygienu a dal si sprchu.  Vyfénovala a vyžehlila jsem si své dlouhé vlasy a tašky jsem si vybrala černé legíny, černé adidas tričko s krátkým rukávem a kaki bomber. K tomu adidas tenisky. 

Pobalila jsem si věci po pokoji zpět do tašky a šla za mámou do pokoje. Máma si vzala svou tašku a šli jsme do auta.Po cestě jsem přemýšlela, jak se asi bude Finn chovat. Megan, vždyť ti dal pusu. Už tě nebude šikanovat. Najednou jsem si vzpomněla, že nemám věci do školy.  "Věci do školy mám doma. Chodíš mě tam?" poklepala jsem Shawna na rameno. "Určitě, stejně tam vezu mámu." odvětil a za chvíli zastavil u našeho domu. S mámou jsme zašly dovnitř a já si vyběhla pro tašku. Strčila jsem do ní učení a zase běžela zpět. " Ahoj mami" houkla jsem a zapadla do auta. "Tak co? Jak sis užila večírek? " koukl se na mě s úsměvem Shawn. "Emm..jo, super.." vysoukala jsem ze sebe a radši se koukla z okna. "Viděl sem tě se bavit s Finnem. Je to hodnej kluk." řekl a dál se věnoval cestě. 

No strašně. 

"Užij si školu, Megan" usmál se na mě Shawn a já mu úsměv oplatila. Počkala jsem než odjede a pak jsem šla pomale ke škole. Jak se mi tam nechce. Nemám se obrátit a dnes se na to radši vykašlat? Jo, to bude lepší. 

Mezi dveřmi jsem se obrátila, ale v cestě mi zabránila něčí hruď. Koukla jsem se tmavých očí a polkla. " P-promiň" zakoktala jsem a koukla na jeho rty. Byli stejně dokonalé jako včera večer. 

Finn se jen zamračil a při tom jak mě odtáhl do mě žduchl. Hned za ním šla Millie, která žduchnutí zopakovala, ale to už jsem spadla na zem.

Finn bleskově otočil "Nějak si zhubla Megan. Ty nežereš?" posmívala se mi. Překročila mě a pospíchala za Finnem, kterému se zavěsila za ruku "Posraná anorektička" řekla a Finn se zasmál. 

Jen sem tam tak seděla na schodku před školou a brečela. Jak jsem si mohla jen na chvíli pomyslet, že se Finn chce opravdu změnit? Takhle se sebou už zametat nenechám. 

"Megan?" přiběhla ke mě Sadie. "Co se stalo? Finn ti ublížil?" pomohla mi vstát. "Finn? Proč Finn?" svraštila jsem obočí. Vím, že byli dřív nejlepší kamarádi, ale teď už nejsou. Neměla by o ničem vědět, známe se chvíli.   "Megan, on mě přemluvil, abych se s ním líbala, kvůli tomu, aby si žárlila." řekla vážně Sadie a já jen pootevřela pusu. Dělá si prdel?  " Pojď.Dneska do školy nepůjdeme.." zašeptala a táhla mě za ruku pryč od školy.

Cestou jsem jí řekla, co se stalo včera večer a taky co mi Finn řekl. Sadie mě vyslechla a pak jen zakroutila hlavou. "Nevěděla sem, že si myslí, tohle. Že jsem se mu, vysmívala.. " řekla Sadie a posadila se do trávy. Jsme na odlehlém místě. Všude kolem nás je jen louka. "A jak to teda bylo podle tebe?" sesunula jsem se vedle ní. "Mm, do Noaha jsem se zamilovala. " koukla se na mě. "Finn byl můj nejlepší kamarád. Teda, on pořád je. Mám ho pořád ráda. Dala jsem ale přednost Noahovi, což byla ta největší blbost. " oči se jí zaplnily slzami. "Megan, Noah se s tebou kamarádi jen proto, aby Finn žárlil.." řekla mezi slzami. " Promiň, že jsem ti to neřekla. Vyhrožoval mi, že když ti to povím, všem ukáže fotky, co jsem mu poslala..Nahý fotky." rozbrečela se ještě víc a já ji pevně obejmula. 

Může to být ještě horší? 

"Finnovi se líbíš Meg, on ti nelhal. Jenom, neví co má dělat." odtáhla se ode mě a utřela si slzy. "Jak neví co má dělat? Právě jsem ho viděla, jak se zase drží s Millie za ruku. Včera v noci se spolu vyspali a jsou zase spolu. Normálka, život jde dál. " pokrčila jsem rameny a semkla rty do úzké linky. "Na Millie si vybíjí svůj vztek a smutek Megan. Řekl ti přece, že ji nemiluje." rozhodila rukama. "To mu mám věřit? Všichni jsme mi lhali Sadie. Všichni." zvedla jsem se a Sadie taky.  "Megan. Sejděte se s Finnem. On ti to určitě vysvětlí.." chytla mě za ruce, ale já se jí vyvlíkla. "Ne, nebudu se s ním scházet. Nebudu nějaká zoufalka, co prosí o jeho pozornost, zatímco on si užívá s jinou Sadie. " překřížila jsem ruce na prsou. 

"Žárlíš snad, Grazerová?" zaslechla jsem chraplavý hlas za sebou. Sadie se usmála. 


Omg,kdo to asi je😂😂😂 V příští části nejspíš bude i Finnův pohled. <3 

Doufám, že se líbí. 👻 

 👻 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Smells like a teen spiritKde žijí příběhy. Začni objevovat