*First~*

54 10 0
                                    

Milý Felixi,

tady tvá Ashley.

Nemohu uvěřit, že si tohle všechno pamatuješ. Všechny ty nejmenší maličkosti, které jsem i sama vypustila z hlavy. Což moc mrzí.

Netušila jsem, že to začalo tak dávno. Ani že jsi si byl mnou tak nejistý.

se znovu uvidíme, pokusím se ti to vynahradit.

Díky těmto slovům, které mi každý den přichází, miluji ještě více.

Nikdo jiný by to pro neudělal. Nikdo jiný by kompletně nezměnil svou povahu a neobtěžoval by se mi takhle složitě skládat milostné dopisy, které jsem si jako malá holčička psala svým smyšleným láskám a nakonec je zavřela do krabice od bot, kterou zasunula hluboko pod postel.

Tvoje valentýnka. Mám ji na nástěnce. Ale to víš, mou nástěnku si prohlížíš snad každý den a vždy si kontroluješ, jestli tam tvé vyznání lásky stále je.

" milá Ashley, dlouho ti chci říct, že ani rozpálený silniční asfalt není tak žhavý jako vzduch, který dýchám, když jsi poblíž."

Máš pravdu. Je to příšerné!

Ale jak jsi sám řekl - jsem romantička. A navíc k tomu to bylo v době, kdy holky ze zamilovanosti přehlíží nedokonalosti.

V tu chvíli jsem byla štěstím bez sebe a usmívala se od ucha k uchu. Cítila jsem se jako hlavní postava románu. Dostala jsem zamilované psaníčko. Své první.

Vlastně... ty jsi v mnoha věcech můj první.

Ashley xxx

P.S.: Líbí se mi tvůj podpis.

♡ Love and Forever With You ♡ Kde žijí příběhy. Začni objevovat