*Fourth~*

15 4 1
                                    

Teď lituju toho, že jsem do toho zatáhla, ale ... neměla jsem za kým jiným jít. Nikomu jsem v tu chvíli nevěřila. Emily, Georgia... jak by se na asi podívaly? Odešly by? Nenáviděly by mě...?

   Věřila jsem jen tobě. A pokud bys nade mnou zlomil hůl i ty, nezvládla bych to.

   Ale ty ne. Tys mi pomohl.

   Zůstal jsi se mnou do doby, dokud jsem se neuklidnila a vše si nesrovnala v hlavě.

   Druhý den ráno jsem věděla, že je mé tajemství u tebe v bezpečí.

   Ale teď trápí, že tebe to trápí.

   Kdybych za tebou nešla, ušetřila bych ti starosti.

   Omlouvám se.

   Promiň mi to...

• Born Ready - Zayde Wolf
• Alive - Sia
Rewrite the Stars - The Greatest Showman
• Candy - Doja Cat
Colors - Halsey

Ptal ses , co poslouchám. Není to sice žádný luxusní výběr, ale mně se líbí. Na každou náladu jiná písnička do jiného playlistu.

   Stále mám uložené ty naše.

   A ano.

   Sleduji .

   Skoro jako bláznivá fanynka, každičký krok, každičkou událost, každičké vystoupení.

   Asi jsem šílená.

   Hodně šílená, ale chci vědět, jestli se ti vede dobře.

   A když vidím, jak se usmíváš, tvůj úsměv... jsem šťastná.

   Děláš to, co baví, a tak to být.

   Vždycky jsem věděla, že jednou uplaveš. Proud ti nic neříkal. S ním jsi nikdy neplaval.

   A teď...

   Podívej se, co jsi dokázal.

   Musíš se podívat do zrcadla a uvědomit si, jak skvělou věc jsi pro nás pro všechny, ale hlavě pro sebe udělal.

   Nikdo jiný; , Lucas, Georgia, Mike, Olivia, Lucy... My tu budeme navždy, Lixi.

   Ty nemusíš, nejsi.

   Užívej si to, jelikož si to právem zasloužíš.

Ashley xxx

P.S.: Ještě jednou se omluv za svoje pihy a zahraju si na Dartha Vadera a dálkově tě uškrtím.

♡ Love and Forever With You ♡ Kde žijí příběhy. Začni objevovat