*Second~*

31 9 0
                                    

Ach Felixi...

Prosím, dovol mi ti pomoct. Tobě není smutno po mně. Ty se bojíš toho nového.

   Své současné budoucnosti.

   Ale musíš to překonat, protože nastane tvá budoucí současnost, na tu minulou budeš vzpomínat s úsměvem.

   Vzpomínej s úsměvem na .

   Nechci, aby při každém mihnutí mé tváře v tvých myšlenkách způsobilo bolest.

   To je to stejné, jako bych ti ji způsobila sama.

   Dobře si teď přečti následující slova.

   , Rachel, Olivia, Lucas, Lucy, Mike, Emily, Georgia, Peter. Ty všechny pitomosti, co máš tak rád, budou vždycky pitomostmi na tom stejném místě po zbytek jejich nudného života. A ty - jediná ryba, které se podařilo uplavat ze sítě - takový život mít nemusíš. Tobě se to podařilo, buď na sebe hrdý. My budeme podáváni na talíři s kapkou citrónu a lístkem bazalky. Protože nás svět takto životu naservíroval. Takže se koukej vzchopit a vyvolej revoluci! A když ne pro sebe, tak pro nás. Splň nám ten sen, že naše existence nebyla k ničemu.

   Rozuměl jsi mi dobře?

   Vylez z pokoje, dostaň se nějakým způsobem k moři a pořádně zakřič.

   Zakřič!

   Tak moc, že na druhém konci uslyší zajaté ryby z tvého hejna a pomyslí si: "Toho jsme znaly a známe. On nás všechny zachrání."

   Mysli na to, půjdeš spát.

   Protože my, my na tebe myslíme pořád.

Ashley xxx

♡ Love and Forever With You ♡ Kde žijí příběhy. Začni objevovat