Víš, co je tvůj největší problém?
Tvým největším problémem jsi ty sám.
Vše si pokládáš na stůl s přesvědčením, že jsou to tvé chyby, které si musíš vyčítat.
Felixi, prober se, nemůžeš na sebe házet hříchy ostatních!
Štveš mě. Hrozně moc.
Každý den ti posílám dopis, ale ty si precteš jen jeden za pár dnů. Vsadím se, že se ti někde v pokoji samo od sebe staví nové velkoměsto z obálek a prázdných slov.
Mých slov...
Vždy jsi mi říkal, jak moc jsem pro tebe důležitá. Jak moc ti na mně záleží, ale nikdy ne, že mě miluješ. Psals to, to ano, ale neříkal.
Ale jak říkáš. Nemusels.
Poprvé to bylo, když byl k obědu salát s tuňákem. Šla jsem s tácem k našemu obvyklému stolu, ale než jsem si stihla sednout, místo zabrala jedna z Mikeových holek.
Já... zůstala jsem tam stát a rozhlížela se okolo, jestli neuvidím známou tvář, ale... můj nedostatečný společenský život se mi v tu chvíli vysmál do obličeje.
Seděla jsem tam sama, uprostřed velké jídelny jako nevýznamné smítko prachu schovávajícího se pod stolem vedle vysokého červeného podpatku vysoké Mikeovy holky.
A ty sis od našich přátel odsedl a šel jsi ke mně. Nenechal jsi mě samotnou.
Proč si tedy myslíš, že bych teď mohla samotného nechat tebe?
Vždyť já nikam nejdu. Pořád jsem tady. V Sydney. U sebe v pokoji. Nikam nejdu a nikam ani nepůjdu, jelikož mně je prostě určeno zůstat tam, kde mě zasadili.
A vykašli se na to, že se mi někdy něco stalo. Že se někdy něco mohlo stát někomu. Už se to stalo a nestalo. Nemá cenu nad tím tolik přemýšlet.
Teď se musíš hlavně soustředit. Soustředit se na to, co je před tebou. Ne několik tisíc kilometrů daleko.
A Felixi, nezapomeň.
Nezapomeň na to, že těch tisíc kilometrů daleko je osoba, která tě z celého srdce miluje.
Že té osobě chybíš a pokaždé, když na tebe myslí, si tě chce představovat s úsměvem.Nenuť mě si tě představovat v koutě.
Ashley xxx
P.S.: Jisungovi jsem psát nepřestala.
P.P.S.: Uchovej mé tajemství v bezpečné tajnosti.
ČTEŠ
♡ Love and Forever With You ♡
FanficMilá Ashley, pamatuješ si na to léto, kdy jsi byla v jednom kuse ponořená v knížkách? (...) Hlavní postavy v nich si psaly milostné dopisy, aby se aspoň na chvíli oprostily od reality a ty drahocenné chvilky strávily s tím, koho milují. (...)...