Już jesteśmy

263 22 11
                                    

Wyszedłem uprzedzając jeszcze przy okazji Kapustę i zadzwoniłem do Daichiego...
_______________________________________

- Halo... coś się stało Tsukki?
- Tak, chodzi o obóz.
- Coś jest z nim nie tak?
- Nie, nie o to chodzi. Chciałem się spytać jakie tam są pokoje?
- Aa to, są dwuosobowe pokoje nie było wieloosobowych.
- Ach, okej...
- Na treningu się podzielimy.
- Okej dzięki i miłego weekendu.-  rozłączyłem się. Poszedłem do sklepu, może obejrzę z Yamaguchim film czy coś. Kupiłem co trzeba, zapłaciłem i poszedłem prosto do domu.
- Jezu, czemu jest tak zimno??? Co ci zrobiłem?

                                    *
- Jestem!- poinformowałem i wszedłem w głąb mieszkania. Ujrzałem w kuchni mame oraz Yamaguchiego, który w końcu się uśmiecha.
- O, hej Tsukki.- uśmiechnął się do mnie Yamaguchi, wygląda tak uroczo i jeszcze te jego piegi dopełniające jego urodzie. Tsukki o czym ty do diaska myślisz? Posrało Cię nie jesteś gejem.
- Hej, mamo będę oglądać z Yamguchim film okej?
- Tak, oczywiście idźcie już, a ja wam herbaty przyniose, bo chyba zmarzłeś?
- Tak, dzieki. Chodź Yama.- zwróciłem się do zielonowłosego.
- Już ide, dziękuję za ciastko było przepyszne.- czyli mojej mamie udało się go namówić na ciastko, haha.
Wypuszczając najpierw piegusa do pokoju podałem mu torbę z przekąskami, zamknąłem za sobą drzwi.
- Kapustko pamiętasz o obozie?
- Tak, mówiłeś mi o nim dziś.
- Właśnie się dowiedziałem, że pokoje będą dwuosobowe....
- I chciałeś się mnie zapytać czy będę z Tobą? Tak Tsukki będę.- uśmiechnął się promienie. Co to za jasnowidz, hehe kapusta jasnowidzka (Czuje, że nie rymuję)
- To fajnie. A teraz jaki chcesz film?
- Nie wiem, może jakiś jurassic park?
- Dzięki Yama... jak chcesz?
- Żartowałem, już dam tytuł, daj komputer.- podałem mu sprzęt i miałem mine w stylu " błagam nie zawiedz mnie przynajmniej ten jedyny raz"
- Już... proszę oto horrorek.
- Hush? Co to?
- Siadaj nie gadaj.
Wziąłem przekąski i usiadłem. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że to będzie aż tak dobre.

Po filmie stwierdziliśmy, że Yamaguchi u mnie przenocuje.

><><><><><><><><><><><><><><><><

Hej ptysie!!
I oto kolejny rozdział 😏😏😜 tak jak obiecałam.

A ten horrorek to polecam tak bardzo, bardzo, że nie da się tego opisać 😁😁😂💗

Miłego dzionka/ nocy😘😘💖

~Rogacz

(Nie)chcę!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz