Przepraszam was za to, że wczoraj rozdział się nie pojawił (nie wiem jak to zrobiłam, ale jak wróciłam do domu od razu padłam na łóżko (nie winni się nie tłumaczą cieciówo -,-))
___________________________________________________________________
-Damy z siebie wszystko!-wykrzyczeli hurrem.
Wróciliśmy do pokojów po rzeczy do kąpieli. Kiedy była kolej na mnie i Yamaguciego od razu skierowaliśmy się w kierunku łazienki.
YAMA
Wszedłem razem z Dinozaurem do łazienki... i wiecie co... były tam dwuosobowe prysznice... nie oddzielone od siebie...
-Tsukki, t-to może pójdź się myć pierwszy, a ja poczekam...- na stówę byłem cały czerwony.
-Ooo, Piegusek się wstydzi, chodź się myć nie będziemy blokować kolejki.-uśmiechnął się i mnie pocałował w polik, chyba nikt nie był czerwieńszym ode mnie. Pokiwałem lekko głową i spuściłem wzrok na moje stopy.
Rozebrani weszliśmy pod prysznice, po namoczeniu ciała chciałem się namydlić, więc się odwróciłem tyłem do niego, gdy to zrobiłem, poczułem jak coś mnie dotyka po szyi i ramionach.
-T-tsukki...- podskoczyłem na ten gest, a całe ciało pokryło się gęsią skórką. Poczułem jak dinozaur delikatnie muskał mnie po szyi, zarumieniłem się na ten gest i cicho westchnąłem.
-Yama... Piegusku kocham Cię, tak bardzo Cię kocham...- powiedział między pocałunkami. zaskoczył mnie, odwróciłem się do niego, pocałowałem go w usta.
-Ja ciebie też kocham.- uśmiechnąłem się do niego cały czerwony na twarzy. Umyliśmy się i wróciliśmy do pokoju i poszliśmy spać, jutro mamy mieć zawody.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
Hej Ptysieeee (chyba coś mnie łapie i dlatego ciągle chce mi się spać i zakatarzona jestem itp)
Mam nadzieje ze mi wybaczycie :D
Kocham was bardzo i zbliżamy sie wielkimi krokami do 200 wyświetleń!!! strasznie wam dziekuje to wiele dla mnie znaczy!!!
Miłego dzinka/nocy ;*
~Polsat-Chan
Ps. Rozdział krotki bo jestem "nania/opiekunka" i musze sie zajac młodszymi a tym bardziej osobnika ktory jest w moim wieku -,- why me?
CZYTASZ
(Nie)chcę!
Teen FictionZnamy się od piaskownicy, chodziliśmy do tej samej klasy zarówno w podstawówce jak i gimnazjum, a teraz jesteśmy już w liceum. Z wiekiem się zmieniamy, nasze poglądy, zachowania, wygląd, lecz u mnie zmieniło się coś co nigdy nie chciałem aby się zm...