Damy z siebie wszystko!

192 19 4
                                    

*Tydzień później*

W końcu jedziemy... Te ciągłe słuchanie mamy [a masz to... a masz tamto... będę tęsknić... daj z siebie wszystko...] mówiąc to próbowałem  naśladować mamy głos w myślach.

Usiadłem w jednym z ostatnich rzędów autokaru. Wyjąłem słuchawki i telefon, prawie wybrałem sobie muzykę jaką bym chciał posłuchać... no właśnie "prawie".


-Hej Tsukkiii, mogę się dosiąść? Okej, dzięki.- nie zdążyłem nawet na niego spojrzeć, a on już siedział obok mnie.

-Hej, skarbek.- nawet nie pomyślałem co powiedziałem, szybko coś wypaliłem i wyszło jak wyszło. Cały czerwony chciałem się usprawiedliwić, ale on mnie musnął przelotnie w usta i się we mnie wtulił, spaliłem jeszcze większego buraka. 

-Dobranoc, Piegusku.- pocałowałem go w czubek głowy i także dałem się ponieść w świat morfeusza.

*prawie na miejscu* 

Obudziłem się jako pierwszy. Widząc za oknem Morze i lasy, chciałem je pokazać Piegusowi, lecz ten dalej słodko spał. Wziąłem telefon by zrobić nam sweetfocie [jakoś tak się to nazywało] po zrobionej czynności, zauważyłem zdjęcie, którego wcześniej nie widziałem, wszedłem w niego, spaliłem takiego buraka, że mógłbym jajko zrobić jak nic. Przedstawiał on mnie oraz Yamaguchiego jak spaliśmy. Zabije tego gnojka, który to zrobił... 

*W hotelu*

-Każdy ma już klucze od swoich pokoi?- spytał Daichi. Wszyscy pokiwali głowami na znak, że tak. Poszliśmy z Kapustką w kierunku naszego pokoju, który znajdował się na końcu korytarza.

*parę godzin później*

Jesteśmy na treningu. Jak to trening ćwiczyliśmy różne podania i wślizgi. Po chwili zwołał nas trener Ukai, podeszliśmy  do niego.

- Mam dla was ważną informację.- chciał dodać trochę dramatyzmu.[ coś mu nie wychodzi...*poker face*].

-Już niebawem jedziemy na zawody! Juhu!-aha no to fajnie...

-Trenerze...- odezwał się Daichi, spojrzał na nas porozumiewawczo.

-Damy z siebie wszystko!-wykrzyczeli hurrem.


><><><><><><><><><><><><><><><><<><><><><><><><><

Hej Ptysioki ;* 

Hue Hue  kolejny polsat :")

Także mam nadzieję, że się podoba 

Miłego dzionka/nocy

~Polsat-Chan :")

(Nie)chcę!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz