CarlaDevonne_: Ben sana karşı biraz kaba davranmış olabilirim.
CarlaDevonne_: Özür dilerim.
Izabel-Lacombe: Özür dilemesi gereken kişi benim. Saçma bir şey için seni zorladım. Kabul etmemen normaldi ama ben ahmak bir kız olduğum için böyle bir hakkın olduğunu o an unuttum.
Izabel-Lacombe: Bu yüzden ben özür dilerim.
CarlaDevonne_: Peki, hala arkadaş mıyız?
Izabel-Lacombe: Öyleyiz Audrey, hala arkadaşız ❤️
CarlaDevonne_: Peki, kızgın mısın?
Izabel-Lacombe: Hayır kızgın falan değilim Audrey.
Izabel-Lacombe: Ama şu kullanıcı adını bir an önce kendi adın yapmazsan kızgın olabilirim.
CarlaDevonne_: Buluşmaya gelmemiş olabilirim ama bu dediğini yapacağım Izabel.
CarlaDevonne_ kullanıcı adını Audrey_Dolores olarak değiştirdi
Izabel-Lacombe: Yüce İsa!
Izabel-Lacombe: Tahmin ettiğim Audrey olamazsın değil mi?
Izabel-Lacombe: Malorie ve arkadaşlarının sürekli uğraştığı, bu yüzden okulunu değiştirmek zorunda kalan Audrey değilsin değil mi?
Audrey_Dolores: Tahmin ettiğin kişiyim Izabel.
Audrey_Dolores: Malorie ve grubu yalan bir dedikodu ile benim yaşça büyük erkeklere fahişelik yaptığımı bütün okula duyurdular.
Audrey_Dolores: Herkesin dalga konusu oldum. Okula girdiğimde herkes alay ediyor, bana bilerek çarpıyor ya da arkamdan küfür ederek bağırıyorlardı.
Audrey_Dolores: Sadece sabret dedim kendi kendime. Ama bir gün okul çıkışında eve giderken Malorie ve arkadaşlarından dayak yedim. Bu yetmezmiş gibi Malorie'nin erkek arkadaşı Nathan bu anı videoya alıp sosyal medya hesabında paylaştı.
Audrey_Dolores: Bunların hepsini zaten biliyorsun anlatmamın nedeni bu değil. Sadece birilerine bunu anlatıp, içimde biriktirmek istemedim.
Izabel-Lacombe: Audrey sen Malorie'den daha güzel bir kızsın. Bunu tüm okul biliyordu. Nathan bile sana çıkma teklifinde bulunmuştu!
Izabel-Lacombe: Demek istediğim, neden kendini çirkin görüyorsun?
Audrey_Dolores: Çünkü ben eski Audrey değilim. Malorie'den güzel göründüğüm için ve Nathan bana saçma teklifinde bulunduğu için başıma bunlar geldi. Okulumu değiştirdim, kendimi yiyeceklere gömdüm.
Audrey_Dolores: İntihar etmeye çalıştım ama ailem sürekli etrafımdaydı, başarılı olamadım. Kaza geçirdim, kolum yandı. Kilo aldım. Saçlarım bakımlı değil, kıyafetlerim iğrenç.
Audrey_Dolores: Karşına bu şekilde çıkamam Izabel.
Audrey_Dolores: Ayrıca bana yaptığın o şeyi hala unutmadım.
Audrey_Dolores: Senden beklemiyordum ve bu canımı çok yaktı. Kimsenin yakmadığı kadar canımı yaktın çünkü sana güveniyordum.
Audrey_Dolores: Sana fazlasıyla güveniyordum Izabel Lacombe.
Izabel-Lacombe: Çok üzgünüm Audrey. Ben eski şımarık Izabel değilim. Çok değiştim.
Izabel-Lacombe: Sana kendimi affettirmeme izin ver.
Audrey_Dolores: İzin vereyim ve sen benimle dalga geç değil mi?
Audrey_Dolores: Okuldan ayrılmamın bir nedeni sensin Izabel. Hatta en büyük nedeni sensin.
Audrey_Dolores: Sana güvenip anlattığım bütün sırlarımı gidip Malorie'ye anlattığın gecelerde nasıl rahatça uyudun?
Audrey_Dolores: Tek arkadaşım sendin. Seni kaybettiğimi anladığımda o okulda olmak bana mantıklı gelmemişti. Ben gittikten sonra umarım hepiniz rahatlamışsınızdır.
Izabel-Lacombe: Audrey lütfen böyle söyleme. Ben değiştim, her şeyi sana telafi edeceğim sadece buna izin ver.
Audrey_Dolores: Ben de değiştim Izabel.
Audrey_Dolores: Artık sana güvenen Audrey değilim, ben değiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E-Mail [gxg]
Teen FictionIzabel Lacombe yakın arkadaşı Carla ile bir restoranda buluşmak için sözleşir, ancak buluşma saatini akşam anlaşmayı planlarlar ve Izabel e-mail hesabından arkadaşı olduğunu düşündüğü başka bir Carla'ya mesaj atar. ♀+ ♀