Zaspana (T/I) niechętnie oderwała głowę od poduszki przesiąkniętej zapachem Finna. Nie mogła znieść ostrych promieni słońca, nieustannie padających na jej bladą twarz. Odkryła się, zwracając uwagę chłopaka, który przygryzł wargę. Odruchowo naciągnęła za dużą, męską bluzkę aby zakryć kawałek ud.
Ciemnowłosy siedział na krześle, trzymając w prawej dłoni smartfona. Szybko oderwał wzrok od dziewczyny wracając do transmisji, którą prowadził. (T/I) nałożyła spodnie dresowe po czym niemrawo wstała z łóżka. Zawiesiła się na jego szyi, wywołując fale komentarzy.„Finn, to Twoja dziewczyna?"
„Jaka urocza!"
„Ew, dlaczego musiał związać się akurat z nią"
„Ludzie, oni chodząc już kilka miesięcy! Byli razem na złotych globach!"
„Czy ona jest aktorką?"
— Słuchajcie, zaraz będę kończył. — Westchnął, zerkając do góry, na rozpromienioną dziewczynę. — Ale widzimy się dzisiaj na koncercie!
(T/I) poczuła gorąc, gdy zaobserwowała komentarz Wyatta. Parsknęła nerwowym śmiechem podczas czytania.
— Tak Wyatt, jestem ubrana.
Finn odłożył telefon, aby przyciągnąć dziewczynę na kolana. Ciche chichoty podjudziły widzów. Gdy chłopak ponownie wrócił do livea, nie mógł nadarzyć z pytaniami. Były coraz szybciej zadawane.
— Dobrze, ostatnie pytanie i kończymy. — Westchnął. — Nick nas wzywa.
„Jak długo jesteście razem? Finn, uwielbiam Cię!"
„Masz nadal kontakt z Millie?"
„Jesteście tacy słodcy! Jak się poznaliście?"
— Mam. — (T/I) wskazała na najnowsze pytanie. — Pamiętasz?
— Oczywiście. — Odparł, całując dziewczynę w policzek. — Przyszła na mój koncert i zamiast bawić się z tłumem wolała zajmować barek. — Wytłumaczył. — Po koncercie gdy sala opustoszała, zagadałem ją. Dała mi szklankę i poprosiła o więcej.
— Ej! — Parsknęła śmiechem. — Po prostu nie rozpoznałam cię i potraktowałam jak barmana. — Poczochrała jego włosy. — Sala była pusta, skąd miałam wiedzieć, że to ty.
Finn wywrócił oczami, delikatnie muskając usta dziewczyny.
CZYTASZ
√ Imagines || Finn Wolfhard
FanfictionRaz jesteś pieprzonym dupkiem, raz obchodzisz się ze mną jak z piórkiem. Co ja mam teraz czynić, Wolfhard? Krótkie opowiadania (zazwyczaj na jeden rozdział) o Twojej przygodzie z Finnem. Jeżeli chcesz przeczytać pełną opowieść o Finnie znajdziesz...