2

961 60 11
                                    

• 15 Eylül 2015 :
Welcome Back Debut albümünün ilk ayağı olan "Warm Up Single " adı altında
" My Type " şarkıları yayınlandı . Şarklılarıyla promosyon yapmamalarına rağmen  tüm listelerde çok sayıda allkill yaptı ve Melon HIT listelerinde ilk ve tek şarkılarıyla toplam 18 kez hit olarak BIGBANG'dan sonra en fazla hit olan erkek grubu oldular. ( daha sonda Apology'le de 2 kez hit olup yerlerini korudular.)
Ayrıca bu parça ile Gaon müzik ödüllerinde Eylül ayının ödülünü aldılar.

• 1 Ekim 2015 :
Welcome Back yarı Debut Albümleri My Type dahil olmak üzere ikisi  ara şarkı olacak ""Rythm Ta ve Airplane ""
Ve " Welcome Back " , " M.U.P"
ve "Today" ' i içeren 6 parça yayınlandı .

• 16 Kasım 2015:
Yine Welcome Back Debut Albümü dahilinde yeni parça ile ( Anthem & Apology ) "Double Digital Single " yayınladılar .

• 24 Aralık 2015 :
Nihayetinde Dumb&Dumber ,
What's Wrong , GD'nin gruba Debut hediyesi olarak verdiği
'I miss you so bad ' , Ryhtm Ta'nın rock versiyonu ve albüm dahilinde daha önce gelen tüm şarkıları içeren ' Welcome Back Full Debut Albümü ' yayınlandı ve seri tamamlandı .

iKON çıkardığı bu albümden parçalarla birçok kez BillBoard listelerine girerken , tüm büyük çaylak ödüllerini alarak SHINee dan sonra 8 yıl içerisinde ilk kez tüm çaylak grubunu alan grup oldu .

cr: iKONTEAMTURKEY &
Yeppudaa

~ iKON'un hikayesini yazarak anlatmak kolay. WIN ve M&M programlarını izleyin.
İlk çıkışlarından beri takip etmemek sizi düşürmez. Sonradan onları tanıyabilirsiniz ilk çıkışlarından beri takip edenler ile aranızdaki tek fark onlar ilk andan beri biliyorlar onları sizler de onlar gibi onların bildiği bilgileri sonradan öğrenebilirsiniz .
iKON'u tanımak ve fandoma katılmak çok kolay .

iKON iKONIC'lerin onlarla gurur duyduğunu duymayı istiyor. Onlarla gurur duyuyoruz . YGde mücadeleleri hala devam ediyor . WIN ve M&M'den tek farkı şimdi birbirebir YG ile savaşıyorlar .

Umarım iKON hak ettiğini ve daha fazlasını elde eder .

• Yorum yapmayı unutmayın✔️

• iKON ONLY HAVE iKONIC •

iKON İLE GÖKYÜZÜNE DOKUNMAK İSTER MİSİNİZ ? İsterseniz fandomumuza bekleriz ❤️

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin