iKONTEAMTURKEY ••
...
S: Bundan on yıl sonra nasıl bir adam olmak istiyorsunuz?
Chanwoo: 10 yıl sonra bile hepimizin havalı kalıp, iKON olarak parlamasını istiyorum. Ve umarım ki 10 yıl sonra bile bugünkü fanları ve büyük kalabalıkları etkileyebiliriz.
Donghyuk: Evet, 10 yıl sonra bile bir şarkıcı olarak akitf olmak güzel olurdu. Daha iyi bir dansçı olmak istiyorum.
Junhoe: 10 yıl sonra 30 olacağım! O zamanlarda sakin aurasını daha sık gösteren olgun bir adam olmak istiyorum.
B.I: Rüzgar olmak istiyorum.. Şaka yapıyorum. Özgürce yaşamak istiyorum.
S: Ama eğer bir kız olsaydınız, en sevimli üye kim oldurdu?
Junhoe: Jinhwan! Bunun nedeni çok flörtöz olması.
B.I, Donghyuk, Chanwoo: Bence de, bence de. Jinhwan sevimli!
B.I: Onunla ilk tanıştığımda bile onu tatlı buldum.
Junhoe: Jinhwan bize karşı katı ama fanlara ve kadın çalışanlara karşı oldukça kibar.
S: Sizden yaşça büyük kadınları nasıl kendinize nasıl çekersiniz?
Junhoe: Benden büyük kadınları severim, ama eğer ben şımarıkça davranırsam hayal kırıklığına uğrar. Bu sebepten gerçek bir erkek gibi davranıp onun güvendiği biri olacağım. Onunla dışarı çıkmak istediğimde liderlik edip sadece onun için özel bir şarkı söyleyeceğim.
Donghyuk: Erkeksi tarafımı göstermek isterim. Buluşmalarımızda gerçek bir centilmen gibi davranıp onu etkilerim. Onu, genç bir adamla birlikte olsa bile kendinden emin hissettirmek isterim.
Chanwoo: Bunun aksine ben genç ve sevimli yanımı gösermek isterim.
B.I: Onunla dışarı çıkıp çiğ istiridye yemek isterim. Onun noona olarak çağırmam da. Resmiyet olmadan rahatça konuşuruz ve yalnızca bir kere mavi ayın altında ona noona diye seslenirim. Bu onun kalp atışlarını hızlandırmaz mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iKON FACTS
RandomYG'nin 5. Jenerasyonundan iKON'u tanımaya ne dersiniz ? { iKON HAKKINDA GENEL BİLGİLER } • Grubun yer aldığı şirket YG Entertainment • Grup adı iKON kelimesinin İngilizcedeki asıl hali icon'dur . Fakat YG'nin CEO'su Yang Hyun Suk , grubun Kore'yi...