iKONTEAMTURKEY ❤️
...
*JINHWAN&JUNE Röportajı*
Fanlar ikinizin çok yakın olduğunu gördükten sonra size Jinanhoe (Jinan+Junhoe) demeye başladılar, peki sizi yakın yapan asıl şey nedir?
Jinhwan: Aslında pek yakın sayılmayız!
June: (Şaşırmış) Evet. Yakın değiliz.
Jinhwan: Şaka yapıyorum (güler) Yakınız çünkü yaşam şekillerimiz benzer. Geceleri geç saatlere kadar uyanığız ve cafelere gittiğimiz zamanlar da aynı. Ayrıca ikimiz de yüksek sesle şarkı dinliyoruz.
Peri Jinhwan ve Erkeksi June, bunlar sizin verdiğiniz izlenimler fakat birbiriniz de gördüğünüz çekici noktalar nelerdir?
Jinhwan: Kuşkusuz June'nin çekiciliği gördüğümüz erkeksi tarafı fakat aslında kızsal bir yönü de var. Kibar ve hassas biri.
June: Hassas olduğumu düşünmüyorum ama kibarlık konusunda katılıyorum.
Jinhwan: Ayrıca sıcak bir kalbi var. Bazen tek başına ağlar.
June: Zor ve acı verici zamanlar yaşamıştım ve yatakta tek başıma ağladım...
Jinhwan: Lüften tek başına ağlama~
June: Ne zaman zorluklarla karşı karşıya kalsam Jinhwan danıştığım ilk insandır ve ben de onun anlatacaklarını dinlerim. Jinhwan konuşmak için en iyi üye.
Jinhwan: Ve benim çekiciliğim? Lütfen iyi bir şeyler söyle (güler).
June: Herkes tarafından çokça sevilen biri. Bu onun çekiciliği
Jinhwan: Çünkü en büyük olarak sert bir karakterim var. Ben iKON'un en büyük üyesi, Jinhwan.
Ve diğerinin değiştirmesini istediğiniz şeyler nelerdir?
Jinhwan: June geç kalkar, yavaş hazırlanır, yavaş yemek yer, her şeyi yavaş yapar, bunu değiştirmesini istiyorum!
June: Her şeyi yavaş yapmıyorum. Çok hızlı yemek yerim!
Jinhwan: Ama yemek yedikten sonra asla ortalığı temizlemezsin (güler).
June: Evet. Bundan sonra yapacağım. Jinhwan sert bir karakteri olduğunu söylüyor ama şakalar yapmayı sever. İyi hissettiğimizde şaka yapmakta sorun yok ama her zaman yapmamalısın.
Jinhwan: Üzgünüm. Bunu değiştireceğim.
İş dışında beraber zaman geçiriyor musunuz?
Jinhwan: Yurdumuzda film izleriz, sadece ikimiz.
June: İkimiz de filmleri seviyoruz. Bu da benzerliklerimizden birisi. Aksiyon filmlerindense romantik aşk hikayelerini izliyoruz. Favori filmlerimiz Jim Carrey'nin oynadığı "Eternal Sunshine" ve Kore filmi olan "You Are My Sunshine". Son zamanlarda Josh Hartnett'ın oynadığı "White Rose" da iyi bir film. Ama bu filmi tek başıma izledim. (güler) Natalie Portman'ın "Closer" filmini birlikte izledik.
Birlikte Japonya'da bir geziye çıkacak olsanız nereye giderdiniz?
Jinhwan: Junhoe bunda bana katılır mı bilmiyorum ama en çok gitmek istediğim yer Okinawa. Oranın doğduğum yer olan Jeju Adası gibi olduğunu duydum, bu yüzden bir gün oraya gitmeyi isterim.
June: Okinawa, güzel! Tokyo'ya gitmek ve orada eğlenmek istiyorum. Çünkü Tokyo güzel bir yer, sadece çalışmak için değil alışveriş yapmak ve turistlik yerleri gezip görmek için de gitmek istiyorum. Shinjuku veya ünlü restoranları seviyorum, bir çok insanın gittiği yerlere gitmek istiyorum ama şu an için bu biraz zor. Ayrıca çokça eğlenmek istiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iKON FACTS
RandomYG'nin 5. Jenerasyonundan iKON'u tanımaya ne dersiniz ? { iKON HAKKINDA GENEL BİLGİLER } • Grubun yer aldığı şirket YG Entertainment • Grup adı iKON kelimesinin İngilizcedeki asıl hali icon'dur . Fakat YG'nin CEO'su Yang Hyun Suk , grubun Kore'yi...