Üye Tanıtımı ~ 3

1.2K 45 30
                                    


3. Kim Jinhwan / JAY :

Doğum Tarihi : 7 Şubat 1994

Kan Grubu : A

Yetenekleri : Yabancı diller , Dans ve koreografi

Lakabı : Jinan/ Jinani / 13cmlik Peri / sütlü cilt

• 2011 başlarında YG'ye katılmıştır .

• Yang Hyun Suk tarafından BIGBANG'dan Taeyang'a bir çok açıdan benzetilir .

• Sağ gözünün altında kalp şeklinde beni vardır.

• Hayranları ona 13 cm'lik Peri adını taktılar ve grup üyeleri de bu lakabı beğenerek kullanıyorlar.

• En büyük üye olmasına rağmen küçüklerinin ona Jinan/Jinani vs gibi seslenmelerine kızmıyor.

• Grup üyeleri tarafından en çok ağlayan üye seçilmiştir .

• Annesinin Dil Bilimci olması nedeniyle yabancı diller ile arası iyidir .

• Üyelerin kendi aralarında paylaşamadığı maknae görünümlü Hyung'tur .

• Kim Sie Yeon adında ablası vardır .

• İdeal Tipi : Boyu kendinden kısa , aegyo dolu , onu çok sevecek , onunla ağlayıp onunla gülecek birisi .

• Fobi: Hayaletler

• Kin tutamayan birisi . Kimseyle uzun süre küs kalamaz . Oldukça duygusal birisidir , düşünceli ve nazik bir yapıya sahiptir .

• Kalp şeklinde beni , burnu , Adem elması çekici olduğu noktalardır .

• Hem şirin hem seksi olabilir .

• Jinhwan'ın annesi profesyonel kemanist , ve dil bilimci . Ailesinin kafesi var , Jinhwan'ı Kore'de olduğu sürece o kafede görebilirsiniz .

• YG'den önce SM'de eğitim gördü .

• 7 ay filipinler de yaşadı. Orada yaşarken hiç arkadaşı yoktu ve bu neden müziğe merak saldı. Her gün akşamlara kadar şarkı söylerdi. O sıralarda şarkıcı olmaya karar verdi.

• Yang Başkan " Onu görünce ister istemez gülümsüyorum. Evet bu arkadaş gerçekten iyi , gerçekten çok çalışmış , gerçekten yetenekli diyorum. Onu görünce sizi ister istemez gülümseten birisi. "

• Grubun manevi lideri .

• Pantolon bedeni XS .

• Grubun en titiz , düzenli ve bakımlı üyesi Yunhyeong ile beraber .

• Kız elbiseleri giyip konser verdiklerinde en güzel gözüken Jinhwan'dı .
Üyeler onun kız kıyafeti giydiği zamanki haline Jinny diyorlar .

• Üyeler onu flörtleşmede en iyi olan üye seçmiştir .
( Her grup üyesi ile ayrı shiplenebilme özelliği vardır .)

)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin