iKON RAY DERGİSİ -6

165 3 0
                                    

- iKONTEAMTURKEY-

...

S: Günlük bazda, bir kızla yaşadığın hangi an kalp atışlarını hızlandırır?

B.I: Başını aşağıdan yukarıya kaldırdığı an.

Junhoe: Heyecanlandığım ya da kalp atışlarımın hızlandığı an nadirdir ama çevrilen kafalarımızla gözlerimiz aniden buluşursa.. Onun tatlı olduğunu düşünürüm.

Chanwoo: Eğer sadece bana özel bir yaklaşımla yaklaşırsa, ondan hoşlanmaya başlamayı düşünürüm ve midemde kelebekler uçuştuğunu hissederim.

Donghyuk: Bir kızın şirin gülümsemesini görürsem kalbim hızlanır.Eğer bu şekilde sadece bana gülümserse daha mutlu hissederim ve bence on aşık olurum.

S: Bir kızdan duyduğunuzda sizi mutlu edecek iltifatlar nelerdir?

Junhoe: "Senden hoşlanıyorum." Birisinden bunu duymak beni çok mutlu eder.

Chanwoo: "Sen en havalısın." ya da konserlerde fanların tabelalarında gördüğüm kelimeler.

Donghyuk: Benim için "Seni gerçekten özledim."

B.I: "Senden hoşlanıyorum." da iyi fakat bilerek tatlı ve sevimli bir şekilde kaba kelimeler söylerse bu beni gerçekten heyecanlandırır.

S: Sevgililer Gününe çok az zaman kaldı. Diyelim ki size açılmak isteyen bir kız var, Nasıl bir durumda olmasını istersiniz?

Junhoe: Eğer hoşlandığım bir kızsa hangi durum olursa olsun fark etmez. Ondan hoşlandığım için ne yaparsa yapsın onu tatlı bulurum. Benim tipim mi? Bu bir sır.

Chanwoo: Eğer Sevgililer Günüyse, itiraf ile birlikte bir çikolata veya el yapımı bir hediye beni mutlu ederdi.

B.I: İlk ben itiraf yapmak isterim. Hediyeyi verirken bilerek fırlatır ve derim ki "Bunu az önce hemen şuradan aldım." Bunu biraz ani bir şekilde yaparım.

Donghyuk: B.I bir sadist. Ben onun gözlerime bakıp açıkça "Hadi çıkalım." demesini isterim. Bence ben hemen evet derim.

S: Bize buluştuğunuzda sevgilinizin ne giymesini istediğinizi söyleyin.

B.I: Dar kıyafetlerden ve yüksek topuklulardan hoşlanmıyorum. Vücut ölçülerini gizleyebilecek büyük beden, geniş şeyler giymesini isterim.

Donghyuk: Bende dardan hoşlanmam. Onun kot ve converse gibi günlük giyinmesini isterim.

Chanwoo: Bence tek parça hoş gözükür.

Junhoe: Eğer hoşlandığım kişiyse ne giyerse giysin her şekilde onu tatlı bulurum. Eğer güzel ve şirin arasında seçim yapmam gerekirse, şirini seçerdim.

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin