JELLY / DOUBLE B

161 3 0
                                    

~ duygusal bee~

iKONTEAMTURKEY

...

*BOBBY&B.I Röportajı*

Fanların bilmediği, birbirinizin gerçek kişilikleri hakkında bize biraz bilgi verir misiniz?

Bobby: (Hanbin için konuşuyor) Televizyondaki performanslarından ve yüzünden de gördüğünüz gibi onun karizmatik bir lider olduğunu düşünüyorsunuz fakat gerçek şu ki o gerçekten yaramaz ve sahne arkasında üyelerle çok şakalaşır. Hem üyelere dokunur hem de etrafta şakalar yapar. Aslında üyeler arasında tüm üyelerle en çok Hanbin tensel yakınlık kurar (güler).

Hanbin: Hiçte bile dokunmuyorum! (acı gülüş)

Bobby: Açıkçası Hanbin bir erkek... Bu yüzden bu biraz...(güler)

Hanbin: Bobby'nin sırrı... Saçlarının altında bir şişlik var.

Bobby: (Şişliği göstermek için saçlarını yukarı kaldırır) Bu şişlik benim küçük arkadaşım. (güler) Onlara inanılmaz bir sırrımı söyledin (güler)

Hanbin: Şirin (güler).

Bobby: Hanbin tarihte oldukça iyi. Doğrusu o iyi çalışır.

Hanbin: Şey... Jenerasyon şimdi iyi olsa bile...

Siz ikiniz ne zaman tanıştınız?

Hanbin: 6 yıl önce, çaylaklar ofisinde tanıştık.

Bobby: Evet, bende öyle hatırlıyorum.

Hanbin: Ama Bobby'e karşı ilk izlenimim... doğrusu hatırlamıyorum. (güler) 6 yıl önceydi.

Bobby: 6 yıldan beri her gün birlikteyiz.

Hanbin: Bence Bobby şu ana kadar hiç değişmedi.

Bobby: Hanbin'i her gün gördüğüm için diğer insanlara göre değişip değişmediğini anlamak zor. Bu yüzden onun değişmediğini düşünüyorum.

Birbirinizin takdire şayan yönleri nelerdir?

Hanbin: Bobby kuvvetli birisi ve kişiliği de güçlü. Sahnedeki performansları gerçekten enerjik ve onun boğuk sesi eşsiz...

Bobby: Teşekkür ederim (utanır). Hanbin'in takdire şayan yönü şarkı yazarken ve beste yaparken ki üstün hisleri. Şarkı ne olursa olsun, hepsi iyi, tüm sözlerin içeriğinde sempati var ve melodiler havalı. Bunun yanında, insanlara sözcükler olmadan şarkıları öğretmesi onun yeteneği. Beklenildiği gibi, lider! Ve tabii ki, onun bir karizması var.

Hanbin: (Evet derken kafası ile onaylar).

*B.I'ın KARAKTERİ*

RUH NUMARASI (Ruh numaralarıyla kişilik testi)

1996-10-22——————–3

Karakteri: Çok barış yanlısı.

Kişilik: Herkese iyi bir izlenim bırakır. Sessiz ve nazik. Herkese adil davranır. Tartışmayı sevmeyen bir barışçı. İnsanlara yol gösteren ve eğiten biri. Acil durumlarda çok güçlü. Panik yapmayacak ve sinirlenmeyecek bir karaktere sahip. Kendi başına zorlukların üstesinden gelebilir. İnsanlar her zaman seninle konuşabilirmiş gibi davranacaklar. İnsanlar tarafından güvenilir. Diğerleri ile ilgilenmeyi sevmesine rağmen bazen diğerleri tarafından işgüzar olarak kabul edilir.

Aşk: Diğer yönden karşılaştırılırsa kovalamayı sever. Genellikle, sen kendini bir aşka adarsın. Çok sadık. Bir kere birinden hoşlanırsan, yalnızca ona bakarsın. Her zaman onunla birlikte olmak istersin.

B.I'ın yorumu: İnsanlarla çekişmeyi sevmiyorum. İnsanlar benimle konuşmayı tercih etmezler. Üyeler konuşacak birini aradıklarında benim yerime Jinhwan'ı tercih ederler (güler). Diğerleri ile ilgilenmekte iyi olduğumu düşünmüyorum. Aşkta, birinin peşinden koşmayı tercih etsem de diğer yandan o kıza bağlı olurum ama ben gerçekten yalnızca sevdiğime bağlı olacak kadar sadık bir tipim. Eğer bir kız arkadaşım olsaydı olabildiği sürece onunla olmak isterdim.

*BOBBY'nin KARAKTERİ*

RUH NUMARASI (Ruh numaralarıyla kişilik testi)

1995-12-21 ———–3

Karakteri:: Sessiz Barışsever.

Kişilik: Herkeste iyi bir izlenim bırakır, sessiz ve naziktir. Herkese eşit şekilde davranır. Kavga gürültüyü sevmeyen bir barışseverdir. İnsanları eğitmekte ve onlara yol göstermekte iyidir. Acil durumlarda oldukça güçlüdür. Paniklemez ve kaygılanmaz. Kendi başına zorlukların üstesinden gelebilir. İnsanlar ona her zaman konuşabilecekleri biri gibi davranırlar. İnsanların destek alabileceği biridir. Ne kadar diğerlerine göz kulak olmayı sevse de bazen onlar tarafından çok meşgul biri olarak görülür.

Aşk: Diğer seçeneğe kıyasla birinin peşinden koşmayı sever. Tam anlamıyla kendini sevdiği kişiye adamak ister. Çok sadıktır. Hoşlandığı birisi olduğunda sadece ona bakar. Her zaman onunla birlikte olmak ister.

Bobby'nin Yorumu: Sessiz Barışsever aynı ben! Çok uyuyor! İkimiz de farklı kişiler olduğumuz için B.I ve benim zorluklarla yüzleşme şekillerimiz farklı. Ama ben böyle bir durumda zayıf olmam. İnsanlar benimle pek konuşmazlar. Eğer aşık olmuşsam çok sadığımdır! Sevdiğim kişinin ihtiyaçlarını karşılamak isterim. Arkasından koşmak veya onun benim arkamdan koşması sevdiğim kişiye bağlı. Benim zamanım da oldukça değerli o yüzden her zaman onunla birlikte olmak istemem. Ama eğer beni görmek isterse gider ve onu görürüm!

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin