2. Kim Jiwon / Bobby :Doğum Tarihi : 21 Aralık 1995
Kan Grubu : 0 rh+
Yetenekleri : Söz yazmak , dans etmek , koreografi hazırlamak .
Gruptaki Pozisyonu: rapper , mood maker ve grubun tavşanı .
Lakabı : Kimbap
• ABD Virginya'dan gelmektedir.
• Rap yapmaya başta kız tavlamak için başlayıp daha sonra Hip-Hop ruhuna kapılmıştır.
• 2011 başlarında New York seçmelerini kazanarak YG'ye katılmıştır .
• SMTM3 ü kazanmasının yanı sıra programda yazdığı şarkılar listeleri sallamıştır .
• Çıkardıkları Debut albümündeki parçalara ilaveten Winner-Empty,
Epik High- Born Hater'ı ve TEAM B zamanlarında çıkıp B.I'ın isim hakkı olduğu tüm parçalarda onun da isim hakkı vardır.• 2014'te YG'nin alt grubu olan HISUHYUN (Lee Hi&Akmu Suhyun ) 'a
" im different " şarkısında eşlik etmiştir .• Küçüklüğünden beri tanından ayırmadığı Winnie The Pooh'u en değerli eşyasıdır...
• Mücadele Showlarında ailesinden ayrı kaldığı için onları çok özlüyordu . Annesi ile yarışma esnasında konuştuğu kısım herkesi duygulandırmıştır .
SMTM3 'den kazandığı para ile Kore'den ev almıştır . Ve ailesini oraya yerleştirmiştir .• Grubun en dağınık ve en pasaklı üyesi .
• Grubun en güçlü ve en kaslı üyesi .
• Abur cubur yemeyi seviyor .
• Kilisede gönüllü olarak çalışmış ve oradayken birçok müzik aletini çalmayı öğrendi.
• Dini : Hristiyan
• 2017 Yılında kendi solo albümü " Love and Fall " yayınlandı.
10 Parçadan oluşuyor.
Albümünde Up parçası ile Winner'dan Song Mino , iKON üyesi Donghyuk ve YG stajyeri Katie Kim (umarız en kısa zamanda çıkış yapar) ile iş birliği yaptı .• Winner'dan Song Mino ile birlikte alt grubu vardır. Grup adı MOBB.
Hip-Hop alanında ikilimiz ödüller kazanmıştır.• İdeal Tipi: ( Aslında ideal tiplerini her sorduklarında daha değişik tabir ediyorlar akıllarındaki kız aynı olsa da . )
Görünüşüne aldırmayan , güçlü eşsiz , onu çok iyi tanıyan bir kız .• Babası abisi ve kendisinin belindeki dövmeleri aynıdır. Ayrıca 2017 yılında abisi ile aynı dövmeyi yaptırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iKON FACTS
RandomYG'nin 5. Jenerasyonundan iKON'u tanımaya ne dersiniz ? { iKON HAKKINDA GENEL BİLGİLER } • Grubun yer aldığı şirket YG Entertainment • Grup adı iKON kelimesinin İngilizcedeki asıl hali icon'dur . Fakat YG'nin CEO'su Yang Hyun Suk , grubun Kore'yi...