iKON RAY DERGİSİ -10

167 3 0
                                    

S: Fanlarla aranızda ne zaman bir bağ hissedersiniz?

B.I: Bunu daha çok tokalaşma etkinliği gibi fanlarla çok yakın olduğumuz yerlerde hissediyorum.

Jinhwan: İmza ve tokalaşma etkinliklerinde. Birebir olarak onlara hislerimi iletebiliyorum ve onların tepkilerini görebiliyorum.

Yunhyeong: Bunu konserler sırasında sahnedeyken hissediyorum. Çünkü herkes mutlu ve gülüyor.

Bobby: Tuhaf fotoğraflarımı bile beğendiklerinde mutlu oluyorum. Çünkü gerçekten onlarda çok çirkinim.

Junhoe: Konserde fan tabelalarını gördüğümde. O anda bağlantı kuruyoruz. Taş, Kağıt, Makas oynadık.

Donghyuk: Konserler ve fan etkinliklerinde. Aynı odada olduğumuzda yalnızca mutlu oluyorum.

Chanwoo: Bunu her hi-touch ve tokalaşma etkinliklerinde hissediyorum.
S: Hayranlardan duyduğunuzda sizi mutlu eden kelimeler?

B:I: Fanlar "Sen tatlısın" dediklerinde mutlu hissediyorum.

Bobby: "Evlen benimle", tokalaşma etkinliğinde bir hayran bana bunu söylediğinde kalbim hızlanıyor.

Yunhyeong: Biri bana bir konser sırasında "Yunhyeong, hadi evlenelim!" dedi. Bir fanın beni kocası yapacak kadar sevdiğini hissetmek beni mutlu etti.

Jinhwan: "Jinhwan seksi!". Bende kendimin sevimli olduğunu düşünenlerdenim ama birinin benim seksi olduğumu düşünmesi beni mutlu hissettiriyor.

Junhoe: "Sen seksisin!". Biri bana bunu deyince daha iyi hissediyorum.

Donghyuk: Fanlar bizim şarkılarımızı dinleyerek iyileştiklerini söylediğinde en mutlu insan beni oluyorum.

Chanwoo: "Sen gerçekten havalısın!"

...

Bir sonraki bölüm 200. Bölüm ❤️
Kitaba destek olup okudunuz , oy verdiğiniz ve yorum yaptığınız için teşekkürler.
Umarım watty'de bulunan iKONIC'lere ve iKONIC olmak isteyenlere hitap edebilmişimdir ❤️
iKONFACTS 2 çok çok yakında sizlerle ❤️

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin