iKON RAY DERGİSİ -9

139 3 0
                                    

S: Yediniz birlikte olduğunda nasıl bir atmosfer oluyor ve herkesi heyecanlandırmak için ne yapıyorsunuz?

B.I: Son günlerde, Gülmemelisin oyununu oynuyoruz.

Jinhwan: Burada sadece erkekler var fakat biz liseli kızlar gibiyiz. En heyecanlandırıcı an birimizin özel bir gününde altımızın ona muziplik yapması.

Bobby: Biz çok sesli yaşarız. Ben futbolda kötüyüm ama hep birlikte oynayınca eğlenceli oluyor.

Yunhyeong: Hepimiz birden Jinhwan'ın küçük odasında olduğumuzda.

Junhoe: Hata yapana kadar çok sesliyiz, bir kızlar meclisi gibi. Birini kızdırınca heyecanlanıyoruz. Donghyuk ve Yunhyeong her zaman hedeftir.

Donghyuk: Biz gerçekten erkek kardeşler gibiyiz. Yedimizin beraber oyun oynaması veya yemek yemesi eğlenceli. Yunhyeong her zaman bize yemek pişirir.

Chanwoo: Ne yapsak eğlenceli. Kendi oyunumuzu uydurduk ve oynadık.
...
S: En çok güvenediğiniz üye?

B.I: Herkes güvenilir.

Jinhwan: B.I benden genç ama o harika bir lider ve iyi duygulara sahip. Kötü şeyler olduğunda bile sarsılmaz.

Bobby: Jinhwan. O her zaman bana dikkat eder.

Yunhyeong: Bobby her şeyi kendisi yapabilir. Ondan öğrenmem gereken bir sürü şey var.

Junhoe: Bence de herkes güvenilir.

Donghyuk: Hepinizi korumak istiyorum!

Chanwoo: Jinhwan! Çünkü en büyüğümüz o.

....

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin