iKON RAY DERGİSİ -2

188 2 0
                                    

iKONTEAMTURKEY
WORDPRESS.

...

S: Anlıyorum, erkeksi yönleriniz daha çok sahnedeyken ortaya çıkıyor. Ama eğer bir kız olsaydınız, en sevimli ve aegyo sahibi üye kim oldurdu?

Bobby: Jinhwan!

Yunhyeong: Bence de Jinhwan!

Jinhwan: Bence Donghyuk.

Yunhyeong: Bence Donghyuk çok fazla aegyo yapıyor ve ben ona karşı şefkatli hissediyorum.. Ama Jinhwan sevimli.

Bobby: Evet, biliyorum! Jinhwan'ın aegyosu aşırı değil, güvenlik çizgisinin hemen altında.

Yunhyeong: Donghyuk sevimli tarafını çok fazla gösteriyor!

S: Şiddetle Donghyuk'ın aegyosuna karşı çıktın. Pekala, şimdi konuyu değiştirelim. Bir kızla yaşadığın hangi an kalp atışlarını hızlandırır?

Bobby: Onun gülüşünü gördüğümde. Kızların gülünce gözlerinin kaybolmasını şirin buluyorum.

Yunhyeong: Evet, evet. Kızlar oldukça mutlu bir şekilde gülümsüyor. Bobby'den etkinlendim.

Jinhwan: Bir anda dokunursa. Birden bire elimi tutarsa. Ah.. Bunun bana olmasını istiyorum.

S: Paylaştığınız için teşekkürler. Ray Magazine okuyucuları sizinle aynı jenerasyondan olmalı ya da belki sizden yaşlıdır. Noonalara en iyi çekiciliğinizi göstermek için ne yapardınız?

Bobby: Yaş farkını önemsemiyorum! Yaşın sayıdan başka bir şey olmadığını söylerim hep.

Jinhwan: Bobby kendine güvenir. Eğer beğendiği biri varsa o benimdir der. O kişi ona bakana kadar öyle der, değil mi?

Bobby: Evet, bu doğru.

Yunhyeong: Kızdan daha genç olsam da ona güvenilir karakterimi göstermek isterim. Genç olabilirim, ama kendimi düzeltip onunla denk olmak için sıkı çalışırım!

Jinhwan: Ben onun rahatça konuşabileceği türden biri olmak isterdim. Onun endişelerini dinlerim ve onun güvenebileceği biri olmam güzel olurdu.

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin