iKON RAY DERGİSİ -4

161 4 0
                                    

cr.iKONTEAMTURKEY
WORDPRESS•

...

iKON SPECIAL/ BOYS TALK 02 Maknae Line: Junhoe, B.I, Donghyuk, Chanwoo
....

S: Size göre ne tarz bir adam çekicidir?

Chanwoo: Bence takım elbise giyip saat takan yetişkin erkekler çekici.

B.I: Ben sigara içen yetişkin erkekleri çekici ve seksi buluyorum.

Donghyuk: Bence dışarıdan yumuşak görünen ama içinden kendi fikirlerine sıkıca bağlı erkekler. Bu geçişe sahip olmak havalı.

Junhoe: Kendine has olmak zor. Benim etrafımdakilerden soracak olursanız, Bigbang sunbaelerim çok çekici. Ama benim için Donghyuk tüm dünyadaki en çekici insan!

S: BigBang'in yanısıra, hangi sanatçı ya da aktörü erkeksi buluyorsunuz?

B.I: Gong Yoo

Donghyuk: Bende. Küçükken Gong Yoo'nun oynadığı Coffee Prince'ı izlediğimde onun ne kadar havalı ve çekici olduğunu düşünürdüm.

Chanwoo: Bence Kang Dongwon bir erkek olarak çok çekici.

Junhoe: Bence Ha Jeong Woo. Onun filmlerini seviyorum. Ama Donghyuk hala ilk sırada!

Chanwoo: Doğru! Donghyuk aramızda en erkeksi cazibeye sahip olan kişi.

B.I: Vücut yapısı harika. Özellikle uylukları. Onlar inanılmaz!

Chanwoo: Spaya gittiğimizde ya da duş aldğımızda her zaman görüyorum, uylukları harika!

Junhoe: Donghyuk canlı şovlarda her zaman şirin yanını gösteriyor ama aslında o çok erkeksi bir erkek.

Donghyuk: (Utanır) Ben hiçbir şey bilmiyorum~

S: O halde Donghyuk'ın sahnede bile en havalı üye olduğunu olduğunu düşünüyor musunuz?

Chanwoo, B.I, Junhoe: EVET!!!

S: Pekala, o zaman Donghyuk kimin en havalı olduğunu düşünüyor?

Junhoe: Beni söylerse çok iyi olur!

Donghyuk: Haha, herkes havalı ama Junhoe en havalı olanımız.

Junhoe: Gerçekten mi? (Onaylayan surat)

Donghyuk: Onun güçlü sesi çok havalı! Performansı da çok seksi tabii!

iKON FACTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin