Micha'dan
Korkak adimlarla yeni okuluma gidiyordum.Ne yazık ki o pislik kız yüzünden bu okula transfer olmuştum.Ve burası... İlk kez geliyorum.Nasıl acaba???Dış kapıdan girdigim anda beni tonlarca erkek öğrenci karşıladı. Ne yani?BURASI ERKEK LİSESİ Mİ!!!???Karşıma gelen ilk erkek garipsedi beni-benim onu garip dediğim gibi jhubvu-.
-Ne yapıyorsun burada?Senin okulun iki km ilerde - kız lisesinden bahsediyor..şimdi gel de buna laf anlat-
-Ah.Sana da merhaba.Zaten kız lisesinden geliyorum. Müdürün odasını bana gösterebilir misin?
Yandan sırıttı ama sonra beni takmadan oyununa devam etti-basketbol oynuyordu-. Davranışına sinirlenmistim.
-Aishh!Kendim bulurum o zaman!
Bahçede ilerlemeye başladım.O sırada kolumda bir el hissetmemle arkama döndürülmem bir oldu.
-Ne işin var burada?
Bu...bu...bu....Bu kayıp abimdi!
-A a a abi!-Eliyle ağzımı kapattı ve beni bir köşeye cekti.-
-Sessiz ol!Ne işin var burada dedim?
-A a asıl senin ne işin var?
-İlk ben sordum!
-Yıllarca neredeydin?Seni çok merak ettik.
-Burada soruları ben sorarım!
-Okulda bir arkadaşımla küçük bir sorun oldu ve beni bu okula aldılar.Sorun yok yani.
-Farkında değilsin ama çok büyük bir sorun var.
Mırıldandı ama ben tabii ki de müthiş ben duydum. Ağzımı eliyle kapatmış etrafına bakındı ve tekrar bana döndü.
-Müdürle mi görüşeceksin?
-Evet görüşüp sınıfını öğreneceğim.
-Ben seni götüreyim.
Elimi tuttu ve beni sürüklemeye başladı.Yanimizdan geçenlerin sesiyle irkilmiştim.
-Wow!Dae?-Adi Kang Dae-Güzel kızı kapmış götürüyorsun ha?😁😆
Abim onlara sınırlı bakışlarını attı.
-Abi ne diyor bunlar?
Cevap vermedi.Beni birisi duymuş olacak ki:
-Hey!Neden abi diyorsun?Oppa demen gerekiyor.😂😂😂
-Şu kızı müdüre bırakayım ben size neler diyeceğim.
Hepsi birden sustular.Abim gerçekten de benim kavgaları sevmediğimi hatırlıyor muydu?Yok canım.Tam 7 yıl olmuş sonuçta.Nerden hatırlayacak?
-Micha.Micha.MİCHA!
-Ha ne?
-Müdürün odasına geldik. İşin bitince sınıfına git BOŞ bir yere otur.Kimsenin yanına oturma.
-Peki ama...
-Soru istemiyorum ve kimseyle konuşma ben gelene kadar.Seni bulurum ben.
-Peki.
Gitti. Kapıyı çaldım.Gir komutunu alınca direk girdim.
-Efendim ben Kang Micha.Kız lisesinden transfer olmuştum.
-Hatirladim. Ne için gelmiştin?
-Ee.Hangi sınıfta olduğumu sormak için gelmiştim.
-Anladim.Sor bakalım.
-Anlamadim?
-Hangi sınıfta olduğunu sormak için geldiğini sanıyordum.
-Ha evet.-cidden bu okulda kiler çok acayip.-Hangi sınıftayım acaba?
-11-B'ye git.
-Peki efendim.
Tam çıkacakken seslendi.
-Hey!Dikkat et.Erkeklerimiz biraz delidir.
Başıma onayladım.Mudurun odasından çıkınca 11-B yıl aramaya başladım.Tek erkekler değil sizde baya delisiniz galiba Bay Deli.Evet artık ona Bay Deli dicem.Cunku öyle!İşte tam karşımda.11-B.Kapidan girdiğimde her yerde ucan uçaklar vardi(-kagittan tabikiside jsjdj-).İçeri girdiğimde herkesin dikkati bana çekilmişti.Dogruyu söylemek gerekirse tam olarak bana değil.Diz altı çorabım ve eteğin arasında kalan bacaklarima diyebilirim.Bos sıra bulmak için sınıfı gezmeye basladim.Aah.Neden tüm sınıfın bakışlarını uzerimde hissediyorum??!!-Okul kıyafetim olmadığı için bunları giymistim-
-Saçlarım da cabası...--Galiba fazlasıyla cekiciydimm😋😝.-
Arkama baktığımda cidden de beni izledikleri için gördüm ve utançtan yüzünün kizarmasina engel olamadim.İste!Boş bir sıra!Oturduğum anda sınıftan içeri abim girdi.
-İyi bir yere oturmussun.Ne bakiyonuz lan siz de!
Herkes işine döndü.Yanima oturdu.
-Abi neden bana böyle bakıyorlar önceden hiç kız görmemişler mi?
-Görmüşler tabikide ama sorun şurada ki hiç böyle güzel kız görmemişler.
Gülümsedim.O sırada içeri yedi erkek girdi.-erkek lisesinde ne bekliyodum ki başka?-.Ama aşırı yakışıklılardi.Yani buraya düşerek hayatlarını mahvetmisler.Onlari görünce çenem düşmüş olcak ki abim ağzımı kapattı.
-Hey!Neden birden senin salyan aktı?
Baktığım yere baktı. Bende bu arada kendime gelerek salyami sildim.Hala onlara bakıyordum.Omo!Onlar buraya mi yaklaşıyor?
-Ne oluyor Dae?Kendine yeni bir malzeme buldun onu da okula mi getirdin?
-Aishh!Sacmalamayi kes!Ben onun kardesiyim!
Abim bana dönüp öldürücü bakışlar atmaya başladı.Sessizce sandalyeye gömüldüm😛😯.Galiba biseyleri batirmistim.
-Kardesi misin?Bu okulda ne işin var?
Ne olcak!Okumaya geldim herhalde!Ama abimin az önceki bakışlarının ardından susmayı sectim.
- Kız lisesinden atilmis.Artik burada okuyacak.Sadece iki yıl .
-Yani artık o da bizden?😏
Attığı bakışta bir mana ararken abim söze karıştı.
-Hayir tabiki de.O asla bizden olmayacak.Ona saygılı davranacaksiniz!Bir yanlışınizi görürsem yakarım pacanizi!
-Neden bizden olmayacakmis!
Bakışlarım birden bunu söyleyen çocuğa döndü.
Beyaz saçlı,kahverengi gozlu-saclari boya-,gözlerinden uykulu olduğu belli olan,tatlı bir tipti.(yazar:suga)-Olmayacak dedim o kadar!Ona elinizi surerseniz karışmam!
-Abi?
Bana baktılar.İyi de ben abi demiştim siz yedili niye bakiyonuz yani?
-Sizden neden olmayacağım?
-O da olmak istiyor işte!İzin ver olsun.
-Hihihi-kahve saçlı,tatlı ve se*si yüzlü...(yazar:jimin)
Abimin sesi kesilmişti.Sasirmis gibiydi.
-Abi sizden derken ne demek istiyordun?-Aklima kötü şeyler gelmeye basliyordu-
-Merak ediyor işte.O da bizim olsun.
Abim birden bunu söyleyene baktı.-Allah aşkına şu ders ne zaman başlıyor?-
Esmer,gamzeli,yahusuklu,sarı sacli...(yazar:tabikide Rm)
-Onu diğer sürtüklere yaptıklarınızı yapıp bir kenara arkanıza izin vermem.O KADAR!
Ardından sıradan kalkıp kendi sınıfına gitti.Biz de arkasından bakakaldik.Onlara döndüm.
-Ne demek istiyorsunuz?
-Bilmek istiyor musun?
-Neyi bilmek istiyor muyum?
Korkuyordum.Abimin sevdiklerinden anladıklarını yapacak tipler değiller gibi gozukuyorlardi😮.
-Abinin neden bahsettiğini?
-Merak ediyorum ama...
Yahusuklu çocuk cebinden bir kağıt çıkardı.
-Yarin gece buraya gel.
Kağıdı elime alıp baktım.İyi de söylediği yer çok ıssız bir yerdi.😑oraya ölürüm de gitmem.
-Va vazgeçtim ya.Merak etmiyorum artık.
Kağıdı verdim.Bu sefer yanıma bejimsi saçlı,kahverengi gözlü ikinci yahusuklu çocuk oturdu(yazar:taetae).
-Bir daha düşün.Bizimle oraya gitmek isteyen çok kişi var.
-O zaman benim şansımı onlara verin.Eminim hepsi egonuzu tatmin etmenize yarayacaktır.
Alaycı bir şekilde gülüp -o kadar uykum vardı ki- yüzümü sıraya yapıştırdım.Sinirlenmislerdi. İkinci yahusuklu sıradan kalktı.Bu sefer de offf.
Kırmızı saçlı tatlı bir tip(yazar:hoseok) oturdu.
-Ne istiyorsun?
Söylediği şeyle yüzümü sıradan kaldırdım.
-Ne?
-Yarin oraya gelmek için ne istiyorsun?
-Hicbirsey.Suan beni rahat bırakmamış yeterli.
Yüzümü diğer tarafa döndürerek tekrar sıra kafamı koydum.Yediliden başka birinin konuştuğunu duydum.
-Kalk sıradan Hoşik!Şimdi worldwide handsome ligimla onu nasıl etkilicem!
Oflayarak yüzümü onlardan tarafa döndürdüm.
-Ne var?
-Koskoca erkek lisesinde bir kız var ve aşırı tahrik edici giyiniyor.Ve bizden seni rahat bırakmamızi mi istiyorsun?Bizim de hormonlarımiz var!
-Hormonlarinin....Allah belasını versin o zaman ne diyim?
Ofladi.
-Beni ne için istediğinizi bile bilmiyorum ve bana hormonlarının bahsediyorsunuz.-kafami tekrar ters tarafa çevirerek yatirdim-
-Seni hormonlarımiz için değil sevdiğimiz için istiyoruz.
Onlara döndüm.
-NE???!!
Hafifçe oksurdum..
-Tanismaya ne dersiniz?
Sirittilar..Biri haric.Ona çok sinir olmuştum.
-Yoongi.Suga da derler.Sen bana Sugar bile diyebilirsin.-p*c smile-
-Jimin.Sen Chim Chim de kısaca.-aynen-
-Namjoon.Namjoonie de kabul ederim.-ego tavan-
-Taehyung.Taetae de derler.
+hey!Sana uzaylı da diyorlar.
Tae Yoongi'ye pis bir bakış attı.
-Hoseok.Hosik dersin sen.
Göz devirdim.
-Seokjin.Worldwide handsome dersin sen kısaca.
Hepimiz aynı anda ona baktım ve aynı anda konuştuk.
-Kisaca??
-Tamam canım.Jin de sen.
-Ben de Micha.
Hepsiyle el sıkıştım.Ama o sinir olduğum çocuk dönüp bana bakmadı bile.
-Sen?
Sonunda baktı şükürler olsun.Aha!Aşık oldum falan dermişim.
Siyah saçlı.Tatli.Sirin.Ucuncu yahusuklu.Aaa!Cidden aşık oldum heralde gerizekalıya!
-Jungkook.Sen Bay Jeon Jungkook de!
Sonra gitti.Elim havada kaldı.
-Uzgunum ama Ego tavan Bey Dicem galiba.
Onlar gülmeye başlayınca ben de güldüm.İyi arkadaş olursa galiba ALTİLİYLA...