Huhuu!Tatil başladı!Daha çok bölüm atcam tatil diye!!😃😃😃😁😁Hadi yine gorusuruk!
Jungkook
Şu salak kızın neyini sevdiler anlayamıyorum ya. İşimizi halledelim bırakalım yani.Ama bu gidişle Dae izin vermicek gibi duruyor.Amaan!Sanki bize kız mı yok?Yok la harbiden!Hepsinin ailesi bizden şikayetçi oldu da bu okula düştük zaten.İkna ederiz bi şekilde.Bana hangi kız dayanabilir ki?Aslında biz onlara dayanacaz da neyse.Şöyle bir baktım mi sen bile eridin de mi?Yahusukluyum çünkü.Neyse.O sinir kız aslında çok da işimize yarayacaga benzemiyor.Bir kere deneriz olmadı çöp bidonlarına atar gideriz.Her kıza yaptığımız gibi.
-Jungkook-shi!
Arkamdan Jimin geliyordu.
-Ne var Jimin-ah?
-Kiz yeni geldi.Saygili ol biraz.
-Neden saygılı olacakmisim?
-Cunku o bir kız ve yeni geldi.
-Umrumda mi?
Yoluma devam ettim.Omzumdan tutup arkamı döndürdü.
-Gel ve kızdan özür dile.
-Niye?
-Cunku kız sinirlendi.
-Banane.
-Sana ne dicekmis biliyor musun?Ego tavan Bey!
-Ben miymisim ego tavan olan?Kendisine bakmadan konuşuyor.O kızı hiç sevmedim.
-Neyini sevmedin lan?Guzel,tatlı ve iyi biri.Arkadas olabiliriz.Hatta biz şuan onunla arkadaşız ama sen değilsin!
-Arkadas olmak istemiyorum.
-Sen de bizdensen arkadaş olacaksın.
-Peki...
Bunalmıştim artık.Micha Micha Micha Micha...Ne kızmış arkadaş ya?Normal biraz fazla egoist bi kız yani.Ne var bunda?Sonunda sınıfa geldik.Kiz yüzüme sinirle bakıyordu.Bizimkiler de yanındaydı.
-Ozur dilemek için geldi.
-Ozur dilemek için falan değil senin zorunla geldim hyung!
Ağzımı kapattı.
-Yani özür dilemek için geldi.
Elini isirdim.Aciyla bağırarak çekti.
-Ozur dilerim Micha bı daha gorusmeyelim.
Tam gideceğim sırada Jimin tekrar beni tuttu.
-Boyle mi özür diliyorsun sen?
-Birak Jimin zaten onu bı daha görmek isteyen de yok.
Micha konusunca kolumu bıraktı.Goz devirdim ve gittim.Aah!Cidden.Bu kızı görünce neden kalbime bicak saplaniyormus gibi oluyorum?O egoist kıza aşık olmuş olamam değil mi?
Jimin
Bu çocuğun nesi var böyle?Kız görünce yanıp tutuşan bizim ergen şimdi kız beğenmiyor!Hem de bal gibi kızı.
-Jungkook'un kusuruma bakma.
-Yok canım banane.Zaten baştan da biraz kaba olduğunu anlamıştım.
Suga hyung öksürerek sesini düzeltti.İki saattir konuşmuyo zaten.
-Aksam bize gelmeye ne dersin?
Hepimiz onaylayan miriltilar çıkardık ama o tam su içerken bunu duyduğu için suyu geri püskürttü.Tae'nin yüzüne geldi.-bu kızla çok iyi anlascaz gibi gozukuyor-
-Aah!Cidden!
Tae yüzünü yıkamaya gitti.Micha arkasından bağırdı.
-Uzgunum!Size gelince.Neden olmasın?
-Ciddimiisn?
-Evet yoksa gelmemi istemiyor musunuz?
-İstiyoruz ama nazlanacağini düşünmüştük..
-Ben nazlanmakla vakit kaybetmeyi sevmem.
-Abin?
-Onunla ayni evde yaşamıyoruz.7 yıl once ortadan kayboldu ve şimdi de onunla aynı lisedeyim!
Sasirmistik.Dae nasıl böyle bişey yapabilir?Hep bize aile sevgisinden bahsetmişti oysaki.O sırada içeri hoca girdi.Biz hepimiz Micha'nin yanına oturmak için mizmizlanmaya başlayınca beni yanına çağırdı.Yes be!Yine yendim ezikleri!
-Jimin-shi.Yanima gel.
Hepsi kaybetmenin verdiği hüzünle sıralarına geçtiler.Ben de onun yanına oturdum.Hoca konuşmaya basladi.
-Bugun aramıza yeni bir kız katıldı.Ona saygısızlık yapmayın.Kizim kendini tanıtır mısın?
Ayağa kalktı.Aaaahhh!Eteği çok kısaydı!!Hemen dibimde!Onu yememek için kendimi zor tutuyorum.Sonunda kendime gelerek dinlemeye başladım.
-...birkaç km ilerdeki kız lisesinden bir arkadaşımla ciddi şekilde kavga ettiğimiz için geldim.
-Kavganin sebebi neydi?
-Eee...Erkekler diyim.
-Anladim.Oturabilirsin.
Oturdu.Hemen yanımda!Mini etekli güzel Micha!
-Yarin okul kıyafetini idareden alırsın!
Yah!Okul kıyafetleri pantolon ama!İyi de...Erkeklerinin pantolon-etek olcak hali yok ya njsks-kizlarin etek olabilir aaaaaa!
...
Sabah uyanınca hemen hazırlandım.Micha'yi etkileyip dudaklarını aralamak ve onu öpmeliydim!Herkesten önce!Belki de ilk öpücüğü benden olacaktı!