10

312 26 3
                                    

Jungkook
SIÇTIM!!!!!Ha pardon.Aldatırken sıçmıştım Dae'nin söylemesiyle sıvadım.O nerden öğrendi be hemen!?
M-BENDEN KAÇARSAN JEON JUNGKOOK SONUN DÜŞÜNDÜĞÜNDEN DAHA BETER OLUR!!!
Ama ben kaçıyordum.Bi de slak gibi gülüyodum.İllaki beni yakalicak ve ebemi ******!Hele de bunu eğlenceli bulup güldüğüm için.
M-Bi de gülüyosun ya yüzsüzlük var sanki biraz?
Haklıydı.Öyle der demez yüzüm solmuştu.Neden onun gibi bi kızı aldatmıştım ki!O sürtük kızı asla Micha'ya değişemem.Ben böyle düşünürken başıma birden sert bir terlik yedim kafama.Ahh!Nasıl kanatıcak kadar sert atailirki bu kız bi terliği.Kesinlikle küçümsenmemeliydi.Hiçbir konudan.Güç?Güzellik?Tatlılık?...Daha neler neler.Ciddi ciddi kafam kanıyordu.Olduğum yerde durmuş kafama koyunca elime gelen kana bakıyordum.Üstüme geliyordu ama kıpırdamıyordum.Aptal ayaklar!Hareket etsenize!İşiniz ne sanki?!
M-Canın mı acıdı tatlım?
Hala üstüme geliyordu ve yüzü alayla gülüyordu.Böyleyken bile çok şirindi.Aishh!!
M-Özür dilerim canım ama sabah uyanmam zor olcak gibi gözüküyo.Kandan korkuyor musun?Keşke baştan söyleseydin.Aslında korkmazsın değil mi?Nasıl olsa o kızda kan gören çok zor olmamıştır.Artık korkmadığına göre bu kanın birkaç katını görmeye hazır mısın?Hazır olmaya çalış değilsen bile çünkü hazır olmasan bile belki birkaç katından fazlasını bile görebilirsin!
Korkuyordum.Ama aptal ayaklar hala hareket etmiyordu.Aptallar!Görüntü için mi orda duruyosunuz sanki!?Sonunda beni duyduklarında birkaç adım gerileyebilmiştim.Micha bana 40 yıllık düşmanıymışım gibi bakıyordu.Micha'yı izliyordum.Ani bir hareketle bakışlarını odada neden bulunduğunu bilmediğim bıçağa çevirdi.Sonra muzipçe bana bakmaya başladı.Aklına birşey gel-Hayır olamaz değil mi!Yaklaşık birkaç aylık sevgilisini öldürmezdi değil mi?Sevgili katili olmazdı değil mi?Hem böyle şeyleri önceden de yapı-Bıçağı aniden eline aldı ve daha muzipçe bana bakarak yürümeye başladı.
-Se-sevgilim konuşarak halledebiliriz.
Bıçağı daha da sıkmaya başlamıştı.Ko-korkuyordum gerçekten de.
-Bak sevgilim bana herşeyi yap ama o bıçağı indir...lü-lütfen.
M-Ya?Korktun mu?Ha emin ol o kızda gördüğün kandan fazlasını görmeyeceksin.Sakin ol sevgilim sadece biraz acıcak ben yanındayım.Zaten sonra sonsuza kadar acı çekmeyeceğin bir yere gideceksin değil mi?Hadi gel de işimi zorlaştırma.
Gözünü kin bürümüştü.Kin,öfke ve intikam arzusunu görebiliyordum.Haklıydı ama bunu bıçaksız da yapabilirdi değil mi?Eminim sevgilisini öldürceğinin farkında bile değildir.Çünkü gözü dönmüştü!
-A-aşkım gelme üstüme.
Ani bir hareketle kapıyı açıp o odadan kaçtıım.Koridorda bağırıyordum.
-TAE!!!!!!!!!!UYAN!!!!!!!!NAMJOOONNN!!!!!!!JİN!!!!!!!NERDESİNİZ BEYLER!!!!!!!
Birden odamdan Micha çıkmıştı.Tabii Tae de kapısının önünde olduğum için uyanmıştı.
T-Ne va-MİCHA!!!!
Uykulu gözleriyle birden o da Micha'yı görünce korkmuştu.
Tae
Evet...Sonunda....Uzuun zaman sonra.Gel bana baby!Her ne kadar işim bitince seni belediyenin çöp kutusuna atıcak olsam da...Şimdi sen bana lazımsın....Ne uzun yolmus aq gel artık!
???-TAE!!!!!!!!UYAN!!!!!!!!NAMJOOONNN!!!!!!!JİN!!!!!!NERDESİNİZ BEYLER!!!!!!
Ahhhh!Mal maknea!Ne diye rüyamı bölüyorsun!Merak içinde odanın kapısını açarken göz bandımın yarısını kaldırmıştım.
-Ne var slk maknea!
Diyecekken...
-Ne va-MİCHA!!!!
Diyebilmiştim.MİCHA JUNGKOOK'A BIÇAK MI UZATMIŞ!Az önce gözlerim uykudan bir mm açılamıyoken şimdi tüm uykum kaçmış gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.Hala rüyada mıyım?Gözlerimi sıkıca kapatım tekrar açtım.Daha dün sarmaş dolaşken slk maknea ne yapmıştı ki Micha'yı bu kadar sinirlendirmişti?Doğru ya!Micha'nın bana söyleyip korkudan altıma kaçırdığım sözler....Şimdi anlıyorumm.....Hayır ANLAMIYORUM!!!JUNGKOOK MICHA'YI(HEPİMİZİN KAZANMAYI ÇALIŞTIĞI ALTIN KIZI)ALDATMIŞTI VE MICHA ŞUAN ONA VE BANA BIÇAK TUTUYORDU.Bana çünkü Jungkook akıllısı beni önüne alıp arkama gizlendi.
M-HEMEN ÖNÜNDEN ÇIK TAE YOKSA OLAN SANA OLUR!
-Bırak lan beni!
JK-Kurtar beni hyuuunggg(sesi kedi gibi çıkıyordu arghh!!!)....
-Micha bak-
Tam devam edecekken Micha bıçakla kollarımın arasından Jungkook'u bıçaklamaya çalışıyordu.
-M-m-micha!Sakince-
M-Sakince falan konuşamayız!Sadece önümden çekil dedim SANAAAAAA!!!!!!!!!
Sesinin kulaklarımda hasar vermediği yer kaldı  mı diye kontrol ederken herkes uyanmıştı.Tabiiki Dae hariç.O sarhoş haliyle kırk gün uyanmaz o dana şimdi.
N-Ne olu-MİCHA!
J-Ne olmuş Micha'ya-MİCHA!
JM-Micha neden bağrı-MİCHA!
YG(YOONGİ)-Beni neden uykumdan-MİCHA!
JH-Neden şu evde aksiyon bi türlü bitmi-MİCHA!
Ama banane ya!Kopyacılar!Benimle aynı tepkiyi verdiler!Ne diyom la ben can dostum kankam ölcek ben hala...
-Micha sakin ol.
M-Çık dedim önümden TAE!!!!
JM-Naptın lan kıza!!??Micha sakin ol tatlım...
M-Başlatma lan tatlına!SEN JEON JUNGKOOK BENİ ALDATAMAZSIN!!!!
İşte herkes öğrenmişti.Hepsi sinirli ve şaşkınken Jimin sadece sinirliydi.İlk kez onu haklı buluyordum.Sevdiği kızı başkası kapmış ve kızı aldatmış...Benim sevdiğim kıza yapılsa ağzına sıçardım.Ve Jimin de yapsa galiba engel olmazdım.Can dostum kankam ama Jimin burda haklıydı...Derkeeen Jimin'den Jungkook'a bir adet aparkat!Ne diyom la ben.Spor sunucuları gibi hissettim kendimi.Micha'ya baktığımda yere çökmüş ve canından bi parça kopmuşçasına ağlıyordu.Gidip yanına çöktüm.Sırtını sıvazladım(yazar:öyle bişi vardı dimi yanlış mı hatırlıyom...).
-Sakin ol Micha.
M-Tae...
-Hm?
M-Ju-Jungkook be-beni sevmiyor mu?
Sevgilisi onu aldatmışken o aldatılmış olmayı değil onu sevip sevmediğine aldatıyordu.
-...
M-Sevse...beni başkalarıyla aldatmaz...ve bunu yapınca da hık(hıçkırık)yüzsüzce gülmezdi değil mi?
Başını göğsüme yaslayıp sarıldım.O da bana sarıldı.Gerçekten zor şeyler yaşıyordu..Böyle düşünceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ama...gerçekten Jimin'in ona daha iyi bakabileceğini düşünüyorum.O aldatmaz...Yapsa da pişkince gülmez....Ayrıca bu kızın ikinci aldatılma travmasıydı.Bir de yine Jungkook  Hana'yla plan kurmuştu.Yazık lan kıza!Acı biraz be adam!Kızın halini görmüyo musun?Görse bile arada kuru bi özürle Micha'nın aşkı gururuna engel olduğu için affediliyordu.İyice şımardı ama bu mal!Gerizekalı!Bu kız bunları çekcek ne yaptı!?Cidden az önce kardeşim diye korurken şimdi yaradılışına sövcem nerdeyse...Bu arada Micha hala ağlıyor,Namjin ve Sope hala şokta,Jimin'le Jungkook ise kavga ediyordu.Hadi lan Jimin!Yere ser şu yaramaz kurabiyeyi!Oha!Duydun mu lan sen beni!?(yazar:Tae de değişti beyler dağılın gyyyfggıhh...ilk bölümlerde saygılı jojuk şimdi ise diğerleri gibi sjsjssj üzüm üzüme baka baka dağılır aishh kararır dağılır nerden çıktı be!).Jimin birden Jungkook'u yere serdi.Aynı zamanda bağrıyordu.
JM-LAN SEN  KIZI OYUNCAK MI SANIYOSUN LAN!?İKİ KERE Bİ KIZ ALDATILIR MI!!!VAR YA SANA AŞIK OLMASAYDI EMİNİM SENİ BIRAKIP GİDERDİ...KIZI SEVMİYOSAN NEDEN ACI ÇEKTİRİYON LAN!!!
KURABİYE ay pardon kurabiye(caps lock açık kalmış kb) de altta kalır mı?
JK-SEVİYORUM LAN SEVİYORUM!SENDEN ÇOK HEM DE!!O KIZ YAPTI HERŞEYİ BEN DEĞİL!!!SARHOŞTUM!NE YAPTIĞIMI BİLE BİLMİYORDUM!!!!
Aynı zamanda birbirlerini yumrukluyorlardı....Micha hala ağlıyordu.Sonunda Namjin şoktan çıkmış Jikook'u ayırmaya çalışıyorlardı.Ama sadece çalışıyorlardı.Ellerine geçen tek şey biraz yumruk ve tekme oluyordu.Sope ise yanımıza geldi.Micha hala göğsümde hıçkıra hıçkıra ağladığından görmemişti.Kızım sen kaç gündür içinde tutuyon bu göz yaşlarını!?
MYG(MİN YOONGİ ANLAYN ARIK YAZMİCAM ÜSENİOM)-Micha...
JH-Sakin ol...
Ama Micha onları duymuyomuş gibi hala ağlıyodu.Lan tişörtüm göl oldu lan göl göl!!
MYG-Ben biliyodum....Sana söylemeliydim....
Birden Micha'nın kafası göğsümden sinirle kalktı.Allah sonumuzu hayır etsin(demiştim size Tae'yi imana getidim diye ggggh9y7t5r)...
M-N E  D E D İ N   S E N ! ! !
Bağırmasına Jikook bile kavgayı bırakmış bizi izliyolardı.Micha birden yanna bırktığı bıçağı titreyen ellerle tekrar tuttu.Hayır Mıcha...Birden ayağa kalkıp Jungkook'a alev çıkan gözlerle yaklaşmaya başladı.Bıçağı hala bırakmamıştı.Biz korkuyla hareketlerini bekliyorduk.
M-LAAAANNNNNN!!!!!!!
Jungkook'un karnına bıçağı geçirdiğinde kendisi de bıçağı çekememişti ve elleri titriyordu.Yüzündeki ifade resmen"ben naptım sevgilime ühüüüü"der gibiydi.Jungkook yere yığıldı tabi.Hepsi Jungkook'un başına toplanırken ben Micha'yı izliyordum.Gözleri dolmuştu.Hatta gözünden bir yaş düştü.O hala Jungkook'a bakarken eiierini ağzına götürdü.Sonra dizlerinin üstünde yere yığıldı.Yığılmak denmez ama yani istemsizce oturdu yani.Namjoon ambulansı ararken Kim salak aptal Seokjin kızı azarlıyordu.
J-Nasıl yaparsın!!Sevgin yalanmış ha?Puuu yazıklar olsun sana e mi!!!
Micha ise haia yaptığı şeyin şoknda kimseyi dinlemiyordu.O sırada Namjoon yanıma geldi ve enseme vurdu.
N-Aptal!Arkadaşın ölüyo burda ve sen onun katilini mi izliyosun?
Micha'nın gözleri daha da dolmuştu.Bana baktı...
Micha abarttı bu aldatma işini diyenler yoruma....Vote atmayı unutmayın canlarım ballarım şekerlerim tatlılarım sevgili okuyuclarım...(vote ve yorum almak için yağcılık yapan bir adet yazar...)Bu arada siz hangi taraftasınız?Önceki bölümlerde Jimin-Jungkook tarafı vardı ama Micha da eklendi şimdi...Hangisi haklı sizce???(Jungkook diceğinizi hiç sanmıom ama neyse)Hadi hayırlısı...

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin