Micha
Hayallerimin erkeği diyemicem tabiiki.Hayallerimin sınırlarını aşıyor bunlar!Jeon Jungkook başta nefret etsem de şimdi herşeyden çok sevdiğim sevgilimdi!Onun içinde aynı olduğuna eminim.
-Kook!
-Efendim canım?
-Artik abime söylesem mi?
-Benim için sorun yok.Ama kızar mi?
-Salak!Onu benden çok sen tanıyorsun ben 7 yıldır görmedim onu.
-Himm...Kızar.Hemde çok.Cunku benim sana diğerleri gibi...
-O konuyu hiç açma!Neyse.Ne olursa olsun soylicem artık aşkım.
-Sen bilirsin tatlım ne diyebilirimki?
İki saattir evimizin yakınlarındaki bir kafede oturuyorduk.Sadece Kook'um ve ben...
-Simdi söylemeye ne dersin?
-Ne!?
İçtiği çayı ağzından püskürttü.Pecete aldım ve üstümü sildim.
-Cok igrencsin Kook.
-Uzgunum.
O da peceteyle ağzını sildi.
-Simdi soylicem.
Telefonu elime aldığım gibi kaptı.
-Sen...korkuyor musun yoksa?
-Yok canım.Ne korkucam.
Telefonu bana geri verdi ve aradim.O ise stres olmuştu.Korkuyorsun işte itiraf et Kook!
-Alo abi?
Kook daha da stres olmuştu.
-Efendim Micha?Acil mi?
-Sayilir.
-Kizla birlikteyken rahatsız etcek kadar mı?
-Neeee!!!!????
Yüzüne kapattım.Sok olmuştum.Ne yani?Abim de mi yapıyordu?
-Micha...Miiichaaa....
Kook elini gözlerimin önünde sallıyordu.Hickirmaya başladım.Guldu.
-Ne dedi sana?Daha çıktığımız bile söylemiştin.
-So so söyleyemedim...
-Neden?
-Abin ve bir kız...
-Anladim.
-Abim de mi yapıyordu?Ve bunu açık açık söylüyor mu???
-Evettt.Bizle birlikte o da başladı.Ve evet açık açık söylüyor.
-Bu arada!Sen yapmayı bıraktın.Değil mi???
Jimin
O Jungkook'u bulursam elimden çekeceği var.Hemde baya bi elimde kalacak!Ne demek hyunguna el kaldırmak!!Hem de çirkin bir kiz-biliom günah isliom böyle diyerek bjuni- icin!!!Tamam güzel tatlı ve iyi bir kız ama bu bana vurma hakkını vermez!!
-Sakin ol ChimChim!
-Tae eğer hemen susmazsan hincimi SENDEN ÇIKARIRIM!
Susmustu.Evime gelmişti.Aslinda sinrimi geçirmeye çalışıyordu ama daha çok sinirlendiriyordu!
-İyi de ikiniz bir kızı sevemezsiniz.
-Evet.O kız BENİM OLMALI!!!
-Ben böyle demek istememiştim ama neyse...
Aniden ayağa kalkmamla Tae korktu.Hizla arabama doğru ilerliyordum.
-Nereye?Dursana ChimChim!
Hemen yanıma o da oturdu.Dogruca Micha'nin evine suruyordum.İki sevgili başka nerede bulunabilirler ki?Bir de kafe var.Ya da Jungkook'un evi de olabilir.Dogru ya!Jungkook bizimle yurtta kalıyor!Sitenin önüne geldiğimde Jungkook ve Micha da konusarak siteye giriyorlardı.Bizi gördüler.Ben arabadan indim.Micha ağlıyor muydu?İşte bu da benim olmasını gerektircek sebeplerden biri...
Micha
Flashback
-Yapmiyorsun değil mi?
Evet. Bağırarak söylemiştim.
-Sevgilim neden bağırıyorsun ki?
Tirsmisti ve etrafına baktı.
-Sakin ol.Yapmiyorum tabiki de.Ayrica...yapsam ne yapabilirsin ki?
Gözlerim dolmuştu.Cantami elime alıp gitmek için hareketlendim.
-Dur aşkım.Sadece şaka yapmıştım.Tepkini merak ettim.
-Mutlu musun?Tepkimi öğrendin işte!
Aglamıyorum hayır aglamicam hayır aglayamam şimdi değil....evet ağlıyorum.
-Askim ciddi misin?Ağlama hadi gel eve gidelim.
Ona sarıldım.
-Sakin ol tamam.
Eve doğru yola çıktık.
-Bir daha böyle birsey yapma.
-Ne?
-Bir daha tepkimi merak ettiğin için beni üzecek birşey yapma.
-Tamam canım.Yapmam.
Kapının onune geldiğimizde bir araba üstümüze geliyordu.Umursamadan sitenin kapısını açmıştım ki karsimdaki arabanın içinde Jimin ve Tae'yi gordum!Jungkook'un baktım.Sinirliydi.Jimin arabadan indi.Flashback Finish
Jungkook'un kolundan tuttum.
-Aşkım sakin ol.
Kolunu ani bir hareketle elimden kurtardı ve Jimin'e yumruk attı.Jimin de ona tekme attı.Bir süre Tae ve ben onların kavgalarını izledik.Bagirmalarini...Tum mahallenin bizi izlemesini...Rezil olduğumuzu falan hiç anlamıyorum bile.
-Sen de daha ne kadar sürer Tae?Tae?Tae!
Tae de gitmiş kavgaya karışmıştı.Onlari ayırmak için tabiki de.Ben her ne kadar engelleme dediysem de dinlemedi.
-Tae!!Buraya gel!Ya da gelme.Ben geliyom bekle.
O Jimin'e tutmuştu.Ben de Jungkook'u tuttum ve siteye itelemeye başladım.Sinirden gözleri dolmuştu.Yerim ama ya bunun sinirini!Ne kadar ağır ve inatciymisin Kook sende yani.
-Birak beni Micha!Daha ona haddini bildirmedim.
Onu kapıdan geçirir geçirmez kapıyı kapatıp arkasına yaslandim.Tae de Jimin'i arabasına sokmak için uğraşıyordu.
-Kendine gel Kookie'm.Hadi eve gidelim?
-Tamam
Hala sinirliydi ama sırf ben ben ben ben sevgilisinin diye beni kirmamak için kabul etmişti.Elimm!!Sol elim!!Elimi tutarak merdivenleri çıkıyordu ama sinirden farketmeden elimi sikiyordu-noktasiz hali bu kelimenin ama tam olarak bu kelime de söylenebilir😊-.Sonunda kapıya gelmiştik.Elimi elinden kurtararak kapıyı açtım.Ama...kapi zaten açıktı?
-Jungkook?Neler oluyor?
-Sen burda bekle.
İçeri benden önce girdi ve bağırmaya başladı.Bagirma be!Yeterince rezil oldum zaten!İçeri girdiğimde Jimin oradaydı.Yav Jimin ateşe körükle gitmesene arkadaşım!Anladım beni seviyon ama beni sevmeyen yokki!-ego power-.Neyse.Eline geçen tüm tabak bardakları yere atıp kırıyordu.
-Ne yapıyorsun sen!!???-micha-
-Micha!Benim olursan tüm bunların 2 katını sana alırım!-sinirli chimchim-
-Delirdin mi bırak şunları!
Tam kırılanlari toplamak için egilcegim sırada Jungkook beni kolundan çekti ve geriye attı.Jimin le yine kavgaya başladılar.Tae nerede Allah aşkına?Tüm odaları aradım ama yok!Sonunda aradım.
-Nerdesin lan sen?!
-Ne oldu Micha?
-Ben bunları tek başıma nasıl ayiriyim!
-Kimleri?
-Jikook canım aklın yeni mi başına geldi?
-Ne!!??Ama o...Beni yurda bıraktı ve okula gideceğini söyledi!
-Demekki benim evimde ders verilmeye başlamış!Konuşmayı bırakıp gelsene gerizekalı!
-Tamam geliyorum yurt uzak değil.
-Gel o zaman hemen!
Yüzüne kapattım.Hala kavga ediyorlardı.Dis kapıda Tae'yi beklemeye başladım.
-SONUNDA!
-Nerdeler?
-Mutfakta!Şuan kesin heryerleri kan içindedir çünkü Jimin tüm tabak ve bardaklarımi kırmıştı!
Hemen içeri daldı.Ben kandan korktuğum için arkamı dönemiyordum.
-Dalga mi geçiyorsun benimle?
-Ne?
-Burda kan yok.Kan gölü ve iki bayılmış beden var.Jimin ve Jungkook!
-Ne!?
Başıma vurdu.
-Salak gibi bağırmaya kes de ambulansı ara!
Hemen aradım.Tae de bu arada yediliyi topluyordu.Ambulans gelmişti.Hemen ikisini de bindirdik.Jimin'in olduğunda Tae,Jungkook'un olduğunda ben vardım.Allah'ım!Bu ikisi başlarda benim için kavga ederken eğlenceliydi de yara alma derecesine gelince iğrençleşmeye başladı!Daha ne kadar benim için kavga edecekler?Jimin'in benim Jungkook'u sevdiğimi anlaması gerek.O sırada telefonum çaldı.Abimdi.