5

744 37 0
                                    

Medya Hana.
Jungkook

Hangi kız olduğunu gerçekten anlamamıştım.Ama hyunglarımla görüştükten sonra Micha kızı nasıl bulmuşsa getirmişti.Bu Hana'ydı!

-Hana!

-Jungkook!

Transtan çıktığımda bana yaklaşıp konuştuğunu gördüm.

-Neyin var?Ne oldu sana tatlım?

Micha'ya baktığımda patlayacak gibi gözüküyordu.

-Siz biraz dışarı çıkar mısınız?

Micha şaşırmış ve kızmıştı.Beni tehdit edermiş gibi birşeyler yapıyordu.Beni korkutmuyordu çünkü çok tatlı gözüküyordu.İstemsizce gülümsedim.Çıktılar.

-Ne istiyorsun Hana?

-Sadece bir gece daha istiyorum.

-Neden?Ayrıca ben o işleri bıraktım.Kendine başka birini bul.

-Ama ben senin olmanı istiyorum.

-Neden?

- Cunku namusunu kirletme lazım.

-Sen neden bahsediyorsun!?

-Karnimda bir bebek var ve kimden bilmiyorum.Eger sen namusunu kirletirsen senden oldugunu söyleyebilirim

-Aishh!!Benim disimda kimlerle yaptın sen??!

-Birkac kişi daha ama onlar olmasa bile belki de sendendir?

-Sacmalama.Hemen terket burayı.

-Seni ikna edene kadar burada kalacağım işte!

-Burda kalamazsin!Benim bir sevgilim var!

-Hah!O pacozdan mi bahsediyorsun?

-O pacoz değil ve sen de tam bir surtuksun!Terk et burayı!Yanıma da bir daha gelme!

-Ama Kook...

-Bana Kook deme!Sen sadece eski malzemelerimden birisin!

-Eger teklifimi kabul edersen sana Kook demem.😄😅😆😚(şirin olma çabaları vs..)

-Benim kazancim olmayan bir şeye teklif denmez ve kabul etmiyorum.Hadi şimdi git buradan!

-Yaaa!Sadece bir gece daha seninle olmak istiyoruuum!

-Off!Git dedim Hana.

-Lutfeen!

-Telefon numaranı ver.Seni aricam.

Elime telefonumu aldım.Hana tam numarasını söyleyecekken bir ses duydum.

+Onu aramayacaksin.Degil mi?
Bu gözleri yaşlı Micha'ydi.Ne zamandır buradaydı?Neler duydu?Sinirden geldiğini bile farketmemisim!
-Aşkım??
Beni dinlemeden ağlayarak odadan çıktı.
-Simarik kız...
Söylenen Hana'ya karşılık vermeliydim.
-Bana çik odamdan.
-Ama numara?
-Aramicam çık dedim!
-,Yah!O pislik kız yüzünden değil mi?
,-Bir daha onunla ilgili kötü birşey söylersen ailene herşeyi anlatırım!
Mizmizlanarak odadan çıktı.İceri bizimkiler geldi.
-Lan!Ne yaptın da ağlattın kızı?
Dae,seni hiç çekemem şuan.
-Ben birşey yapmadım.Az önce buradan çıkan surtuk yaptı.
-Ya?O surtuk Micha'nin Jimin'in odasına girmesini sağlayacak ne yapmış olabilir?
-!!!???
Micha
Gerçekten de bunu yapacağını düşünmemiştim.Beni aldatacak!Hemde surtuk bir kız istedi diye!Öyleyse sen istedin Jeon Jungkook BEY!Ben de senin inadına Jimin'e yakinlasmazsam neyim!Odadan ağlayarak çıkar çıkmaz Jimin'in odasına girdim.Doktor Jimin'in en çok sevdiği ve en nefret ettiği kişiyi tanıyacagini söylemişti.Jungkook'la onca kavgayı benim için ederken...beni tanır değil mi?Ve Jungkook'u...Hala ağlıyordum.Jimin gözlerini araladı.
-Micha?
Sesi iyi geliyordu.Yep!
-Jimin...İyi misin?
-Sen...neden geldin?
-Gitmemi mi istiyorsun?
-Hayir geleceğini düşünmemiştim.Neden sevgilinin yanında değilsin?
-Cunku o Hana denen bir surtukle beni aldatma planı yapıyor.
-Ne?Sen aldatilir misin be?Salak Jungkook!O yüzden bana gel işte.
-Huh.Tamam.
-Ne?!
-Seninle olmak istiyorum.
-Sen ciddi misin?
-Ama diğerlerine birşey söyleme.
-Digerleri?
-Dogru ya.Unuttun sen hepsini...Sizin grup.Yediliydiniz siz.Hala yedilinin de.Jungkook ile olan kavgalarını hatırlıyorsun.Degil mi?
-Evet.Hayal meyal.
-O yüzden Yoongi ve Hoseok dışında sizin aranızda açıldı ama siz üçünüz hala iyi arkadaşsiniz.Digerleri Jungkook'un tarafında.
-Ya sen?
Bu arada elimi tuttu.Gozlerimi kapatıp derin bir nefes verdim.
-Seninle tarafından Jimin.
-Bu arada sen neden agliyordun?
-Soyledim ya!O surtuk yüzünden!
-Aglama .Kiyamam sana.Yanima yatsana.
Tereddüt ettim.Cunku o da o yedilideydi işte.Bunu anlamış olacak ki konuştu.Gulerek:
-Merak etme birşey yapmam.
Ben de güldüm ve yanına yattım.Saclarimi okşamaya başlamıştı ki içeri Jungkook girdi.
-Micha!?!?😬😣😤
-Jungkook?😛😯
Jimin korktuğumu anlamış olacak ki-herseyi anlıyo la bu da 😝-bana daha da sarıldı.Benim gözlerim Jungkook'un hareketlerindeydi.Ustunde hastane kıyafetiyle yanıma gelip bizi ayırdı ve beni kucağına aldı.
-Ne yapıyorsun Jungkook?
O sırada Jimin atladı.
-Birak sevgilimi!
Jungkook birden beni yere bıraktı.Sok olmustu-ben de migros tamamı tamm-.Sirtim acimisti😫.
-Acidi!Okuz!
Gözleri dolmuştu.Bunlara şahit olan diğerleri de Jungkook gibi soktaydi.Ben Jimin'e birkaç hareketle"iyiki kimseye söyleme dedim"dedim ve o da anladı.(nasıl bilmiom ama Jimin fazla anlayışlı😜😝).Güldü.Abim içeri girdi.
-Jungkook iyi misin?
Jimin birkaç hareketle bu kim dedi.Ben de fırsattan istifade gidip kulağına "abim" dedim.Basiyla onayladı.Abim Jungkook'u sarstı.
-Jungkook!Kendine gel!Gel hadi odana gidelim.
Abim Jungkook'u kucagina aldı.Biz bu arada Jimin'le arkadan kahkaha komalarına giriyoruz.Ama TaeTae'nin attığı bakışla ikimizde ciddi olduk.
-O kimdi?
-Sizin yedilideki TaeTae.
-Niye bana düşman gibi bakıyor?
-Bana da öyle bakıyor.Cunku Jungkook'u üzdük.
-O da seni üzdü.Allah Allah(ChimChim imana geldi sjsjks).
-Onlar daha bilmiyor olayı.Ben gidip anlatıp geliyom tamam mı?Sonra artık Jungkook'u döverler mi söverler mi bilmiyorum ChimChim.
Başıyla onayladı.Ben giderken mırıldanıyordu."Bana ChimChim dedi!Bana!ChimChim'ine!ChimChim dedi!!!"Bu kadar sevincegini bilsem hep derdim ChimChim!Odadan çıktım.Karsimda sınırlı yedili vardı.
-Noldu?Sevgilin bişey mi istedi?
-Cocuklar konuşmalıyiz.
Yoongi ve Hoseok ise çok mutluydu.Bana bı anda sarıldılar.
-Asil aşıklar kavuştu işte!
Yoongi'nin ağzına vurdum.
-Ben Jungkook'u aşıktım bı kere!
+O zaman neden onu bıraktın?
Bunu söyleyen Namjoon'a döndüm.
-Peki.Anlatiyorum.O Hana var ya....
Baştan sona anlattım.Agizlari açık beni dinlediler.Jungkook'un odasından çıkan abim de dinlemişti.
-JUNGKOOK!!!!!!!!!
Abiiii!!!Abim hemen Jungkook'un odasına girdi.
-Sen nasıl!!!!
-Da-Da-Dae...
Jungkook bana baktı.Ben üzgündum.
-Sen nasıl benim kardeşimi aldatma eyleminde bulunursun!!!Bir de plan kuruyor alçak!
Jungkook o anda beni neden Jimin'le gördüğünü anlamıştı.İntikam soğuk yenen bir yemektir Jeon Jungkook BEY!Ve yediğime de hiç pişman değilim.Abim birden Jungkook'un boğazına yapıştı.Jungkook can cekisiyordu.Kookie'm...Transtan çıkar çıkmaz abimi ondan ayırmaya çalıştım.
-Abi yapma dur!Abi!Abi dur!
Jungkook'un bana baktığını görünce söylediklerimi değiştirdim.
-Abi dur genç yaşta katil olacaksın!
Jungkook'un yüzü asılmış boğazını kurtarmaya çalışıyordu.
-Abi lütfen!Jungkook'u o kız zorladı.Tehdit etti.Lutfen!Jungkook'un hiçbir suçu yok!
Aah!Salak ben!Jungkook hala onu sevdiğimi anladı!Yoongi ve Hoseok kapıda keyifle bizi izlerken diğerleri de bana yardım ediyordu.
N-Dae dur!O da arkadaşımız!Hem dediği gibi onun bir suçu yok!Hana yaptı herşeyi!
J-Maknea'miz o bizim Dae.Ondan başka maknea  mi var?Hadi bırak onu.
T-Jungkook!Dayan.Kurtarcaz seni.
Bir anda abimi ittim ve yataktan yere düştü.
-Jungkook!İyi misin?
T-Aferin sana Micha!Jungkook  iyi misin?
Hepsi başına usustu.Ben de kurtarmışken kaçtım oradan.Jimin'in yanına gittim.
Jungkook
Dae içeri girdi ve boğazıma yapıştı.Micha'nin üzüntüsü belli oluyordu.Aglamakliydi.Sonunda beni kurtarma girişiminde bulundu.Gozleri hala bana aşkla bakıyordu.Ama bunu anladığını görünce konuyu abisinin katil olmasına getirdi.Hala beni seviyor ama intikam almak istiyordu.Sonunda abisini itti.Benim iyi olduğumu görünce de sevgilisine gitti...Neden o sürtüğün teklifini kabul etmiştim ki?Salak gibi sevgilimden oldum.O surtukle bir daha karsilasirsam onu öldürcem.Gerizekali.Neymis hamileymis..Banane ya?Banane!Başka salak bulamadın mi?Tae var,Jimin var,Namjoon'a var,Yoongi var...Neden tek sevgilisi olan benken beni seçti ki?Al işte.Artik ben de yok.
Jimin
Jungkook'un odasından bagirislar geliyordu.Basim ağrıyordu.Az sonra Micha içeri girdi.
-Ne oluyor?
-Ne olabilir?Abim Jungkook'u boğmaya çalıştı.
-,Vay be! Öldü mu peki?
-ChimChim!O hala senin arkadaşın AQ!
-Neyse.Onu boşver de.Benim başım ağrıyor.
Yanıma oturdu ve başıma masaj yapmaya başladı.
-Basimin ağrısını başka birşey de gecirebilirdi ama neyse.
Birden anlima vurdu.
-Sapik!İyilikten de anlamıyor!
Güldüm.Eski yerine geçti.
-Agriyan başka bir yerin var mı?
-Var.
-Neresi...
Pic smile- attigimda ne demek istediğimi anlamış ve oflamisti.
-Seni ile sevgili olduğuma pişman mı etmek istiyorsun?
-Hayir ama Jungkook da böyle.
-Boyle derken?
-Yakinda onu anlarsın...
Susmustu.Sonra ayaklandı ve elimi tuttu.
-Ben bir de Jungkook'u bakiyim abim yine saldırmasın salaga.
Gulumsedim.Gitti.
Micha
Jimin'i odasından çıktığımda herkes disardaydi.Jungkook'un odasına girdim.Bana baktı.
-Kookie'ni mi özledin?Yoksa...sevgilinden mi sıkıldın?
-İkisi de değil.Eski sevgilimsin diye merhamet edip sana bakmaya geldim.
Yüzü asıldı.
-Eski sevgilinim değil mi?
-Ayni zamanda arkadaş tabii.
Gülümsedi.
-Eski sevgili ve arkadas...Sadece bunlar değil mi?
-Evet.Baska ne olabilir ki?
-Gelecekte...
-Sizi affedene kadar gelecekteki sevgilim olamazsıniz JEON JUNGKOOK Bey!
-Peki ne zaman affedeceksin?
-Jimin benden bikana,sikilana ve igrenene kadar
-Affettin mi beni yani şimdi?
-Hayir.Jimin'le ayrılınca düşüncem seni affetmeyi.
-Mantikli.Peki ne zaman ayrilcaksin?
-Birkac hafta sonra falan.
-O kadar dayanamam ama ben...😔😔(şirin olma çabaları...)
-Napabilirim?Hana denen sürtüğün teklifini kabul etmeden dusuncektin.
Sustu.
-Telefonunu bı alabilir miyim?
Telefonunu verdi.Rehberine bakacaktim.😏😏😃😃yaşasın kötülük!
A
.....
.....
.....
Aşkım (8263728778)
-Jungkook?
-Efendim?
-Ayrilir ayrılmaz kendine sevgili bulduğuna inanamıyorum.
-Ne?Neden bahsediyorsun sen?
Telefonu elimden kaptı.
-Bu...bu...bunu ben yapmadım.
-Tabikiside  sen yapmadın.Ben yaptım değil mi?
-Gercekten.
-Boyle giderse gelecekte sevgilim olma şansını kaybedeceksin Kook.Eee yani Jungkook.
Siritti.Ne yani yanlışlıkla alışkanlık olmuş Kook diyemez miyim? Telefonunu elinden kaptim.Biraz daha bakacaktim...
.....
......
.....
S
...
...
Surtuk kız(827738937392)
!!!!
-Jungkook!Sabrım taşıyor ama!
-Ne oldu yine ya?
Telefonu elimden aldı ve o yazıyı gördü.Ayaga kalkıp çıkışa yoneldim.
-Bunu ben yapmadım aşkım cidden bak!
-BANA AŞKIM DEME!FARKİNDAYSAN SEVGİLİM VAR!
Hemen odadan çıktım.Jimin'in odasına girdim.
-Aşkım?Neden üzgünsün?
Yatağında oturur konuma geldi.
-Jungkook...
-Hala onu sevdiğini söylemeyeceksin değil mi?
-Hayir ama...Beni surtuk kız diye kaydetmiş...
-NE!?!?!
Hemen yatağından kalktı.Onu engelleyemiyordum.Ayaklarim sanki yere cakilmisti.Dilim kopmuştu...Jungkook'un odasına girdi.Ben de peşinden gittim...
Huhuu!!!1378 kelime!En heyecanlı yerde kestim de me?Hahaha!!!

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin